Vauva heinäkuussa 2013 - onko vielä muita?

Täällä kanssa yksi tosi varovainen plussaaja. Tänä aamuna raskaustesti näyttii vahvaa plussaa heti, kun näytteen siihen laitoin. Täytyy vielä testata Clearbluella ja Apteekin omalla, ehkäpä tuun testaamaan vielä vaikka kuinka monta kertaa...

Pidän tätä raskautumista ihmeenä. Pillerit jätin pois heinäkuun lopussa. Menkat tuli elokuun lopussa, sen jälkeen ei oo tullu. Syys- ja lokakuussa ehdin tehdä monta negatiivista testiä, viimeksi 5.10. Sit luovutin ja aloin odottaa vaan menkkoja, ja varauduin siihen, että varmaan pitää Terolutit hakea gyneltä kierron tasaamiseksi. Nyt kuitenkin oli repäisykipuja muutamana päivänä, ja kun eilen satuin saamaan miehen siskolta hänelle tarpeettomia raskaustestejä, niin pakkohan se oli testata... Uskon, että mulla on siis ollut ovulaatio ilman kuukautisia. Mahdollisesta hedelmöittymispäivästä laskettuna l.a olis 8.7. Ja nyt viikkoja siis 3+6, en kyllä usko, että sitä voi noin tarkasti tässä vaiheessa tietää.

Varovaisen iloinen olo on. 2-vuotiaalle pikkumiehelle olis ihana saada pikkuveli tai -sisko. :)

Moi Dynamite, millä kiertopäivillä nyt siis sait tän plussan? Ite olen tuolla kesäkuisissa odottajissa ja sain myöhäisen plussan, vasta kp58, mutta olikin heti niin selvä kuin vaan voi olla. Edellisen negan testasin kp45. Kiva vaan aina kuulla muidenkin myöhäisten plussailijoitten kokemuksia!

Onnea teille kaikille plussanneille!

Plussaa, plussaa.
Laskettuaika olisi 5.7.13. Kovin ollaan varovaisen toiveikkaita vielä, koska takana 10v. lapsettomuus ja 4 luomuraskautta, jotka kaikki menneet kesken viikoilla 6+. Ei siis vielä uskalla kovin riehakoida mahdollisesta tulokkaasta. Raskausoireitakaan ei edes ole. Vai onko? Onko muilla? Jos, niin mitä? :)

Onnea plussanneille!

:wave: Hei täältä tullaan ja toivottavasti myös saadaan pysyäkkin täällä :heart:
LA ois 9.7.2013 eli synttäreitä lapset viettävätkin sitten touko-kesä-heinä-elo ja joulukuussa eli kesä juhlia täynnä :D Tosin lapsukaiset syntynyt aina ennen laskettua aikaa joten saattaahan se olla että kesäkuun nyytti saadaan :)

Ei ole minkäänlaisia raskausoireita. Esikoisen odotusaikanakaan ei ollut muuta oiretta kuin kasvava maha. Toisen odotusaikana oli pahoinvointia sinne rv12 asti.
Toisaalta ihan kiva jos tuolta pahoinvoinnilta tällä kertaa välttyis :)

Kiva, että alkaa porukkaa tännekin löytyä!

Mulla ainoina oireina "keskipäivän kuvotus" ja välillä vähän juilii alavatsalla. Ekassa raskaudessa ei ole ollut oireita mitään paitsi mahan kasvaminen, joten en todellakaan toivo, että nytkään tulisi pahoinvointia. Niin, ja nälättää enemmän kuin aiemmin. Onneksi tuon kuvotuksen saa kuriin syömällä vähän.

Jos laskelmat pitää paikkansa, niin nyt olisi sitten 5+0. Pitkä matka on vielä edessä...

Täällä kans tänään plussannut!! :heart: :wave:

Mullakin lähes oireeton olo tai siis on oireita, mutta en alkuun tajunnut, että on raskausoireita, kun esikoisesta oireet oli ihan erilaiset.. :) l.a olis 1.7 tai pari päivää myöhemmin.. mulla on ollut tosi pitkiä kiertoja, joten vaikea sanoa.. :) Nyt lähetään esikoisen kanssa sille ostaa talvihaalaria ja varmaan meen vielä apteekin kautta hakee digin varmistukseksi!! Palaa n illalla kertoo, että mitä digi näytti :LOL:

Mulla vasta huomenna "virallinen" kuukautisten alkamispäivä joten alussa todella mennään :D Kuhan nyt vaan pysyis kyytiläinen mukana! Takana keväinen kohdunulkoinen joka teki nöyräksi ja hieman pelokkaaksi mutta nautin jo täysin tästä alkaneesta odotuksesta :heart:
Oireita ei ole oikeastaan mitään muuta kuin päiväunien tarve ja epätavallinen pirteys. Voin kyllä vannoa niitä vielä tulevan niinkuin 4 muun muksun kohdalla ;)

Piuu 3+6

Moi Sheldon ja muut :)

Plussasin kp 64! Sitä ennen edellisen kerran nega kp 45, ja siinä vaiheessa siis "luovutin" ja jäin odottelemaan menkkoja. Voi miksi en ottanut yhteyttä neuvolaan ja vaatinut verikokeeseen??

Nyt ehkä alan itsekin uskoa, että oon varmaan jo pidemmällä raskaana. Apua, ehkä jo vk 9 tai 10, vaikea sanoa, kun en tiedä kierron pituutta! Huomenna aamulla soitto neuvolaan ja mahdollisimman pian lääkäriaikaa ja ultralähetettä.

Tein tänään Clearbluen digin, mutta eihän se kerro mitään, jos on vähän pidemmällä raskaana! Tai siis näyttöön tuli tosi nopeasti teksti Raskaana 3+, sehän voi tarkottaa että voin olla oikeesti vaikka miten pitkällä raskaana.... Tai näin ainakin käsitin.

Joten Dynamite siirtyy varmaan pian kesäkuisiin, katsotaan nyt miten käy. Myös esikoisesta plussasin vasta rv 9, joten jotenkin tutulta tuntuu :D

Kyllä se digikin kertoi, että raskaana ollaan :heart: eli tulos oli "raskaana 1-2" ja testin tein 3 tunnin pidättelyn jälkeen nyt illalla.. :) mähän siis olen lopettanut esikoisen imetyksen kesäkuussa ja sen jälkeen on tullut kahdet kuukautiset ekojen jälkeen kierto venyi 42 päivään ja seuraava kierto oli 31 päivää ja nyt tosiaan tuli plussa kp 35. Laitoin nyt tonne vau.fi:n laskuriin ton edellisen 31 päivän kierron mukaan ja se sano, että laskettu olis 2.7. Katotaan sitten mitä neuvolassa terkkari sanoo, kun jossain vaiheessa sille soittelen. :)

Mites haluuko aloittaja eli bellissima toimia päivittäjänä?? Mäkin voin tehdä meille jotain listaa, kun mulla riittää aikaa päivittämiseen kotona kun oon esikoisen kanssa.. :) Mutta jos haluat hoitaa niin hoida vaan.. :)

Muoks. katoin nyt tällä kaksplussan laskurilla ja se anto la:ksi 4.7 samoilla tiedoilla kun vau:n laskuri antoi la:ksi 2.7 :kieh: no joo eipä tolla parin päivän heitolla niin merkitystä ole.. :)

Viimeksi muokattu:
Voi Dynamite, kuulostaa niin tutulta! Itekin ehdin testata tähän vipaan kiertoon neljä negaa ja sitten kans tuolloin kp45 vipan negan jälkeen luovutin. Ajattelin että kroppa hakee vielä hormonitoimintaansa e-pillereiden poisjättämisen jälkeen. Kunnes kp58 tuli jostain tunne että kokeillaan nyt vielä, ja siinä se selvääkin selvempi plussa oli :D Ja siitä seuraavana päivänä tein digin, joka oli myös heti tuon 3+. On kyllä rasittavaa kun ei tiedä yhtään missä mennään. Menkkojen mukaan olis jo viikot yli 10+ mutta luulen että 7+? on lähempänä. Ensi viikon torstaina eka neuvola ja siellä ultrataan sitten. Toivottavasti pääsee mahd. pian siihen ekaan nt-ultraan, jotta sais selvyyttä viikkoihin. *Ensikertalainen täällä intoilee*

Onnea kaikille uusille plussanneille <3

Nannamamma voit hyvin päivittää listaa, jos susta siltä tuntuu ja jos ehdit. Mä olen päivisin töissä ja illat menee tehokkaasti lasten kanssa. Mut jos jossain vaiheessa et ehdi tai jaksa, niin mä voin sitten jatkaa päivittämistä siitä :)

voisin tehdä kokonaan uuden pinon meille, että saadaan kaikkien tiedot ekaan viestiin.. :) jos laitetaan siihen L.A/Nimimerkki/ikä/monesko/synnytyssairaala.. Ei siis ole pakko antaa noita kaikkia tietoja, jos ei halua.. :D

Laittakaa vaan tähän niitä, niin kerään täältä sitä uutta pinoo varten :) Teen sen vaikka huomenna, kun nyt ei enää ajatus kulje..

Viimeksi muokattu:
Mie plussasin tänään clearbluella 2-3 viikkoa... Tarkkaan en muista millo viime menkat oli mut La joko Kesäkuun 27 tahi heinäkuun 4 jos kaikki menee hyvin :saint:. Miulla ennestään tytöt 05 ja07

4.7/roosakaisa/35/3/PKKS

Viimeksi muokattu:
Heissan!

Täällä myös yksi varovainen plussaaja liittyisi joukkoon. Eli plussasin viime perjantaina ja tehty muutamia testejä jälkeen ihan vaan vahvistumisen varmistumiseksi. :)

Meillä aikaisemmin ivf-hoidoilla syntynyt 1v2kk ikäinen pikkuneiti ja nyt siis yllättävästi luomuplussa. Minulla on vain aika ikävät kokemukset luomuplussista. Takana kemiallinen, kohdun ulkoinen ja keskeytynytkm.. Mutta toivotaan että tämä tästä etenee hyvin.

Varhaisultra olisi 15.11. että siihen asti jännätään nyt ensin. Neuvolaa en viitsi ennen varata ettei tarvitse sitten lähteä peruuttelemaan.

Mutta siis tietoni:
4.7./hemu80/32/2/Tyks

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä