Hakutulokset

1. M

Onko muita, jotka ei ole lainkaan pääsiäis ihmsiä?

:wave: inhoan KAIKKIA pyhiä ! tykkään arjesta todella paljon , sunnuntaikin on todella masentava päivä.
  2. M

Onko tänään baarit auki???

MILLON NE EI OLE AUKI ? B)
  3. M

APUA, MITÄ SE OLI?

oliskohan ollu keskenmeno? :(
  4. M

vauva edelleen perätilassa.

Moikka kerroinkin tuossa tiistaina että vauva on perätilassa, ne yritti sitä kääntää ja vääntää mutta kun ei kääntynyt! maha on hieman vielä kipeä,mutta voiko olla mahdollista että siitä olen tullut näin kipeäksi,: On todella paha olo , tulee tuskan hiki päälle vähänväliä , mulla on ikkunat auki...
  5. M

Nimiapua

Armas :)
  6. M

siis millä meidän suhde toimii ku mies ei puhu?

munkin mies on mykkä , ei se suostu puhumaan vaikeista asioista tai asioista jotka mua kiinnostaa , se puhuu vaan asioista jotka sitä kiinnostaa. meillä ei ole oikein muuta yhteistä kun tämä lapsi mikä on juuri tulossa ja tv sitä me tuijotetaa 19.30-00.00 ja sit nukkumaan mies herää aamulla ja...
  7. M

vauva perätilassa

niin vähän epäilinkin.. enkä mä nyt oikeesti mutta kun välillä tuntuu etten jaksa enään tätä mahaa ja plaaah :) mutta eihän tässä enään kauaa ole :)
  8. M

vauva perätilassa

voisiko olla mahdollista että leikkaustehtäisiin jo raskausviikoilla 36+8 jos ei millään enään jaksaisi odottaa?
  9. M

vauva perätilassa

kiitos paljon näistä tiedoista , kaikille. toivon että tyttöni kääntyisi täällä masussa ja syntyisi samalla hetkellä huomenna :) en jaksa enää odottaa että saan prinsessani syliini
  10. M

Mitä TÄÄ tarkottaa???

Tämä on automaattisesti luotu Delivery Status Notification Toimituksen seuraavat vastaanottaja ei pysyvästi: vast.ottajan s.posti osoite Tekniset tiedot pysyvä vika: Googlen yrittäessä antaa viestin, mutta se hylättiin vastaanottajan verkkotunnukseen. Suosittelemme yhteyttä muita...
  11. M

vauva perätilassa

minkälaisia riskejä siinä sitten voi olla? :o :(
  12. M

vauva perätilassa

miten tämä käännös homma oikeen tapahtuu kun ne ei kertonu mulle tänään siitä oikeen mitään , joutuuko olemaan minkä aikaa sairaalassa ja näin ? jos joku voisi vähän kertoa mulle ku oon ihan tietämätön :)
  13. M

vauva perätilassa

He koittavat kääntää mutta , jos ei käänny niin ei ole kuulemma mahdollisuutta synnyttyää alakautta kun jalka on tulossa ensimmäisenä.. ihmettelen vain että miten neuvolantäti ei ole asiaa huomannut kun hän on sanonu että vauva on ihan okein ja hyvin ja nyt kun menin äitipolille nii huomattii...
  14. M

vauva perätilassa

voiko kääntämisessä olla jotakin riskejä? :o olen ensisynnyttäjä ja juuri täytin sunnuntaina 17 ja jännittää ihan hirveesti..
  15. M

vauva perätilassa

tänään kävin äitipolilla , rv: 36+8 vauva on perätilassa huomenna menen aamulla sairaalaan ja he yrittävät vielä kääntää mutta jos eivät saa käännettyä niin joudutaan leikkaamaan. toivon todella että he saavat käännettyä kun kuulemma leikkaus on kivuliaampi jälkeen päin kuin alakautta...
  16. M

Kuka vielä hereillä?

täällä valvotaan ! en varmaan saa nukutuksi tänäänkään , äh , mieski nukkuu jo eikä mitään tekemistä ! kertokaa hyvät ihmiset jotakin tekemistä kuolee tylsyyteen muuten.
  17. M

Kääk ja ihanaa!

voi onnea ! :) minusta olisi kiva vielä saada pikkusisko kun kaikki on veljiä , mutta eipä se meidän äippä taida enään jaksaa :)
  18. M

paljonko saitte tukea?

inhottavaa. mutta niiltä jää usein maksamatta sellaiset asiat mitä lupaavat. esim. vuokrat , saan kohta pian häädön kun aina jää maksamatta niillä ne :S
  19. M

voisko joku auttaa tulkitsemaan tätä tekstaria?

ai , meilläpäin tuo tarkottaa niinku HUOH ! :D
  20. M

voisko joku auttaa tulkitsemaan tätä tekstaria?

-.- ainakin tuo merkki tarkoittaa sellaista että : HUOH ! tiiätkö että katsoo sillein jotakin että: huoh mikä pelle ! (esim)

Yhteistyössä