Joo on vähä epätodellinen olo ja ollaan kyllä tosi skeptisiä siinämieles että noin 1,5 vuotta sitten on sanottu etten ovuloi. Mutta nyt oikeesti muutamassa kierrossa on tuntunut ihan ovulaatiot. Toisaalta on sitä painoa pudonnu se -12kg ja elämäntavat on aivan eri. Ennen olin osa-aika työssä 5h/pv, vähän painavampi, roskaruoka ja siiderit kyllä maistu. Nyt olen kokoaika työssä hoitoalalla, ruokailu terveellistä ja säännöllisempää. Will see...
Oireita: turvotus iltaisin, paineen tuntu, se kauhee kouristuskohtaus, niiskutus, väsymys, yöllä vessaan herääminen, rintojen koko (muttei kipeät ole olleet enää viikkoon), mahantoiminta sekavaa, se yks oksentaminen, huonovointisuus, tunteet, vilunväristykset, vilu iltaisin, iltavuorossa kylmä-hiki-kylmä-kuuma, välillä tähtien näkeminen, närästys..
Ja se ois täydellistä just nyt! Oon lupautunut töihin syyskuunloppuun asti, sopimusta en oo vielä saanu. Vuorotyö hoitoalalla joten veikkaan että mammalomalle jäädään heti kun saa
. Mies vakitöissä, ite tehny jo 4kk tuolla, rahaa sais säästöön, viimekesänä mentiin naimisiin, asunto on oma ja sellanen missä mahtus pari lasta helposti, "isovanhemmat" jo vähä ehkä odotteleekin..