Hakutulokset

1. M

Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

Huhhuh. Seitsemästä solusta kaksi oli hedelmöittynyt ja yksi jakautunut normaalisti. Se oli oikean kokoinen, mutta ei laadultaan tarpeeksi hyvä, että alkiokuoren avausta olisi voitu tehdä. Se yksinäinen, viimeinen toivo nyt kuitenkin siirrettiin. Siellä se on kohdussa ja ihmettelee. Aamulla...
  2. M

Jonnuli, joo, toi on tärkeää jossain vaiheessa miettiä, kuinka pitkään vielä aikoo yrittää näin. Meillä on ajatuksena, että tämä on se vika kerta, koska tämän jälkeen ei voi muuttaa enää oikein mitään hoidossa. Tiedän ihmisiä, joilla se kahdeksas kerta on onnistunut, mutta tämä on jo viides...
  3. M

Kiitos molemmat! Hirveä kauhu ja paniikki päällä, kun tämä on vika kerta. Kohta mennään!
  4. M

Perjantaipunktioksi meni. Irrotuspiikkikin on nyt jo pistetty. Tilanne ei ollut paljon muuttunut, mutta kyllä ne follit aina vaan kasvaa tosi nopeasti loppua kohti: 3 kpl 18-19-millistä ja joitain 11-millisiä. Hyviä uutisia sen verran, että saatiin sittenkin alkioliimaa! Jos siis alkioita...
  5. M

Hiskias, lääkäri sanoi, että alkionkuoren avauksessa on "infektioriski korkeampi". En tiedä, miten se vaikuttaa ja kehen (muhun vai alkioon vai mihin). Ja nämä antibiootit auttaa kiinnittymisessäkin jonkin jutun kautta, mitä en ymmärtänyt. :) Liima on kokeilussa tuolla klinikalla, eikä sitä kai...
  6. M

Eipä selvinnyt punktiopäivä vieläkään. Ke uusi uä. Nyt siellä oli 3 hyvän kokoista ja useampia liian pieniä folleja. Lääkäri kuitenkin kehui niitä kauniiksi, että tämä hidas kasvu voikin tehdä niistä ehkä laadukkaampia? Kuulemma kortisoni voi vaikuttaa näin. Punktio on joko pe tai ma. Sain...
  7. M

Hiskias, mulla on välillä vähän sellasta perhosefektiä rinnassa, mutta ei niin paljon kuin viime hoidossa. Olen jopa teetä vältellyt, kun töissä kupillisen jälkeen just alkoi läpättää. Olen tietenkin ottanut senkin huonona merkkinä, että Dhea ei enää vaikuta... Mutta sullahan ei ole hoitokaan...
  8. M

Oliko teillä nyt lääkäri esittänyt mitään jatkopuheita, Hiskias? Eihän ne julkisella tietenkään sillä tavalla sitä mieti, kun luovutushoitoja ei siellä tehdä ja vikaa viedään. Meillä julkisen lääkäri suositteli, että mentäisiin heti yksityiselle, kun oltiin joka tapauksessa muuttamassa, ja vika...
  9. M

Mä heitin, Hiskias, ne DHEAt apteekkiin hävitettäväksi. :/ Onhan siitä jo monta kuukautta, kun lopetin niiden syömisen. En tiedä, millaista vaikutusta voi järjellä enää odottaa. Mä olen kuullut ristiriitaisia juttuja vyöhyketerapiasta. Monet vannoo sen nimeen, mutta ei siitä kai mitään...
  10. M

Ei mitään loistavia uutisia ultrasta, Hiskias. Folleja oli yhteensä 7 ja niistä vain 3 oli edes 10-millisiä. Maanantaina uusi ultra, jotta nähdään, mihin punktio asettuu, todennäköisesti ensi perjantaille. Saattaa olla, että DHEAn vaikutus on ehtinyt jo hiipua tai sitten tämä on vaan...
  11. M

Hurjaa! Onnea, onnea, onnea! <3
  12. M

Hirveän hiljaista on ollut, eikö kellään ole hoitoa näköpiirissä? Oliko Odottavan tilanne nyt siis varma? Onnea, jos näin on! Mulla on viidennen IVF:n KP6 meneillään ja huomenna on ultra. Muuta ei lääkityksessä nyt sitten muutettu kuin Prednison-kortisoni, jonka sain itselleni puhuttua...
  13. M

Täältä pieni päivitys: raskausoloja, oksetusta ja menkkamaisia kipuja. Kävin tänään, kp20, raskaustestissä ja se oli puhdas nega. Oltaisiin alettu verenohennuspiikit tähän kiertoon, jos testissä olisi näkynyt edes jonkinlainen nousu. Katselin viime toukokuun tietoja, jolloin viimeksi oli sama...
  14. M

Jonnuli, Mun käsittääkseni Ibusal saattaa vaan vaikuttaa siihen kiinnittymiseen jotenkin huonosti. Jos otit sen ovisten aikaan, ei sen vaikutus millään yllä kiinnittymispäiviin, joten mun näkemyksen mukaan olet turvassa. :) Ja mä uskon, että kaikki tollasetkin oireet voi johtua siitä hoidosta...
  15. M

Juttelin lääkärin kanssa tänään HCG oli 7 ja lääkäri oli sitä mieltä, että se kertoo kyllä kiinnittymisestä. Huomenna meen trombo-testiin klinikalle (joku veren ohentumisen häiriö). Seuraava hoito olis kuitenkin sit vielä omilla soluilla, kunhan saadaan yksi välikierto, et saadaan testin...
  16. M

Hiskias (ja muut), mä en todellakaan olisi selvinnyt tästä ilman psykoterapiaa. Suosittelen sitä koko sydämestäni. Kävin melkein 3 vuotta terapiassa ja täytyy sanoa, että ihan samalla lailla ei ahdista enää. Oikeastaan vain pieniä ahdistuksen hetkiä, kun tulee huonoja uutisia, mutta ei sellaista...
  17. M

Jonnuli, onpa ikävä lääkäri! Mulle on molemmat lääkärit sanoneet, että aina pitää muuttaa jotain hoidossa, jos se ei onnistu. Lääkettä, annostusta, toisia lääkkeitä, kaavaa. Musta siinä oli järkeä. Mulle on tehty koko ajan muutoksia hoitoon ja ne on aina tuottaneet parempia tuloksia kuin...
  18. M

Nega tuli. Neljältä aamulla herättiin molemmat jännityksestä testaamaan. Jatkan vielä Lutinuksia huomiseen, jotta lääkäri saa sit sanoa, että lopeta ne. Kai. Kohta lähden klinikalle verikokeeseen, jonka tuloksen tiedän jo. Puhuttiin tossa vähän sitä, että kun tää on jo seitsemäs vai peräti...
  19. M

Meillä sama testipäivä. :eek:
  20. M

Tänään kipu muuttui sellaiseksi tutuksi piikkimäisemmäksi ja tuli vähän verta. :'( Hirveät itkut tuli, piti lähteä siskon muutosta kotiin vollottamaan. Mies paijaa ja yrittää pitää mua hyvällä tuulella. Vielähän ei voi tietää, mutta sellainen olo tuli, että jaahas, taas näin. Voi että...

Yhteistyössä