Hakutulokset

1. tytti

Kaduttaako...

Ja sitten vielä : luokanopettajana ja useampaan erilaiseen perheeseen tutustuneena voin sanoa, että vanhemmat, joilla on vain yksi lapsi ovat yleensä ääripäitä kasvatuksessa. He ovat joko todella ankaria (vrt. kaikki vanhemmat vaativat ensin esikoiselta liikoja, kun eivät vielä osaa suhteuttaa...
  2. tytti

Mitä töitä naisille raksalla?

pojat kantaa mulle ek:ta ja mä levytän seiniä. pojat kantaa mulle puuta kun teen raudoitusmuotteja. pojat kettuilee mulle kun olen rakennusinsinööri ja teen kirvesmie- hen töitä kun inssin töitä ei ole tarjolla.. pojat kitisee kun tienaan paremmin kuin he..
  3. tytti

korvien putkituksesta

Kannattaa tutustua Rauli Mäkelän kirjaan Olikohan nyt sen niminen kuin Irti infektiokierteestä. Mielenkiintoisia näkemyksiä ja hyviä vinkkejä allergioihin ja korvatulehduksiin. SUOSITTELEN! Maitoa useimmat luontailääketieteen kannattajat pitävät pahimpana korvatulehdusten aiheuttajana. Kirjassa...
  4. tytti

Mitä eroa maito-/märkäruvella?

Mun mielestä märkärupi on infektio iholla ja erittää keltaista rupea. Sibicortia voi kai kokeilla jos on pienillä alueilla. Laajalle alueille levinnyt kai kaipaa antibioottia. Kai kannattais mennä näyttämään lääkäriin tai kysyä neuvolasta.
  5. tytti

Pino: 14v

Eli pinoon!! :wave: (äidit tai raskaana olevat)
  6. tytti

IS:"Joka kuudes pettää pikkujouluissa!"

Minä ainakin olen pettänyt miestäni pikkujouluissa, useampanakin vuotena ja AINA VARATUN MIEHEN kanssa.
  7. tytti

Kävi sitten näin...:( (sydänlapsista)

\ Kuulin tosta, täytyy lukea heti ensi tilassa... Voimia kaikkien pienten taistelijoiden vanhemmille :heart:
  8. tytti

Kävi sitten näin...:( (sydänlapsista)

voimia ja jaksamista sinne!! Meilllä 3-vuotias sydäntyttö jolla tänä syksynä leikattu ASD kirurgisesti. Olen itsekkin pohdiskellut miltä tuntuisi jos seuraavallakin lapsella olisi sydänvika. Me olemme siinä suhteessa onnellisia että tytöllämme sydänvika ei paljoa oireillut päivittäisessä...
  9. tytti

Astmasta

\ Toi oli kun suoraan mun kynästä (tai tässä tapauksessa näppiksestä)... Meillä keväällä 4-vuotta täyttävä neiti, ja eikä lääkäri suostu edes harkitsemaan astmaa vaikka mulla itselläni on se, ja yli puolella suvusta. . Ihan saman kuullosta, koko ajan yskä ja limaoksentelua öisin ja välin...
  10. tytti

putket ilman nukutusta

Oikeestaan se on hyvä jos ne antaa puudutuksen+esilääkityksen, tyttösi toipuu nopeammin ja vaikka nukutus on suurimmaksi osasksi vaaraton, niin aina parempi jos ei tarvitse nukuttaa. Kannattaa mainita lääkärille että tyttö on vierastava ja että mielestäsi jokin rauhoittava lääke on tarpeen. Ne...
  11. tytti

Leikki-ikäisen allergiat+tutkimukset

niinpä!! Tyttöni on nyt 3-vuotias, ja minulla sekä yli puolella lähisuvustani on astma ja allergioita. Tyttö kähisee ja pihisee aina kun saa pienenkin flunssan, mutta lääkäri suunnilleen nauroi päin naamaa kun kysyin milloin astmatestit voisi aloittaa.. onko kokemuksia milloin? :headwall:
  12. tytti

Meinaatteko rokotuttaa pienen erityislapsenne influenssaa

jep. Tytölleni tehtiin sydänleikkaus syyskuussa, ja lastenklinikalta sanoivat että ehottomasti kannattaa ottaa jälkitautien kannalta... Nyt vaan tyttö on virus-flunssassa, ni ei olla vielä voitu piikittää :(
  13. tytti

Lihavat äidit?

meillä neuvolassa ei sanonut painosta juuri mitään, mutta suositteli kevyt ruokavaliota jos kiinnostaa ja liikkua pitäisi muistaa koko raskauden ajan! itseä enemmän hävetti joka kerta hypätä sinne vaakalle ja kauhistella lukemia! mutta neuvolantäti oli ystävällinen ja asiallinen! Ja lähtöpaino...
  14. tytti

Epäily

toiset lapset on vilkkaampia kun toiset ihan luonnostaan. Sitten kun vilkkaus alkaa mennä siihen että joka hetki saa olla rauhottelemassa ja lapsi on jatkuvasti meno päällä ja jos lapsi ei pysty keskittymään MIHINKÄÄN, sitten voi ruveta miettimään ylivilkkauden mahdollisuutta. ADHD-diagnooseja...
  15. tytti

Onko sinulla haaveita?

mUN HAAVEENI ON TULLA ITSEKSI ELI SIKSI MIKÄ OLEN JA LÖYTÄÄ TEHTÄVÄNI MAAN PÄÄLLÄ.
  16. tytti

ehkäpä pieni esittelykierros??

oho, ei se mies ihan noin vanha oo, vaikka vanhaksi itseään väittääkin, vaan 26 v.... :x Terkkuja kaikille ja jaksamisia! :wave:
  17. tytti

Ukko vähät välittää

\ Toi kuullosti niin tutulta! Mies viime kerralla kun oltiin yhdessä ulkona, kännipäissään rupes haukkuu tyhmäksi, idiootiksi, ym... tuntui aivan kamalata! Jotenkin sitä on vaan ite niin väsyny ettei jaksanu alottaa tappelua siitä. Nytkin masentaa ihan helvetisti, mies töissä, mä kotona lapsen...
  18. tytti

CHARGE-assosiaatio

en löytänyt sitä tuolta mll:n sivuilta??
  19. tytti

heippa kaikki! Minä 23-vuotias, mies 256.v ja meillä reilu 3.v tytär jolta juuri korjattiin sydänvika(asd suljettu kirurgisesti).
  20. tytti

\ Kävi mielessä, että onko esikoisellasi tutkittu aspergerin syndrooman mahdollisuutta? oireet vaan kuullostaa aika laillasamoilta.

Yhteistyössä