Hakutulokset

1. V

** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

MR, mä tiedän, nyt ne meni! Melkein kieltäydyin myymästä!!! Mutta meni melkein osto-hintaan, nii pakko oli. Mun pitää keksiä jotain muuta myytävää, saletisti tullaan teille jollain tekosyyllä! Hei mää en muuten löytäny facesta sitä meidän ryhmää, vaikka olevinaan laitoin haku-lootaan Sen Oikean...
  2. V

Sannuli!!! Wautsi mikä jymy-ylläri! Onnea koko perheelle, en voi edes kuvitella miten mahtavat fiilikset teillä, ihanaa. MR tai muut matkaratashaaveilijat! Meiltä lähtee myyntiin kokomustat gracon trekko joggerit, käytetty alle 15 kertaa, takuuta reilusti jäljellä! Saatiin lahjaksi iihanat...
  3. V

MR, mulla on ollu jo kahdet kuukautiset, ekat tais tulla kun eppu oli 4kk ja toiset oli äsken, kireto semmosen 50 päivää. Olin kuvitellu, että pysyvät kauemmin poissa, kun kuitenkin imetän 6krt /vrk ja tissi on ainut maidon lähde, mutta on kai yksilöllistä. Hei arvatkaa mitä mammat! Eppu 6kk...
  4. V

Voi MR!:hug: Mie ennätin jo miehelle tilittää että "siellä palstalla nyt yks mamma pääsi illanviettoon ja laitto luomiväriä ja kaikkee, höh.." sit luin sun viimeisen postauksen ja pakko oli vähän nauraa, tää on niin tätä :D Toivottavasti pikkumies rauhoittui äidin käsivarsille (lue tissille)...
  5. V

Moikka kaikille! Huikkaa n nopeasti että elossa ollaan ja ihana kuulla myös mariennasta! Eppu täytti 6kk, kääntyy masulta selalleen mutta ei toisin päin! Menee kovaa vauhtia taaksepäin ja kiertää navan ympäri ja nousee konttausasentoon ja .. miten sen nyt sanois..nylkyttää pontevasti ;) Fyssari...
  6. V

Nyt MR ja Sannuli, Viu kertoo täältä totuuksia! Itse olen ihan samanlainen päsmäri, kun MR kuvaili, olen pitkään asunut koirieni kanssa omassa talossa, käynyt töissä ja hoitanut kaiken, ennen kuin tapasin ihanan mieheni ja muutin hänen valtaisalle kotitilalleen ja jätin oman kotini ja kaiken...
  7. V

Aargh, meillä neljäs kauhujen yö putkeen, missä on mun uinuva vauva, joka herää kaks kertaa yössä?? Taas kahestatoista eteenpäin herättiin tunnin välein ja kauheeta huutokonserttia, tissiin rauhoittui, mutta tunnin päästä heräsi uudestaan, ei siis voi olla nälkä. Viideltä otin peittoni ja...
  8. V

Heippa vaan mammat! Meillä joulu vietettiin rauhallisesti oman perheen voimin, aatonaattona vierailtiin toisessa mummolassa ja tapanina toisessa ja aattona miehen siskon perhe oli kylässä. Mekin saatiin 5kk rokotuksista kuumetta ja samana iltana meni sähköt, joskin vain seitsemäksi...
  9. V

MR: meillä on ne gracon trekko joggerit juu, Lastentarvikkeesta ostin ja 209e maksoi, mukaan tuli lämpöpussi ja aivan kammottava kidutus/tukehdutusvälinettä muistuttava sadesuoja. Kärryt on näppärät, joskin nyt kun täällä landella on lunta, niin on ne emmaljungat vaan ihan unelmat, huh! Ootko...
  10. V

Sannuli, mies vaan katto, että izi kombi oli kuitenkin jossain testissä saanu huonot tulokset, että siksi vielä mietitään. MR, me on siis tehty potusta juuri tuota sannulin mainitsemaa smoothieta, eli reilusti tissimammia sekaan ja sit siivilän läpi olen puristanut, niin että koostumus on...

Yhteistyössä