Hakutulokset

1. A

Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

En oo vielä ees soittanu neuvolaan. Kerran koitin, mutku sinne pitää soittaa kuulemma aamula 8-9 välillä. Ja aina kerkeää mennä ohi tuo aika, ku neiti heräilee 8 maissa ja alan tekeen sille puuroa ym.. nooh jos sitä huomenna sais aikaseksi..tylyä ku en oikein tykkää meidän neuolatädistä..ois...
  2. A

Paljon jaksamisia prinsessat. Mulla kerty esikoisesta 13kg. Alkupaino oli 52kg ja sain varmaan puolessa vuodessa takas alkupainon ja meni vähän alittekki.Imetyksellä oli varmaan suuri merkitys siihen. En hirveästi seuraillu paljon söin vaan herkuttelin aina ku tahoin. Nyt aattelin herkutella...
  3. A

Minusta nuo liuskatestit on aika hyviä, näyttää herkästi. Ite tein niillä eka 2 vahvaa haaleaa plussaa, enneku menkkojen ois pitäny alkaa. Mulla kyllä tuo kierto on ollu esikoisen syntymän jälkeen tosi vaihteleva. Toivottavasti prinsessat seuraava testi näyttäis vahvaa plussaa!
  4. A

Tervetuloa kaikille uusille plussanneille =) Onko muilla mielialanvaihteluita? Ite huomaan, että saatan tiuskia ihan pienistä. Nytki sain nukkua hyvät yöunet, mutta kun tyttö alko aamupuurolla vähän sinnitteleen ja heitti maitomukin lattialle niin meinas hermot mennä. Illalla sängyssä alko...
  5. A

Mie niiin ootan että masu alkais kasvaa ja näkyä, mammavaatteetki on niiin ihania =) Meillä on nyt hirmusesti rahahuolia ja koitan olla stressaamatta niistä..vaikka se onki välillä vaikeaa. Mies opiskelee ja on käyny myös opiskelun ohessa töissä. Mies tienas sen verran ettei enää opintotukea...
  6. A

Ihanasti kirjotettu roosakaisa. Olen samaa mieltä kanssasi <3 hemu80 Mie tahdoin kans täysimettää. ensimmäisinä kuukausina annettiin satunnaisesti korviketta ku luultiin ettei saa tarpeeksi maitoa. Muistan ku tuntu ihan hirveältä antaa pullosta..enkä voinu ees aina kattoa, mies sai antaa...
  7. A

hemu80 mie kans imetin tuonne 1- vuotiaaksi asti. Lopuksi annoin rintaa vain aamulla. Täysimetin ku neiti ei huolinu korviketta yhtään. Pikkuhiljaa sitte aloin antaan oikeaa maitoa ja nyt juo sitä tosi hyvin =) Jooh, tuo syömään opettelu on kyllä sotkusta puuhaa :D Neiti kyllä osaa laittaa...
  8. A

hemu80 kirjottelit että teidän tylleröllä on alkanu nukkumiset sujumaan :) Meillä kans! Muutettiin kuukausi sitte rivariin ja laitettiin tyttö omaan huoneeseen, siitä lähtien on nukkunu koko yöt ilman herätyksiä. :) Meillä tyttö tosiaan nukku vanhassa asunnossa meidän huoneessa ja heräili tosi...
  9. A

Nicci ei tosiaankaan tarvi huolestua jos on vaan vähän oireita..mullaki oli esikoisesta tosi vähän oireita..mahan nipistelyä ja jos en syöny tarpeeks usein niin tuli paha olo. Nyt huomaan että tosita odottaessa on enempi oireita. Täällä onki useampi joilla vipeltää samanikänen taapero ku...
  10. A

Turvottaako muilla mahaa? Mulla turvottaa paljon, aivanko maha muka jo näkyis, mutta on vaan turvotusta. Esikoisestaki turvotti aivan raskauden alkumetreillä.
  11. A

niin ja olen itse 24v
  12. A

minä plussasin myös muutamia päiviä sitten. LA olis varmaan 4.7. toinen lapsi. Esikoinen on tyttö 1v 2kk, eli ikäeroa tulee melkein 2v =) Nyt on aivan poika olo..Esikoisen aikana taas oli aivan tyttöolo ja olinkin oikeassa :D
  13. A

Vauva heinäkuussa 2013 - onko vielä muita?

heippa:) plussasin pari päivää sitte.Viikkoja on kasassa nyt 5+ Olen 24v ja odotan nyt pikkukakkosta..Esikoinen on 1v 2kk

Yhteistyössä