Hakutulokset

1. Ä

Raskausajandiapeetikot missä??

Hienoa Grynna että paasto oli ok. Täälläkin on rajana se 5,3. Mutta kovasti ihmetten, että että et ole mittaria saanut. Vaikka mulla oli edellisessä raskaudessa paasto just siinä rajalla, niin mittari pamahti heti mukaan. Mutta tuntuu, että ne ei vielä oikein ole saanut ihan yhtenäistä käytäntöä...
  2. Ä

Ruoista jotka nostaa sokereita. Musta ainakin tuntuu välillä, että vaikka söis ihan samalla tavalla kuin edellisenä päivänä ja samat määrät niin mittausarvot voi heitellä paljonkin. Ja se jos mikä ärsyttää. Itse olen huomannut, että liikunnasta on jonkin verran apua, ainakin minulla ehkäisee...
  3. Ä

Heips, kanssa olen sokeripinoa seuraillut, vaikkakaan en ole kirjoitellut. Kovasti on hiljentynyt. Taustaa: ensimmäinen raskaus vuonna 97, sokerirasitus ok. Toinen raskaus vuonna 01, sokerirasituksessa paasto rajalla, mittauksia kotona noin kuukauden verran, arvot ok. Nyt menossa kolmas...
  4. Ä

Jyväskylän odottajat ja äidit vol.2

Sainpa sitten toistoa aikaseksi :D .
  5. Ä

caffee81, mulla on laskettuaika 14.12 ja kolmas lapsi tulossa. Saas nähdä kuinka käy, edellinen syntyi puolitoista kuukautta etuajassa. Eka tuli muutamaa päivää ennen laskettua aikaa. Missä päin Jyväskylää asustelet?
  6. Ä

Heips, tulin änkemään itseni joukkoonne. Laskettu aika joulukuussa. Pakko kommentoida käsitystä Keltinmäestä. Asunut alueella lähemmäs kymmenen vuotta ja ei pahaa sanaa sanottavana. Asumme omistusasunnossa, joten se tientenkin vaikuttaa jonkin verran asiaan. Keskussairaalan synnäristä omat...

Yhteistyössä