Hakutulokset

1. A

**Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

..................Punk/PAS..Kli............LA.........1.UÄ......... .1.Neu..... Klivia..............11.5....................................22.6........... . Kataka...........18.5.....................7.2..........18.6...............1 .7...
  2. A

Nemi77 Kiitos neuvoista. Kyllä mä sitten uskaltaudun kampaajalle. Mulla suoli toimii ja käyn vessassa lähes normaalisti. Mutta turvotus on järkkyä. Itseasiassa ostin mun siskolta parit äippähousut ja ne on tosi hyvät. Eipä purista mahasta. :laugh: teekuppi Onnea matkaan ja odotukseen...
  3. A

rallukka Tervetuloa mukaan! Sama jännitys täälläkin, eli jännäilen onko kyydissä yksi vai kaksi matkustajaa. Mietin myös tuota hiustenvärjäämistä. Mulla olis 2.7. kampaaja ja tarkoitus olisi laittaa vaaleita raitoja? Uskaltaakohan? Vetyperoksidia tuskin käytetään, mutta mietityttää silti...
  4. A

Kympin hoidot

Raggis Onnea siirtoon, pääset siihen varmasti. :heart: Muistan saman piinan itselläni. Ei vaan pysty keskittymään mihinkään, ja mä joka en normaalisti nypi kynsiäni, niin sain kynteni ja kynsinauhani ihan nysiksi sen piinan aikana. :laugh: Ja TAYS:ssa hoidoissa myös. Tsemppiä :hug:
  5. A

Kesän 2010 P-I-I-N-A-I-L-I-J-A-T

Nonna78 Varovaiset onnittelut! :saint: Sen verran haluan sanoa, että itse en ole koskaan saanut pregnyl-haamua. Kahdesta ICSI:stä olen kokeillut ja kummastakaan ei pienintäkään haamua eikä haamun toveria. Oliko sulla 5000 vai 10000 yksikköä se pregnyl? Mollis :laugh: Sulla on hauskat jutut...
  6. A

kataka Onnea ultraan! :heart: Hanuu Sinnitellään vaan kovasti, niin meidänkin ultrapäivät tulee. Onneksi Juhannuksena aika menee toivottavastai nopeasti. Ja sit on ensimmäinen lomaviikko jo ja ultra. Me molemmat ollaan vielä säästytty pahoinvoinneilta. =) Mulla nuo rinnat pitää toivon...
  7. A

Mimosah Samoilla linjoilla mennään. Eli armoton väsymys vaivaa ja TODELLA arat rinnat. Pitää kai mennä ostaan toisetkin urheilurintsikat, kun muut ei sovi enää ja ei pysty pitämään. :laugh: Mulla jotain pientä kuvotusta on ollut, mutta ei mitään oksennukseen viittaavaa. Voi olla, että ne sitten...
  8. A

karmilla Mitä oikein on tapahtunut? :'( Oikein pelästyin sun viestiä. :o
  9. A

Kesän 2010 P-I-I-N-A-I-L-I-J-A-T

pekku Tosi lämmin voima :hug: Paljon jaksamista tulevaan. Nautihan kesästä edes hitusen. Syksyllä sitten kohti uutta taistoa! :heart:

Yhteistyössä