Hakutulokset

1. K

Syyskuun söpöläiset 2016

Sheldon, pahoittelut ikävistä kokemuksista. Saanko kysyä, millä viikoilla mennyt kesken? Mulla meni 9+ ja raskaus alko hurjalla pahoinvoinnilla ja lamauttava munasarjakipu tuli ennen km. Rintojen kivistely kuulunu mulla aina oireisiin. Nyt nautin suht vähäoireisesta olosta, onneks vähän...
  2. K

Syyskuun söpöläiset 2016

Haavelapsi, kyllä kaikki raskaudet olleet ainakin itsellä erilaisia ihan alkutuntemuksista asti. Esikoisesta herkistelin ennen muita oireita, joulunavauksen ilotulitus sai mut vuolaisiin kyyneliin. Sitte tuli klo 02 yöpissakäynnit, mistä arvasin raskauden. Pahoinvointi ym.huimaus tuli vasta...
  3. K

Syyskuun söpöläiset 2016

...varhaisUltran jälkeen siis..
  4. K

Syyskuun söpöläiset 2016

Kiitti Emböy, pitää liittyä fb ryhmään varhaisryhmän jälkeen. Haavelapsi, la 27.9.kai, aika samat oireet kun sulla, myös tuo kahvi. Se haiseekin palaneelle, pelkät porotkin, yleensä tuoksuu taivaalliselta. Lisäksi mulla "lepatusta" ja jännää kuplimista mahassa, ja niinku ois vatsalihaksia...
  5. K

Syyskuun söpöläiset 2016

Onko täällä muuten muita, jotka tekee istumatyötä 8h päivässä? Mielenkiinnolla kuulostelen mitä oireita sen kanssa alkaa ilmaantumaan selkään, lonkkiin tms. Entä onko muita vaivannu raju flunssa heti plussauksen yhteydessä? Tästä kun tokenis niin pääsis vähän liikkumaan taas. Mites näkyykö se...
  6. K

Syyskuun söpöläiset 2016

Moi kaikki:)! Täällä "uusi" kolmannen odottaja, alkutaipaleella, nyt kai 4+2. Km oli lokakuussa 15, nyt jalat maassa mutta luottavainen, rauhallinen olo:). 7+ ajattelin ultran varata, katsotaan mitä tuleman pitää. Varma olin jo 3+3, kun alavatsan turvotus jotain käsittämätöntä istumatyössä...

Yhteistyössä