Hakutulokset

1. A

Kesän 2010 P-I-I-N-A-I-L-I-J-A-T

Joppu Hyvä hyvä. :hug: Käy ostamassa tänään se testi ja huomenna aamulla teet sen. :) Tsemppiä! Kurkin täällä sitten taas tuloksia. =)
  2. A

Joppu Nyt oli pakko tulla kommentoimaan. ;) Lugejen lopetuksesta. Jos tulos on positiivinen, niin niitä ei saa lopettaa heti. Ja eikös sinulla ollut PAS menossa? Mulle on tehty sekä lääkkeellinen ja lääkkeetön PAS, ja molemmissa on sanottu, että lugeja pitää jatkaa plussankin jälkeen ja lopetus...
  3. A

Kympin hoidot

Hanuu Mulla on ihan sama "vika"... Ei tule töistä mitään. Pakolliset tulee tehtyä ja loppuaika haaveiltua tai netissä... :ashamed: beelia Hurja saalis sulla! Onnea! Ja onnea siirtoon. :heart:
  4. A

**Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

Hanuu Kiva kun tulit tänne. :heart: Paiju ja PetKat Toivottavasti teillä on vuodot loppunut. Ja uskon, että pelottaa. :hug: ).( Eilinen meni menkkatuntemuksissa ja olin aivan varma, että aamulla on tullut vuotoa. Mutta ei ollutkaan =) Uskomaton väsymys ja uupumus vaivaa...
  5. A

Hanuu Mielettömästi Onnea!! Mä olin niin varma sun raskaudesta! :heart: Tulethan tuonne "piinailijoista ekaan ultraan..."-ketjuun? Uskon, että työnteosta ei tule mitään. Ei mullakaan oikein tule, vieläkään... Koko ajan pitää nuuskia netistä jotain tietoa.
  6. A

Hanuu Kurkin täällä myös sun tuloksia. :) Toivotaan parasta!
  7. A

Fridan kuulumisia kurkin? :heart:
  8. A

kataka Olen samoilla linjoilla kuin PetKat, eli harvoin sitä listeriaa on ja toivotaan, että ei tälläkään kertaa ollut. Mutta huolestuminen on ymmärrettävää. PetKat On varmasti rankkaa olla töissä 12 tuntia ja varsinkin vielä yövuorossa. Voitko ketoa asiasta esimiehellesi? Ja tuosta Hcg:stä...
  9. A

Jos päivitätte listaa niin tässä ohje: ;) Eli lainaa tekstiäni ja poista viestin alusta ...quote="Amelie80" se osa mikä jää, alkaa ...[URL... samaten poista ihan lopusta ..quote/ ja hakaset näin saa kuvat ja muun jäämään näkyviin. :D
  10. A

Kiitos Frida Olet ollut ajatuksissani paljon ja käyn täällä kurkkimassa kuulumisiasi, myös muidenkin. :heart: Salaa mä toivonkin, että kyydissä olisi kaksoset, mutta toisaalta ajatus pelottaakin. Tiedän, että tämä lapsi (mikäli jaksaa sinnitellä ) on minulle ainokainen, joten sen takia...
  11. A

Kesän 2010 Piinailijat Nimimerkki.............. Hoito...................Alkiot..................PP Linnia.......................1.IVF:n 1.PAS...... :heart: ..................17 +testattu natazja.................1.IVF:n 1.PAS..............:heart: :heart: .............15...
  12. A

Mimosah ja timotei Mä menin kurkkimaan sinne jo, tulkaa perässä. :wave:
  13. A

:wave: Moikka :wave: Jospa mäkin uskaltaudun tulla tänne. =) Olen kovasti seuraillu teidän juttuja, ja olen toivonut, että kunpa pääsisin kirjoittelemaan tänne. Meillä siis 3. ICSI:n tuoresiirto antoi positiivisen tuloksen. Hoitopaikkana on TAYS. Punktio mulla oli 25.5 ja siirto 27.5...
  14. A

Kympin hoidot

Linnialle tännekin puolelle iso lohtu :hug: On niin väärin kun ensin annetaan ja sitten otetaan. Iso tsemppi meidän koko porukalta kontrollikokeeseen. :hug: ).( eilen mitattiin hcg 225 pp13. Eli varovaisesti minut saa siirtää plussanneisiin. =) Meg Hyvinkin saattaa olla oireita. Tuo...
  15. A

G: Monesko alkionsiirto toi plussan?

Haluan nostaa tämän ylöspäin. :heart: Koska toivoa on. 1) 1. ICSI = nega (2 alkiota) 2) 1. ICSI:n 1.PAS = nega (2 alkioita) 3) 2. ICSI = nega (1 alkio) 4) 2. ICSI:n 1.PAS = nega (1 alkio) 5) 2. ICSI:n 2.PAS = neha (1 alkio, blasto) 6) 3. ICSI = plussa (2 alkiota) Haluan toivottaa...
  16. A

Kesän 2010 Piinailijat Nimimerkki.............. Hoito...................Alkiot..................PP Linnia.......................1.IVF:n 1.PAS...... :heart: ..................16 +testattu natazja.................1.IVF:n 1.PAS..............:heart: :heart: .............14...
  17. A

Nonna Hurjasti onnea kahdesta kyytiläisestä! :heart: :heart: Päivitin tietosi listaan. =) Nyt tarvitaan vaan pitkää pinnaa ja jaksamista. Mutta toivotaan, että saatte parhaan mahdollisen lopputuloksen. Hanuu Sun oireet kuulostaa kyllä tosi lupaavalta. :heart: Milloin uskallat testata...
  18. A

Kesän 2010 Piinailijat Nimimerkki.............. Hoito...................Alkiot..................PP Linnia.......................1.IVF:n 1.PAS...... :heart: ..................15 +testattu natazja.................1.IVF:n 1.PAS..............:heart: :heart: .............13...
  19. A

Frida1977 Uskon,todella, että plussaat nyt. Sun tissioireet on niin hyvä merkki. Menkkajuilinta voi myös olla hyvä merkki. Mullakin oli ja on edelleen niitä, mutta ajoittain. Niitä ihmeitä oikeasti tapahtuu, ja toivotaan, että se todella tapahtuisi nyt sun kohdalla. Pidän niin peukut ja...
  20. A

natazja Joko uskalsit testata? Jännitän niin kovin puolestasi. :hug: Hanuu, Frida ja Joppu Onko tullut jotain oireita? ).( Sama plussa tuli aamullakin testiin. :heart: Pelottaa kuitenkin se veritesti. Hoitaja ei ollut varma saanko tuloksen tänään vai huomenna. Pitäis kai soittaa...

Yhteistyössä