Hakutulokset

1. Aappalainen

Lokakuiset 2018

Moi kaikille! Varovaisesti iloitsen tämänaamuisesta plussatestistä. Yritystä takana sellainen puoli vuotta, niin vähän epävarma olo vielä. Kierrot olleet aika epäsäännöllisiä, niin en laskettuakaan varmaksi osaa sanoa, mutta jos ois se 28 päivän kierto, niin la olisi 22.10. ja nyt olisi 3+6...
  2. Aappalainen

Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

Mä kerroin yhdelle kaverille raskaudesta, ja hän oli kuulemma arvannut. Veikkaan että oli juurikin turvonneesta mahasta arvannut, kun ei mulla muitakaan oireita oo :D Itse kerron töissä heti sitten 12. viikon jälkeen, kun mullekin luultavasti pitää sijainen hommata, niin ei tuu sitten liian...
  3. Aappalainen

Heippa kaikille, olen täällä uusi, ja liityn nyt tähän ryhmään, kun vähän näyttäisi siltä että esikoinen tulossa 16.1. :) Eli tänään 4+5. Joskin olo on todella epävarma. Ei ole ollut vielä mitään muuta oiretta kuin väsymys. Tänään alkoi liikunnan jälkeen nipistelemään alavatsaa ensimmäistä...
  4. Aappalainen

Heippa kaikille, olen täällä uusi, ja liityn nyt tähän ryhmään, kun vähän näyttäisi siltä että esikoinen tulossa 16.1. :) Eli tänään 4+5. Joskin olo on todella epävarma. Ei ole ollut vielä mitään muuta oiretta kuin väsymys. Tänään alkoi liikunnan jälkeen nipistelemään alavatsaa ensimmäistä...

Yhteistyössä