Hakutulokset

1. B

Toiveena vauva 2017-2018

Mä alan kyllä kallistuu siihen et tää on taas joku Mirenan aiheuttama valeraskaus. Kaikki oireet joo löytyy, mutta en jotenkin jaksa uskoa että olisi toi kierukka pettänyt. Ei oo kyllä yhtään helpottanut vielä, seistä ei kestä pitkään kun pakottaa tota alavatsaa niin paljon sit heti. Mut ei nää...
  2. B

Toiveena vauva 2017-2018

Ajattelin jo että oireet väistymään päin mutta ei, alavatsassa nippailuja, samoin nivusissa ja häpyluukin muistutti olemassaolostaan. Appelsiinimehu närästää. Alavatsa turvoksissa yhä vaan ja olen sen verran hoikka että sen kyllä huomaa, onneksi on löysiä paitoja niin saa peitettyä. Vähä...
  3. B

Toiveena vauva 2017-2018

@Suffeli80 Itse en muista ikinä tunteneeni oviksia, kuinka pitkään ne oireet kestää? Mulla tosiaan lapset 11v ja 9v, itse täytän 30v tänä vuonna. Nykyisen miehen kanssa ollaan kyllä viime aikoina satunnaisesti heitetty ilmoille että ei se yhteinen lapsi olisi ihan mahdoton asia. Mutta silti...
  4. B

Toiveena vauva 2017-2018

Hei vaan kaikille! Tuntuu jo valmiiksi tyhmältä ja vainoharhaiselta mun oireilu mutta en niiden kanssa halua jäädä yksinkään. Enkä varsinaisesti ehkä kuulu tähän ryhmään täysin mutta tuntuu ainoalta aktiiviselta jossa saisi ehkä vertaistukea ja purkaa fiiliksiä. Sanokaa jos en mahdu...

Yhteistyössä