Hakutulokset

1. K

Syyskuun söpöläiset 2016

Moi, Piti tännekkin livahtaa kertomaan tuolta huhtikuisista17, että olen plussannut pari pv sitten:love:. Olin mukana täällä helmu-maaliskuulle ennen tuulimunatietoa, jos joku sattuu muistamaan. Ihana lukea teidän loppuraskauden tunnelmia:), tsemppiä kaikille tulevaan koitokseen, toivottavasti...
  2. K

Huhtikuun hurmurit 2017

Ikuinen laihduttaja, Mikähän siinä onkin että yöllä on pahoinvointia??
  3. K

Huhtikuun hurmurit 2017

minttumar ja mini 4+5 Älä huolehi, ei varmasti tuo annos tee mitään vauvan alulle. Ompas täällä kivan vilkasta! Itse tein tänään uuden testin aamulla, vielä hennoksi viivaksi sanoisin, mutta oli se punaisempi kun eilen. Oireita on kyllä, mies oli arvannut tämän jo rintamuksen kasvusta ennen kun...
  4. K

Huhtikuun hurmurit 2017

Uskallankohan kirjoittaa vielä.. viikon verran jo aavistellut ja tänään 2 hailakkaa plussaa tehty, huomisaamulle vielä testi odottamassa. Taidan olla vanhin, 39vuotta, lapsia ennestään kaksi, 6- ja 4-vuotiaat. Tämä on vuoden sisään kolmas raskaus, joten jalat maassa ollaan. Täällä oltu jo...
  5. K

Syyskuun söpöläiset 2016

Noniin, tyhjä sikiöpussi siellä vain edelleen näkyy, ei ole ihmettä tapahtunut. Nyt odotan aikaa sairaalaan, lääkkeillä alotetaan ellei nyt sitten vuoto itekseen ala. Toivottavasti saadaan homma pian päätökseen. Olo surullinen mutta myös helpottunut, 2vk odotus oli aika kamalaa. Vauva-asiat nyt...
  6. K

Syyskuun söpöläiset 2016

Pakko vielä kirjottaa, vaikka tuntuukin hölmölle. Mutta kun ei voi käsittää näitä voimakkaasti voimistuvia raskausoireita, pahoinvointi ja rintamus-kipu häiritsee normaalia olemista nyt tosissaan. Ja mahassa "kuplii" ja jotenkin kiristää. Oo tässä nyt sitten ei-raskaana fiiliksissä, helpommin...
  7. K

Syyskuun söpöläiset 2016

:( Olen niin pahoillani! Voimia!!!!!!!!!
  8. K

Syyskuun söpöläiset 2016

Voi Sissiko, sormet ja varpaat pystyyn!!! Toivotaan että viatonta vaan! Onko sulla kipuja? Itsellä oli aamulla järkyttävät alavatsakrampit, nyt särkyä hetkittäin. Oon ollu alkuviikon saikulla, huomenna töihin ellei muuta ilmene.
  9. K

Syyskuun söpöläiset 2016

Kiitos. Kyllähän tämä melkosta vuoristorataa on, ja pienen pieni toivonkin kipinä toki on itsellä hetkittäin, vahvat oireet on paitsi turvotusta ei kyllä oo. Peruin neuvolan perjantailta, ensin ultraan haluan mennä, vielä viikko?! Kysyin jo hintoja toiselta yksityiseltä, jos raaskisin tällä...
  10. K

Syyskuun söpöläiset 2016

Ok. Mulla on pahoinvointi nyt vähentyny, ja kahvi tuoksuu taas hyvälle, ja maistuu, selkeä ero. Yritän jostain syystä sinnitellä ja olla reipas, kait kun ei kipuja, niin ei oo pakko pysähtyä samallalailla kun viimeks kovissa krampeissa. Ei musta taida olla töihin, viisautta ois käydä huomenna...
  11. K

Syyskuun söpöläiset 2016

Meibijees, kiitos. Seuraavana ultrapäivänä ois menkoista laskettuna jo 9+0, kaitpa ne oottaa nyt että sitte ei jää mitään epäilyksiä diagnoosista. Eli nyt ois menkoista laskettuna 7+4, eka ultra oli 7+0, jossa harmaa häivähdys näky raskauspussissa, 7+2 terv.hoitaja ei nähny sitä häivähdystäkään...
  12. K

Syyskuun söpöläiset 2016

Kiitos kaikille. Täällä ollaan hetkittäin tolpillaan kunnes tulee romahdus. Eilen sain toisen hcg-arvon, oli noussu 48h reilusta 5000sta reiluun 6300aan, eli ei tosiaankaan tuplaantunut. Päivystävä yleislääkäri sano, ettei se kaikilla tuplaannu vaikka kaikki hyvin, mutta uskon neuvolalääkäriä...
  13. K

Syyskuun söpöläiset 2016

Jään tänne vielä roikkumaan ja seurailemaan, kunnes homma osaltani kokonaan ohi, kait tämäkin on osa luopumista. Ultrassa vain tyhjä raskauspussi, pelkkää mustaa. Hcg himpun yli 5000, syksyllä km-raskaudessa samoilla viikoilla oli n.7000, silloin oli sykekin, vaikka mitta alle 5mm, tiedettiin...
  14. K

Syyskuun söpöläiset 2016

Sissiko. :(voi kehno! Toivotaan että oli vaan mittavirhe! Oliko syke kuitenkin selkeä? Milloin teit plussatestin, entä milloin on saanut alkunsa? Anteeksi kun suoraan kysyn :whistle: mutta mietin kun oltaisiin niin samoilla viikoilla, mulla menkkojen mukaan tänään 7+1. En pysty muuta...
  15. K

Syyskuun söpöläiset 2016

Kiitos teille. Otti papan, kun mulla taustalla pahalaatuinen solumuutos(2010) ja sen jälkeen kaikki papat ollu puhtaat, mutta tää rupes sitte pelottelemaan että jos nyt odotat niin mitähän sitten löytyykääno_O. Sai mut niin sekasin et suostuin. Aikasemmissa raskauksissa lääkärit ei oo halunnu...
  16. K

Syyskuun söpöläiset 2016

:cry:(n) ultrassa käyty.. menkoista laskettuna nyt 7+0. Raskauspussi(ontelo?) löytyi, mitat sopi ensin 7+ ja sit yhenäkin 5+ viikoille..erittäin omituinen lääkäri. Ultra oli miniläppärin kokoinen enkä nähny kuvaa:( en ymmärrä miten lääkäri pystyy sillä mitään kattomaan. Alkiosta ei tietoa, ehkä...
  17. K

Syyskuun söpöläiset 2016

Moikka! Täällä on kivan vilkasta. Oon seurannu kyllä taustalla, kirjoittaminen jäänyt arjen pyörityksen keskellä. Tuntuu että hermot kiristyy nyt pienimmästäkin, haluisin vaan olla omissa oloissani töitten jälkeen, enkä millään jaksaisi 3- ja 5-v uhmia. Tuntuu että pakko hellittää kodin...
  18. K

Syyskuun söpöläiset 2016

Kivaa että täällä on porukkaa! Meibijees, ollaankohan porukan vanhimpia, minä 38. Saas nähä toipuuko tästä hommasta yhtä helposti kun aiemmin? Tosin matka on vielä pitkä. Toki iän tuoma km-riski myös mielessä käy, vajaa 4kk sitte kun meni kesken 9+ viikolla. Pahoinvointi täällä yllättävän...
  19. K

Syyskuun söpöläiset 2016

Onko muilla sellanen jännä "jännittynyt" tai kiristävä tunne tuolla kohdun seutuvilla aina hetkittäin? Tuntuu hassulta :)
  20. K

Syyskuun söpöläiset 2016

Haavelapsi, minä oon varma että oma äiti tietää vaikkei oo kerrottu. Niin se on arvannu aiemmatki raskaudet. Äidin vaistoa.. Mulla kans ollu ajoittain kovaakin pääkipua. Pahoinvointi pysyy kurissa rannekkeilla, kun heti aamulla ne laittaa. Niitten asento on tärkeä, että pampulat osuu oikeille...

Yhteistyössä