Hakutulokset

1. J

Minkä kylän Halpa Hallissa on niitä ruskeita Nipsuja?

Niitä Pikku Myy-mukeja vai? Pääkaupunkiseudulla ainakin on ollut niitä Cittareissa.
  2. J

Niitä mäkin olen nähnyt, ainakin meidän lähellä cittarissa oli niitä yhdessä vaiheessa isot pinot. Mut se ruskea nipsu, sitä en oo nähnyt missään vaikka vähän väliä joku mainostaa nähneensä niitä kaupoissa :(
  3. J

Onko kukaan nähnyt niitä pk-seudulla? En mitenkään erityisesti keräile muumimukeja, mut toi ruskea nipsu olis sellanen jonka olisin tosi kovasti halunnut. Niitä huutiksen hintoja en kuitenkaan haluaisi siitä maksaa.
  4. J

Me saadaan toinen lapsi. :)

Mä itsekkäästi toivon, että se on tyttö niin pääsen ostamaan jonkun ihanan mekon :D:heart:
  5. J

Näin Tiirun

Harmi kun kamera jäi kotiin, olis saanu hyvää matskua palstalle :D
  6. J

Näin Tiirun

Mäki näin sut tänään :D
  7. J

Nimeä maailman maat

93 ja sit loppui aika :kieh:
  8. J

Ruokakuvaketju

Jäänyt aika vähälle kuvaaminen kun oli kameran akku pitkään lopussa eikä laturia meinannut löytyä. Ihanan keväisiä/kesäisiä nuo kaikki piknik- ja grillauskuvat! Bulgursalaattia Fetasalaattia Parsarisottoa
  9. J

Mikä design-tuote/tuotteita teiltä löytyy kotoa?

Pöh, rupesin tän ketjun takia kaivelemaan kaapista Tynellin Pala-maljakkoa ja onnistuin rikkomaan siitä palan :mad:
  10. J

En kyllä ymmärrä yövieraita, jotka ei ota mukaan omia lakanoita yms.

Sinnekin. Mut omat kahvit ja maidot ainakin ihan ehdottomasti, mielellään kuppikin ettei tuu tiskiä.
  11. J

Ja muista omat eväät myös!
  12. J

Kertokaa matkakokemuksia Roomasta

Huh, meinattiin viel ottaa toi Medici mut päädyttiin yhteen toiseen. Ollaan aika vilkkaaseen aikaan menossa, saa nähdä pysyykö majapaikka koko matkan :D Ei oo onneksi muissa matkakohteissa ainakaan mulle käynyt koskaan noin. Mihin aikaan vuodesta olitte matkalla?
  13. J

Millaisissa hotelleissa noin on käynyt? En oo ikinä kuullut, että kenellekään olisi käynyt noin, aika törkeetä.
  14. J

En ole koskaan ole kuullutkaan, että joku ottaisi vuodevaatteet mukaan, ei ole ainakaan omassa tuttavapiirissä tapana. Olisin ehkä hieman hämmentynyt, jos kutsuttaisiin yökylään ja sitten ihmeteltäisiin miksi en tuonut omia lakanoita. Olisi myöskin outoa, jos joku toisi meille omat lakanansa...
  15. J

Mua kiinnostaisi myös kaikki kokemukset ja vinkit!
  16. J

Ruokakuvaketju

Nam, sitruunamarenkitorttua. Mulla on ollut jo monta päivää kamerasta akku loppu enkä tiedä minne olen laturin jättänyt :/
  17. J

Menikö oma ehdokkaanne läpi?

Ainakin tällä hetkellä näyttää siltä, että läpi menee.
  18. J

Mitä puoluetta et ainakaan äänestäisi?

Kokoomusta. Syinä mm. tuloerojen kasvattaminen, NATO-myönteisyys, eläke-iän nostaminen.
  19. J

Mitä hyvää kesäkurpitsasta ? Ei lasagnea tai paistettuja viipaleita !

Kesäkurpitsapihvejä. Meinasin itse tehdä niitä tänään, mutta olikin vain 2 pientä kesäkurpitsaa jäljellä.
  20. J

Ruokakuvaketju

Tänään jämäpäivä eli tonnikalasalaattia

Yhteistyössä