Hakutulokset

1. K

Jos mies elättää vaimon ja lapset,

Et osannut kunnolla lukea? Mähän kirjoitin että en edes odota isoja, lähinnä sitä että viettäis lapsensa kanssa aikaa (ja siinä "sivussa" pienis muutaman puun :D ) No oli se lapsen kanssa tunnin, kun mä kävin kaupassa. Tosin taisi senkin ajan nukkua sohvalla, kämppä on nimittäin sen...
  2. K

Ei tuo mitään auta, vetoaa siihen että kun hän on töissä (elättää meitä) ja hänen on väsy!! En mä jaksa enää edes yrittää, itsekseni (ja nyt palstalla) puhisen...
  3. K

Nyt se minunki ukko kuuluu niihin petturirenttuihin..

Jos se on lukenut naistenlehdestä et saanti on taattu kun tekee kotitöitä :laugh:
  4. K

Siis en mä nyt odotakaan et mitään hirveitä (pyykin pesu, imurointia ym.) tekis, mut olis edes lapsen kans. Ja puitakin vois pieniä, että saan viikolla vettä ja tupaa lämmitettyä. Mutta tämän päivän ainakin nukkuu, huomenna voi ehkä tehdä jotain... :/ Jotenkin vain tuli pahamieli lapsen...
  5. K

Kuinka usein otatte alkoholia?

No niin mullakin :ashamed: mut se menee kesän piikiin :D
  6. K

Olen ollutkin osa-aika töissä (ennen opiskelua) mut ei se mitään muuttanut. Katsos kun mä tein lyhkäisempää päivää ja mun työ oli kevyempää... :headwall:
  7. K

Lisään vielä et mies on viikot pois ja viikonloput kun on kotona NUKKUU!! Mietin jo et mitähän kaikkea viikolla tekee kun on aina noin väsynyt |O :kieh: Pyysin ennemin et olis menny lapsen kanssa pihalle (olisivat saaneet viettää ns. laatuaikaa), niin EI. Ei voi mennä kun siellä on...
  8. K

niin hänen ei tarvitse tehdä mitään kotitöitä? Ei edes ns. miesten kotitöitä, esim. puiden pieniminen, talon lämmitys ym. Eikä miehen tarvitse olla/ viettää aikaa taaperoikäisen lapsensa kanssa, kun hän kerta elättää? |O |O |O Lisätään nyt et vaimo saa kotihoidontukea, eli ei aivan...
  9. K

Kuinka usein otatte alkoholia?

Noin kerran kuukaudessa tai kahdessa, mutta kun juon , juon kunnon humalaan (tai ainakin yritän) :ashamed:
  10. K

katsooko kukaan nyt nelosta? Siellä tehdään mahalaukaun ohitusleikkausta

Ei vissiin... No, äsken siinä tuli et tuon naisen painoindeksi on 96! :o
  11. K

Joko sitä ollaan tälle päivälle korkkailtu?

Yhden sokerittoman tehon :D Päätin jättää alkon hetkeksi kun viimeksi otti pumpun päälle :ashamed: :o
  12. K

katsooko kukaan nyt nelosta? Siellä tehdään mahalaukaun ohitusleikkausta

Jotenkin käy sääliksi tuota poikaa kun joutuu(?) hoitamaan äitiään :/
  13. K

Summeri soi pitkään, oli sen verran äkäinen soitto etten avannut.

Et kurkannut ikkunasta kuka oli? :whistle:
  14. K

joko tää testi oli täällä???

Leppäkerttu :)
  15. K

Millä valkoisen sisämaalin saa parhaiten pois auton lattiasta??!

Hei, tässähän vois olla ideaa... :D Tai jos hakis huomenna harmaata sprymaalia ja maalais ne valkoiset kohdat piiloon :xmas: No ei sitä maalia itse autossa niin hirvittävästi ole, mut se muovi- ja karvamatot taitaa olla entiset. Jossei sitten joku ( :whistle: ) pese niitä...
  16. K

On vesiliukoista, mut en millään jaksaisi puo pitkällä pestä sitä tuolla vesisateessa :kieh:
  17. K

Mitäs nyt?

epätoivoa, ahdistusta, ylensyöntiä ym. eli paskaa |O
  18. K

:whistle: |O |O Olisko kenelläkään kokemusta? Mä en tiedä pitäiskö :'( vai :laugh: Ensin hajotin kännykän, sitten tietokoneen ja nyt auton :headwall: :headwall: :headwall: Ostin siis tänään lidl:istä sitä halpaa sisämaalia 10litraa, purkki jäi kyljelleen auton...
  19. K

Kiva kauppareissu 1 v 9 kk ikäisen kanssa...

:laugh: Nyt voin olla tyytyväinen ettei meidän samanikäinen vielä puhu kunnolla :D

Yhteistyössä