Hakutulokset

1. N

"raskausoire"-ketju

Plussahan sieltä joo.. aika haalea tosin, aamulla uudemman kerran testaamaan :eek:
  2. N

"raskausoire"-ketju

Pahoittelut Dyra:lle :hug: ja onnittelut taas hawwe:lle :heart: Olin viikonlopun tuttavienluona joten en päässyt tänää aamusta testiä tekemään.. nyt odottelen muutaman tunnin (jos vaan suinkin pystyn, kun kokoajan vessahätä) ja testailen sitten :) Jotenkin nyt tuntuu että naga sieltä tulee...
  3. N

"raskausoire"-ketju

Piinapäiviä ehdottomasti! Oireita kehittelee helposti, se on täysin totta! Mutta oksentaminen, matala kuumeilu, ei kuitenkaan ns. kipeä olo.. ja yleensä jos olen vähänkin kipeänä ei ole ollenkaan nälkä.. nyt on kokoajan :D Itseasiassa tänään ei ole vatsakivut pahemmin vaivanneet (jatkuneen...
  4. N

"raskausoire"-ketju

Kiitos vastauksesta :hug: Tunne on kyllä melko vahva ja välillä taas täysin päinvastainen.. huomasin myös että vadelmamehu jota rakastan saa minut yökkäämään. Toisaalta niin paha sanoa kun kierto saattaa tosiaan heitellä. harmittaa että jää kaveriorukan reissu väliin, mutta alkoholia ei kyllä...
  5. N

"raskausoire"-ketju

Anyone? Aamulla alkoi rinnat aristamaan.. nenä tukossa, kurkkua kuivasi koko yön..painajaisia viimeiset 3 yötä..krapulainen olo..nega prekchekillä (dpo 10?) Taidan jättää mökkireissun väliin.. väsyttää ja samalla pirteä? Ei ole kivaa istua yksin päiviä kotona ja miettiä..kerrankin toivoo että...
  6. N

'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

Kopioin toisesta ketjusta, jos joku vastaisi =) Heippa, Oli pakko rekisteröityä monen päivän oireiden pohdiskelujen jälkeen.. Minun tapauksessa ei tosin ole tarkoitusksen mukainen "mahdollinen" raskaus, joten jos näin on päässyt käymään, niin se on laitettava mietintämyssy syvälle päähän...
  7. N

"raskausoire"-ketju

Heippa, Oli pakko rekisteröityä monen päivän oireiden pohdiskelujen jälkeen.. Minun tapauksessa ei tosin ole tarkoitusksen mukainen "mahdollinen" raskaus, joten jos näin on päässyt käymään, niin se on laitettava mietintämyssy syvälle päähän :eek: Tietysti nyt kun sitten mieli ei anna...

Yhteistyössä