Hakutulokset

1. J

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Heippa! Olin talvella jo täällä haaveilijoissa, mutta mies alkoi jarruttelemaan. No, nyt tilanne se, että enää ei jarrutella (y) Eli jouduin aloittamaan e-pillerit kun endometrioosi diagnoosi varmistui ja kipuja oli puolet kierrosta. Nyt sitten mies sanoikin, että pitäisikö meidän se lapsi nyt...
  2. J

Täällä ilmeisesti ovis tekee tuloaan...sen verran juilii ja polttelee tuolta alakerrasta :unsure: Oon tehnyt ovistestejä, niin illalla tuli jo melko hyvät viivat...aamulla testaan vielä :) Saa nähä yritetäänkö nyt ku muuttohommat vähän painaa päälle piakkoin, niin taitaa olla ajatukset muualla...
  3. J

Toiveena vauva 2017-2018

Moikka! Täällä vähän hiljaiseloa ollut, kun miettinyt muuttoa uuteen asuntoon :)Saadaan pihaakin melko reilusti (ja jonne saa laittaa kukkia, perunapenkkejä yms.) ku omakotitaloon mennään vuokralle :love: Odotan niin kevättä, että pääsen kaivelemaan :LOL: viime kesänä vuokrasin viljelypalstan...
  4. J

Huupelson, en voi ees kuunnella tommosia biisejä ku alkaa kans itkettään...muutenki kyllä surulliset laulut herkistää, mutta jotenki nyt nuo kaikki lapsiin tai vauvoihin liittyvät jutut nostaa tunteet pintaan :(Pelkään niin, että jään lapsettomaksi...lääkärit niin hyvin pelotellu ku käyny...
  5. J

"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Täällä mentiin vähän takapakkia...tässä kuussa ei todennäköisesti yritetä ku mies löi jarrua päälle :( Ensin puhuu tommosia toiveita nostattavia juttuja ja sitten vedetään ns. "matto jalkojen alta" :mad: Saa nyt nähä...aika näyttää. Suoraan sanottuna v*tuttaa tämmöinen, mutta eipä toista voi...
  6. J

Toiveena vauva 2017-2018

Tervetuloa uusille kuumeilijoille! :) Ite en oo käyttäny hormonaalista ehkäisyä yli vuoteen. Kokeilin puoli vuotta lääkärin suosittelusta, mutta olin enemmän kipeä ja koko kierron ajan ihme alavatsakipuja :( Lopetin myös ku mieliala alko olemaan koko ajan alakuloinen ja eipä paljon tehny...
  7. J

Toiveena vauva 2017-2018

Voi apua, jos vuoden joudun vielä odotteleen :cry: Kiva ku tuo pari kertaa antanu niin toivoa puheillaan ja sitten vedetään matto jalkojen alta...aina kuitenkin oon tienny, että lapsia haluan, niin tämä odottelu on niin turhauttavaa. Täytän parin kuukauden päästä jo 28 ja facebook täynnä...
  8. J

Voi ei Moon Moth :( Ei löydy sanoja...toivotaan, että ois pienemmät viikot ja ens ultrassa näkyis pikkunen! Isot tsemppihalit sinne <3 ON: Miehen jahkailut ärsyttää täällä...miten voi olla niin vaikeaa :(Luulee, että heti pamahdan paksuksi, ku kerran panee ilman ehkäisyä...kierron ajoista viis...
  9. J

Toiveena vauva 2017-2018

Plaah...saa nähä yritetäänkö tässä kuussa sitten ollenkaan ku tuo yks ei osaa päättää :( Eilen pääsi sitten itku ja suutuin hirveesti ku oon saanut niin monta vuotta odottaa :mad: Menee hermo noiden ukkojen kanssa ja mistä mää aina nuo jahkailijat löydän?! Ei vielä mikään maailmanloppu ole...
  10. J

Toiveena vauva 2017-2018

Piti vielä tulla kommentoimaan ku huomasin _garnet_in testit. Voi harmi:cry::( Oon myös jännittäny, että saisit plussan! Mikä kiertopäivä/dpo sillä oli menossa? Mutta toivoa on, niin kauan ku ei menkat ala eikö vain? (y)
  11. J

Toiveena vauva 2017-2018

Spukka, mullakin tosiaan endoepäily tai mahtaa olla jo diagnoosikin, kun kesällä marssin terveysasemalle ku oli kohtutulehduksen oireita, niin endon piikkiin laittoivat oireet eli kai niillä siellä näkyy. No, oireet ei helpottanut ja oli ab-kuuri e-reseptillä, jonka hain ja söin, niin loppu ne...
  12. J

Aleksandra, mulla auttoi aikoinaan se, että yritin pysyä pois vauvapalstoilta :LOL: Eka kunnon vauvakuume iski 22-vuotiaana ku salama kirkkaalta taivaalta, mutta sillon en kokenut vielä olevani valmis äidiksi (olin lähdössä opiskelemaan yms.) Luin kyllä kaikki mahdolliset jutut täältä ja muilta...
  13. J

Toiveena vauva 2017-2018

Todella ärsyttävää tommonen jahkailu...kyllähän muaki jännittää, että minkälainen äiti tulen (toivottavasti) olemaan, raskaus jännittää ja pelottaa, kuin myös synnytys. Pelottaa myös, että miten pärjätään ihan taloudellisestikin sekä vastuu pienestä...mutta silti suurimpana on halu, olla joku...
  14. J

Toiveena vauva 2017-2018

Tervehdys uusille :) Täällä on kyllä oikeesti kiva henki keskusteluissa, tykkään (y) Tänään miehen kans puhuin, että eikö tässä kuussa jääkkin nuo kumiukot kaappiin, niin meinas, että ei vielä :( Sitten kerroin, että no, jos nyt tässä kuussa raskautuis niin la ois jossain lokakuun puolen välin...
  15. J

Toiveena vauva 2017-2018

Onnittelut cherrytomato! :) Joko _garnet_ on testaillu? Vai meinasitko odotella vielä? Tänne ei ihmeempiä, aloin leipomaan ruisleipää taikinajuureen ja autoa kokeiltu laittaa käyntiin, heikolla tuloksella (n) Menkat loppuivat ja ens viikolla alkaa oviksen tikuttelu :D
  16. J

Kissanpennuilla maha löysällä

Itse olen tilannut kissanruokia (raksuja ja märkäruokaa) semmosesta paikasta ku zooplus. Toimitetaan ihan kotiovelle asti, niin tilaan kerralla hiekat ja ruoat pitemmäksi aikaa :) Tuon feline porta 21 raksuista meidän kissat tykkäsi ja ne raksut kestää pitempään, kun on niin lihapitoisia. Löytyy...
  17. J

"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Itse haluaisin alkuvuoden lapsen, mutta nyt on alkanut kuume olemaan sen verran kova, että oikeastaan ihan sama :ROFLMAO: En ihan jouluna haluais olla kuitenkaan synnärillä, niin en tiiä pidetäänkö pikku breikki tossa myöhemmin. Tässä kuussa, jos tärppäis, niin olis la (laskurin mukaan)...
  18. J

Kissanpennuilla maha löysällä

Saattavat reagoida myös ruoan vaihdokseen, kun vaihdoitte penturuokaan ja kasvattajalla oli annettu aikuisille tarkoitettua ruokaa. Myös uuteen paikkaan totuttelu voi pistää mahan löysälle. Syövätkö paljon raksuja? Meillä kissoille tuli ilmavaivoja, kun söivät paljon raksuja kerralla niin, että...
  19. J

Onnittelut Moon Moth! :love: Täällä ei kummempaa, menkat lopuillaan (kp 5/28-30). Onko jollain tietoa, että voiko pitkä kierto (edellinen oli 40), että voiko ovuloimattomuus tehdä tuommosta? Tosiaan endoa epäilty itsellä, niin mietin, että pitäisikö sitä käydä gynellä tässä kuussa, että...
  20. J

Toiveena vauva 2017-2018

No niin, eilen kotiuduttu ja tänään alkoi sitten auton kanssa värkkääminen...ei lähtenyt käyntiin uudesta akusta huolimatta :( Huomenna tutkimukset jatkuu...:) Täällä ei ihmeellistä, menkat lähes loppunut. Miestä yritin houkutella sänkypuuhiin, mutta vissiin tulossa kipeäksi ku nokka vuotaa ja...

Yhteistyössä