Hakutulokset

1. K

Porvoon seudun odottajia?

Tuntuu siltä, että vauva on edelleen perätilassa. Pää ei tunnu ehkä ihan niin selvästi tuossa ylävatsalla kuin aiemmin, mutta potkujen suunnasta päättelen, että samassa asennossa ollaan edelleen. Mahdotonta uskoa, että huomenna tähän aikaan olen jo todennäköisesti osastolla vauvan kanssa. =)...
  2. K

Päädyimme pitkän pohtimisen jälkeen lopulta siihen, että emme halua ulkokäännöstä siihen liittyvien riskien vuoksi. Päätökseemme suhtauduttiin sairaalassa hyvin. Kätilö totesi, että ymmärtää täysin kantamme. Lääkäri varmisti vielä eilen ultralla perätilan ja sovimme sektiopäivän. Vauva on pieni...
  3. K

Onnea Bambilainen! En malttaisi enää odottaa oman vauvan tuloa, kun lueskelen muiden synnytyskertomuksia. :) Äitiyspolilla on nyt käyty ja vauva on edelleen perätilassa, niin kuin epäilinkin. Varasin varmuuden vuoksi maanantaille ajan ulkokäännökseen, mutta voin lääkärin mukaan vielä tämän...
  4. K

Pitäisi tosiaan ottaa maksimimäärä tuota panadolia ja testata auttaako se. Olen vain ollut tosi varovainen noiden lääkkeiden kanssa koko raskauden. Nyt olen ottanut 1g aamuin illoin, mutta 3g päivässä saisi siis ottaa. Minulla autossa istuminen on ehkä tällä hetkellä kaikista pahin asia selälle...
  5. K

Olisi mukava tosiaan järjestää tapaaminen tässä syksyn aikana. Luminellan kanssa liikutaan samalla alueella, joten ehkä törmätään joskus vaunulenkillä. ;) Minä olen tällä hetkellä melkein vuodepotilaana. :( Selkäkivut pahenevat koko ajan. Kävin lääkärissäkin, mutta ensihätään sain avuksi...
  6. K

Vieläkö mahtuu mukaan? Täällä on myös yksi porvoolainen odottaja. Laskettu aika on 11.10. ja neuvolana Gammelbacka. Flora-79:n taisin jo tunnistaa perhevalmennuksesta. Muutimme mieheni kanssa Porvooseen kaksi vuotta sitten, mutta toistaiseksi tutut ihmiset paikkakunnalta rajoittuvat lähinnä...

Yhteistyössä