Hakutulokset

1. J

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Täällä vihdoinkin alkoi menkat, joita odottelinkin kun kuuta nousevaa :LOL: nyt voi sitten yritys alkaa, kunhan nämä menkat loppuu. Ovistikut odottelee kaapissa, samoin muutama r-testikin. Ajattelin alotella tikutus hommat tuossa KP 9-11 välillä...nyt menossa kp 3. Menispä aika äkkiä :ROFLMAO:
  2. J

Toiveena vauva 2017-2018

Huh mikä päivä...ja kylmä! Oon nyt Helsingissä käymässä, niin täälläkin näytti -22 astetta pakkasta (n) Tuo viima vielä lisää pakkasen purevuutta. Meinasin jäätyä ku farkut jalassa hipsin joku 500 m hotellille...toppahousut unohtu tietysti hotellille. Asun itse tuolla pohjoisempana, niin siellä...
  3. J

Toiveena vauva 2017-2018

Minäkin nään _garnet_ sun testissä jotain! Noista rfsu:n testeistä kuullu, että ne näyttää huonommin ku esim. pregchek tai se viiva on vaaleampi...vahvistumista! :) Tuohon, että miten ukot suhtautuu yrittämiseen...oma mies empi pitkään, mutta lämpesi pikku hiljaa ku alkanu kaverit ympärillä...
  4. J

Toiveena vauva 2017-2018

Ei vielä harmita ku uus kierto alkoikin ku tässä kuussa vasta aloitellaan yritystä :) Oon vaan iloinen ku nuo menkat vihdoinkin alkoi! Ja just sopivasti ku lähin reissuun (n) Koko päivän napsinu särkylääkettä ku niin ihanat kivut taas...no, jospa sauna vähän auttais näihin kipuihin :giggle:
  5. J

Toiveena vauva 2017-2018

Autumn, endo oireilee mulla yhdyntäkipuina (ajoittain, riippuu vähän, esim. lähellä kierron loppua tuntuu enemmän), suhkot kovina kuukautiskipuina ja jo ennen menkkoja oon monesti jo kipeänä. Menkkojen aikaan myös vessassa käynnit on melko ikäviä ku sattuu :sick: Välillä kironnu naisena oloa ku...
  6. J

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Heippa! Täältä tulee mukaan myös esikoista kuumeileva :) Viimeinkin myös mies on valmis, vaikka sillä välillä vähän ärsyttää mun hössötys kaikista lapsiin liittyvistä asioista :ROFLMAO: Jenetsu 27, mies 26, ya 1/2016
  7. J

Toiveena vauva 2017-2018

Moikka! Olen seurannut keskusteluanne taustalta, mutta nyt uskalsi liittyä mukaan jännäilemään, kun mies lupasi, että voidaan alkaa yrittämään :) Esikoista haaveillaan ja voi, että miten jännittää :LOL: Vihdoinkin monen vuoden vauvakuumeiluista tulee (toivon mukaan, jos hyvin käy) totta! Nyt...
  8. J

"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Heippa!Täällä yksi kuumeilija lisää :) Uskaltauduin kirjoittelemaan eka kertaa tänne, kun mies alkanut pikku hiljaa "lämmetä" yrittämiseen. Olen siis pian 28 ja mies täytti just 26, yhdessä oltu 3 vuotta ja yhdessä asuttu 2,5 v :) Monesti olen miestä yrittänyt vähän painostaakin lapsen tekoon...

Yhteistyössä