Hakutulokset

1. Papillon74

Kun lapset syrjii toisiaan

Mulla on ongelma! Olen aika ulalla tämän asian kanssa. Eli kysynkin mitä te muut teette tilanteessa jossa teidän omaa muksua joku/jotkut muut syrjivät leikkipaikoilla? Että ensin vaikka leikitään yhdessä, sitten yhtäkkiä yksi jätetään leikistä pois ja aletaan huudella tyhmäksi eikä haluta tätä...
  2. Papillon74

Kun lapset syrjii toisiaan

Mulla on ongelma! Olen aika ulalla tämän asian kanssa. Eli kysynkin mitä te muut teette tilanteessa jossa teidän omaa muksua joku/jotkut muut syrjivät leikkipaikoilla? Että ensin vaikka leikitään yhdessä, sitten yhtäkkiä yksi jätetään leikistä pois ja aletaan huudella tyhmäksi eikä haluta tätä...
  3. Papillon74

Cerazette kyssäri

Synnytyksestä aikaa 1v7kk.... Mulla ei IKINÄ ennen ole alapää näin tunnoton ollu, sen on pakko johtua noista pillereistä. Ei edes synnytyksen jälkeen sillon joskus ollu mitenkään tunnoton. Kävin neuvolalääkärillä, ja se suositteli mulle hormoonikierukkaa. Pitäisköhän kokeilla..? Tuleekohan...
  4. Papillon74

Cerazette kyssäri

Jep. Parempi varmaan lopettaa. Mulla lisäks hirveää kiukkuisuutta. En jaksais tota muksuakaan yhtään... Haluan oman itteni takas!
  5. Papillon74

Cerazette kyssäri

Varmaan näistä pillereistä on kyselty jo vaikka kuinka monta kertaa, mutta kysynpä taas kun en jaksa etsiä... Eli siis miten teillä muilla vaikuttanut haluihin, entä kykyyn saada orgasmi?? Itse olen vasta vajaan kuukauden käyttänyt, pientä vuotoa on ollut välillä, ja haluja ei ollenkaan...
  6. Papillon74

Mikähän vois olla??

Jaa-a, enpä osaa sanoa olisko hikinäppyjä. Vauvana niitä kyllä oli, mutta ei enää pitkiin aikoihin. Nyt yhtäkkiä tänään huomasin että näppyjä on ja tyttö niitä raapii. Tuli sellainenkin mieleen että oliskohan paitojen niskassa olevat laput alkanut ärsyttämään ihoa.
  7. Papillon74

Mikähän vois olla??

Kun tuolle meidän 1v4kk tytölle on tullut niskanseutuun kutiavia punaisia näppylöitä. Pitäisikö käyttää lääkärissä?? Epäilen vaan että ei ne siellä mitään kyllä tutki, määrää vaan jotain rasvaa...
  8. Papillon74

Mikähän vois olla??

Kun tuolle meidän 1v4kk tytölle on tullut niskanseutuun kutiavia punaisia näppylöitä. Pitäisikö käyttää lääkärissä?? Epäilen vaan että ei ne siellä mitään kyllä tutki, määrää vaan jotain rasvaa...
  9. Papillon74

Miten sais syömään kotiruokaa??

Joo, olen tosiaankin syöttänyt purkkiruokaa vauvasta asti enkä edelleenkään aio kokkailla mitään vauvansoseita erikseen, jos tässä vielä toinen lapsi ilmaantuu... Aina välillä olen kokeillut kotiruokaa, mutta aika heikolla menestyksellä. Pitää sitten vaan sitkeästi tarjota, ja koittaa noita...
  10. Papillon74

Miten sais syömään kotiruokaa??

Siis kun tuo tyttö 1v3kk ei suostu ollenkaan syömään kotiruokaa, purkkiruoka vaan menee alas. Tänäänkin koitin antaa mureketta ja muusia, niin ei syönyt, pudotti vaan pois suusta kaikki! Ainut on lohikiusaus mitä vähän syö, mitään muuta ei. Purkkiruokaako sille pitää syöttää kouluikään asti... :|
  11. Papillon74

Ehkäisylaastari?

Mulla tuli siihen laastarikohtaan aika pahaakin ihottumaa ja kutisi. Enkä jaksa enää niitä karseita oloja mitä tulee hormonaalisesta ehkäisystä. Nyt olen pystyny jopa laihduttamaan vähän, kun voin olla ilman karkkia... Nyt on vaan sitten ongelma että mikä ehkäisyksi.
  12. Papillon74

Vuonna 1974 syntyneet

Helmikuussa syntynyt, Forssassa asun. Tyttö n. 1v3kk.
  13. Papillon74

onko sinun miehesi..?

Sellanen syvällinen taiteilijapersoona. Välillä vähän vaikea tapaus. :D
  14. Papillon74

onko sinun miehesi..?

Ei mikään noista.
  15. Papillon74

Mie en ymmärrä tuota kynttilöidensytyttämisjuttua,

Mulle ei oo tullu vielä yhtään viestiä... Mutta olin ihan muuten vaan sytyttäny kynttilän parvekkeelle kahdeksan aikaan, myöhemmin vasta kuulin siitä. En olis kyllä varta vasten sen takia sytyttäny.
  16. Papillon74

Ehkäisylaastari?

No nyt on ollut kokeilussa tuo laastari. Ihan hirveä! Ihottumaa tuli ja iho kutisi laastarin kohdalta koko ajan. Ja samat sivuvaikutukset kuin pillereistä. Meni kyllä totaalisesti hermot enkä jaksanu sitä sitte pitää enää, repäisin pois keskenkaiken...
  17. Papillon74

Ehkäisylaastari?

No ilmankos täällä onkin niin hiljaista...

Yhteistyössä