Hakutulokset

1. I

Pikkukakkonen kesällä 2014

Mariska* Voi ihana teidän esikoinen! Ite odotan jo kovasti, että meidän poikanen alkaisi jutella, mutta ainakaan lauseita ei varmaan tarvi ihan hetkeen odottaa :D Otatteko isomman kokonaan pois hoidosta vai miten ootte suunnitellut? :) Meidän lapsi on tähän saakka ollut hirmu helppo tapaus...
  2. I

Melissa84 Mä oon kyllä kans tyytyväinen näin pieneen ikäeroon :) Haasteita tuo varmasti näin pieni ikäero mukanaan, mutta mikä ikäero ei toisi omia haasteitaan? Jotkut sukulaiset vähän kauhistellut pientä ikäeroa, ite suhtaudun rauhallisin mielin ja lohduttaudun sillä, että sitä täydellistä...
  3. I

baby-mama Onneks ei tarvi kauaa jännittää, että mikä pakkaus teille sitten osuu! :) Toivottavasti on kuitenkin mieluinen, oli se sitten kumpi tahansa. Meillä on edelleen pojalla hoitopöytä käytössä, ja oon niin tyytyväinen että ollaan toi hankittu! On siis meillä ollut ihan kullanarvoinen...
  4. I

baby-mama Iik, eli ihan pian saatte jo oman pakkauksen! Onko mitään toivomuksia sen suhteen, että tuleeko se 2012-2013 vai ihan tää uus salamyhkäinen? :) Se tunne oli niin huikee, kun sai viime kerralla sen pakkauksen kotiin ja pääsi avaamaan sen ensimmäisen kerran, ihan vaan sen takia tekis...
  5. I

MammaLa Kiitos vastauksesta! Päätettiin nyt sitten hankkia poikaselle ihan se lastensänky, tuolla se odottaa kasaamista. Turvaudun siihen vaihtoehtoon, että jos esikoinen alkaa nukkua huonosti uudessa sängyssä esim. vauvan synnyttyä, niin voihan hän sitten nukkua pinnasängyssä ja vauvan voi...
  6. I

MammaLa Ihanaa että teillä tuli positiivisia uutisia! Onnea kovasti pojasta :) Meillä on myös kaveripiirissä yks pariskunta, joilla on down-tyttö. Koko raskausajan heille kyllä toitotettiin, että ihan mallikelpoinen lapsonen tulossa, kaiken piti olla normaalisti ja downista ei tietoakaan...
  7. I

MammaLa Mahtavaa kuulla kokemuksia noin päin, että lapsi on laitettu aikaisin omaan huoneeseen! Onko ikinä tuon asian suhteen ilmennyt mitään ongelmia, esim just yöheräämisten kanssa? :) Itestä ainakin tuntuu, että muut ihmiset kauhistelee sitä vaihtoehtoa, että ollaan edes mietitty vaihtoehtoa...
  8. I

Voisin kertoa omasta tilanteestani sen verran, että vauvaa odottaa kanssani avomies sekä meidän toukokuussa syntynyt poikavauva. Ikäeroa on tulossa 1v 1kk, joten itse ainakin toivon, ettei tämä pikkukakkonen ainakaan hirveästi etuajassa päätä maailmaan tulla. :) Mäkin oon miettinyt, että...
  9. I

Heippa! Vieläkös tänne mahtuis yks uus keskustelija? :)

Yhteistyössä