Hakutulokset

1. I

Pikkukakkonen kesällä 2014

lurppanen Onpa tylsää ettette oo löytänyt mitään vaihtoehtoa esikoisen päiväkodille. Itse en näe siinä mitään pahaa, että esikoinen on jollain muulla kuin kokopäiväisellä sopimuksella päiväkodissa, vaikka äiti/isä olisikin vauvan kanssa kotona. Jostain niitä virikkeitä on saatava ja jos muuta ei...
  2. I

lurppanen Onnea uudesta työpaikasta! Melissa84 Ihanaa että rakenneultrassa kaikki oli ok! Vauvaa varten ei olla hankittu juuri mitään - tuplat sekä tyttömäisempiä vaatteita. Mietitään vielä, että missä vaiheessa poikasen uskaltaa siirtää pinnasängystä isojen poikien sänkyyn, että pitääkö...
  3. I

baby-mama Oi miten ihanaa että ootte keksinyt nimen jo tulokkaalle! Meillä kävi harmiks niin, että nimi josta olin puhunut koko alkuraskauden, ei enää tunnu ollenkaan hyvältä. :( Esikoisella oli näillä viikoilla "tekonimi" sekä etunimi, tällä tulokkaalla ei kumpaakaan. MammaLa Kuulostaa...
  4. I

harjoituskappale Samaa mieltä kuin muut, jos tilanne olis todella paha, niin varmaan kontrolliin olis tullut aika nopeastikin. Toivon kovasti, että syytä huoleen ei ole ja kontrollissa kaikki on normaalisti. Tsemppiä! AurinkoL Oho, teillähän on sitten kunnon juhlahumua seuraavat hetket! :)...
  5. I

Mäkään en usko, että uutta äitiyspakkausta aletaan vielä jakaa, vaikka se nyt julkaistaankin. :( Ei me kyllä otettais pakkausta vaikka se ehtis vaihtuakin, mutta silti odotan sitä ihan mielenkiinnolla! Haluaisin kyllä toisellekin lapselle ton äitiyspakkauksen laatikon, olis kiva keräillä...
  6. I

Melissa84 Tällä kertaa liikkeitä oon tuntenut 15.viikosta eteenpäin, tosin ensimmäiset viikot vauvan liikkeet oli sen verran hentoja, että niitä piti oikein odotella ja bongailla. :) lurppanen : Onnea poikalupauksesta! Ja vautsi, pidän täällä peukkuja, että uuden työpaikankin saisit :)...
  7. I

lurppanen Tsemppiä ultraan, tuuhan sitten kertoileen mitä masuun kuuluu! :) AurinkoL Nopeasti se 2,5 viikkoa menee, tai ainakin aina tähän asti mennyt ihan hujauksessa. Mäkin kyllä kaikesta huolimatta odotan jo synnytystä, oli se kyllä kokemuksena ihan huikea :) Heh, meidän poikanen...
  8. I

Tosi harmi, että monella on noin ikäviä muistoja synnytyksestä. :( Itellä jäi huonoja muistoja lähinnä sairaalan toiminnasta sekä siitä ensimmäisestä kätilöstä, joka meillä oli. Ensimmäinen kätilö oli ihan avoimesti sitä mieltä, että turhaan ollaan siellä ja mulla on alhainen kipukynnys...
  9. I

Mä en oo kauheesti synnytystä miettinyt. Esikoista odottellessa pelkäsin aika pitkääkin koko synnytystä, kunnes sitten aloin ajatella koko synnytyksestä niin, että se kipu ei voi olla niin kamalaa, mitä ihmiset väittää. Jos se kipu olis ihan hirveetä, niin eihän kukaan tekis enempää lapsia. Ja...
  10. I

baby-mama Mä oon oikea nimihirviö! :D Esikoista ihan alussa odoteltiin ja jostain sitten miehen kanssa tapeltiin, siinä sitten tuli raivottua nimistäkin, että "ihan sama mikä täältä tulee, mutta sen nimeksi tulee X!" Mulla oli tosi vahva poikaolo, ja pojannimen uhkailin antavani tytölle tai...
  11. I

Masia Onnea tyttölupauksesta! :) lurppanen Oon MammaLan kanssa samaa mieltä siitä, että hyvä kun sait kirjotettua omista fiiliksistä tänne. Mua ainakin itteäni helpottaa, kun niistä ikävistäkin asioista puhuu/kirjottaa jollekin, joka edes rohkasee uuteen päivään. Luulen, että on ihan...
  12. I

MammaLa Voih, tuli ihan paha mieli sun viestiä lukiessa. Toivon kyllä koko sydämestäni, että arki Kundin kanssa alkaa pikkuhiljaa helpottamaan. Ikävä kyllä en mitään vinkkejä osaa antaa :( Toivottavasti löydätte jonkun keinon, jolla saada uhmaa vähän edes laantumaan. baby-mama Ja voi kuinka...
  13. I

Mariska* Oliko tota liinaa hankala oppia käyttämään? :) Ja voih, pikasta paranemista teille sinne! Oksennustauti on kyllä sellainen, mitä ei ihan ehdoin tahdoin halua.. Susanna#1 Heh, itekin muistan että keskiviikkona poksutaan, tosin mää oon aina ihan hukassa siitä, mikä viikonpäivä on :D...
  14. I

MammaLa Nenäverenvuotoa ei ole ollut, ei nyt raskaana eikä kyllä ikinä muutenkaan. Muutamia kivuttomia supistuksia on ollut, ensimmäisen kerran oli jo muutamia viikkoja sitten. En kyllä osaa yhtään sanoa, että pitäiskö noista olla yhteydessä neuvolaan. Ite soittelisin neuvolaan varmaan siinä...
  15. I

Susanna#1 Onneks kuitenkin täällä netissä on kaikenmaailman raskauslaskureita, joihin turvautua, kun viikoista on ihan pihalla! :D Ihana kuulla, että ultrassa kaikki oli ilmeisen hyvin :) Ja vielä tyttölupaus, paljon onnea! Oon ihan lumoutunut noista pienistä vaatteista. Tekis mieli...
  16. I

baby-mama Kiitoksia! Tuun tottakai sitten kertomaan miten meillä se meni :) Mua oikein harmittaa, kun esikoista odottaessa olin ihan 100% varma, että meillä tulee poika, ja nyt tässä ei oo ollut missään vaiheessa niin varmaa oloa suuntaan tai toiseen. Kamalaa tällänen jännityksessä pitäminen...
  17. I

Susanna#1 Mä oon sun kanssa samaa mieltä siitä, että tää toinen raskaus on mennyt ihan hirveän nopeesti! Viikot oikein vierähtää eteenpäin. Toivottavasti rakenneultrassa kaikki ok! :) baby-mama Ihanaa että teilläkin on tällä viikolla se rakenneultra, toivottavasti masuun kuuluu pelkästään...
  18. I

MammaLa Tsemppiä herkuttomaan helmikuuhun! Ehkä se siitä helpottaa päivä päivältä :) Löysin täydelliset tuplat! Ja no, oikeastaan tehtiin tänään pieni maakuntamatkailu ja käytiin ne hakemassa. Poikanenkin oli tyytyväinen uusissa kärryissä, oli pakko kokeilla miten sopii poikanen ja...
  19. I

Tapojen muuttaminen

Neuvolassa saa sen "kiellettyjen ruoka-aineiden listan", jossa ei ollut mitään sellasta mitä söisin muutenkaan :D Raskausajan monivitamiineja oon syönyt, neuvolasta sain ensimmäisellä käynnillä näytepurkin noita. Esikoista odottaessa neuvolassa kehotettiin myös aloittamaan rautakuuri, kun...
  20. I

MammaLa Ei oo vielä ollut rakenneultraa, keskiviikkona olis sitten se! En malttais odottaa. Mariska Onnea poikalupauksesta! Melissa84 Me aiotaan tosiaan kysyä vauvan sukupuolta, toivottavasti tulokas on halukas sen meille näyttämään, sekä ultraaja kertomaan :D harjoituskappale Täällä...

Yhteistyössä