Onko kenelläkään kokemusta? Mulle ei oikein mitkään e-pillerit sovi, joten vaihdan nyt kohta ehkäisylaastariin. Mahtaakohan siitä tulla kovia sivuvaikutuksia... En jaksais niitä enää!
Kokeilin 2 kk laastaria enkä tykännyt yhtään. Todella epäkäytännöllinen ja ruma kun reunat ei pysy puhtaana millään. En huomannut mitään eroa pillereihin, samoja mömmöjä niissä kaikissa on. :attn:
No nyt on ollut kokeilussa tuo laastari. Ihan hirveä! Ihottumaa tuli ja iho kutisi laastarin kohdalta koko ajan. Ja samat sivuvaikutukset kuin pillereistä.
Meni kyllä totaalisesti hermot enkä jaksanu sitä sitte pitää enää, repäisin pois keskenkaiken...
Mulla ollut käytössä jo 3 vuotta ja oon tykännyt. Tietysti se itse laastari ei oo mikään kaunis mutta jos löytää oikeen paikan missä pitää sitä niin ok. Kannattaa vaihdella paikkaa ettei iho ärsyynny.
Mulla tuli siihen laastarikohtaan aika pahaakin ihottumaa ja kutisi. Enkä jaksa enää niitä karseita oloja mitä tulee hormonaalisesta ehkäisystä. Nyt olen pystyny jopa laihduttamaan vähän, kun voin olla ilman karkkia...
Nyt on vaan sitten ongelma että mikä ehkäisyksi.