Hakutulokset

1. N

***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

Miipeli Kiva jos alat päivittämään. Ei mua haittaa ainakaan jos ei joka päivä päivitä. Se uus ketju ois varmaan hyvä. Babies Tervetuloa. Mä syön noita Multivitan raskaus ja imetys vitamiineja jotka tarkotettu siis myös raskautta suunnitteleville. Muista mulla ei oo kokemusta. Niistä...
  2. N

Tiikeli Tervetuloa munkin puolesta. Et todellakaan ole ajatustesi kanssa yksin, kyllä niin tutulta kuulosti. Mäkin vasta vähän aika sitten tulin tähän pinoon ja jotenki heti helpotti olo kun saa tänne tulla kirjottelemaan ja on ihmisiä jotka ymmärtää. Muutamalle kaverille oon maininnu että...
  3. N

Heinäneito Ei mua haittaa ainakaan, olet onnesi varmasti ansainnut niinkun kaikki muutkin raskautuneet. Manuliina Tekee varmasti ihan hyvää olla välillä tauolla tästä hommasta. Monille sattunu niinkin että tulee vasta kun on lopettanu yrittämisen. Itekkin huomannut että täytyy olla muutakin...
  4. N

Kiitoksia tervetulotoivotuksista. ONNEA raphaella! Aivan ihanaa. Täälläki menossa just yk 10 niin anto kyllä sellasta toivoa tuo sun tulos että et uskokkaan. Muutenki tänne tulo sai mut jotenki positiiviselle mielelle tän homman suhteen kun moneen kertaan jo ajatellut ettei tästä mitään tuu...
  5. N

Moi Kaikki. Täällä ois vielä yks pidempään yrittänyt. Oon käyny lykemassa näitä juttuja täällä jo jonkin aikaa ja päätin nyt rekisteröityä ja tulla mukaan höpisemään. Ikää on 22v. Täällä kuumeillaan ensimmäistä ja aluksi ajatus oli että vauva saa tulla kun on tullakseen eikä mitään vouhotusta...

Yhteistyössä