Hakutulokset

1. Eeyore

Syötkö salaa herkkuja...

toisinaan :ashamed:
  2. Eeyore

Kuinka monella astianpesukone?

:wave: ollu nyt pari päivää ja on se niin helppoo ku on kone =)
  3. Eeyore

minkä kirjan luit viimeksi??

6/12
  4. Eeyore

Mitä oot viimeksi ostanut pakastealtaasta??

kasvispihvejä ja lohkoperunoita
  5. Eeyore

Kolminumeroisille laihduttajille

:wave: tää tahtoo mukaan kans... Tänään päätin aloittaa(ja kuinkahan monesti aiemminkin :attn: )... Pituutta on 168 ja painoa reilu 100kg :ashamed: Aamulla aion käyä vaa'alla ja kattoo tarkan lukeman... Mietin tota josko aloittais sairaaladieetillä, onnistuiskohan... Keittoa tein siis...
  6. Eeyore

KAIKKI MUKAAN! Kummat nimivaihtoehdoista miellyttää enempi?

Eemi vai Jesse Nitta vai Nea? Otto vai Peetu? Janika vai Saaga? Vilho vai Nico? Paula vai Kia? Jessika vai Päivi? Emmi vai Eeva? Vanessa vai Sari? Kati vai Maaret? Okko vai Anttu? Tytti vai Hilla? Samuli vai Olavi? Amanda vai Alli?
  7. Eeyore

täytekakun täyte

siis niiden vadelmien kanssa? kuullostaa kyllä hyvältä :p rahkaaki ois kyllä jääkaapissa..hmm..olisko siita mitn iloa?
  8. Eeyore

täytekakun täyte

tarkoitus laittaa pakastevadelmia. murskattuna kenties?jotaki muuta lisäksi täytteeseen? miten te teette?
  9. Eeyore

leivontaloru tms

apua auttakkee.. huomenna leivotaan päiväkodin lasten kanssa ja nyt päässä lyö tyhjää.. joku hauska leivontaan, ruokaan tms liittyvä loru tai runo taikka laulun pätkä olis keksittävä...
  10. Eeyore

vappuleikit

tietääkö/keksiikö kukaan mitä vois leikkiä vappuhuiskilla?
  11. Eeyore

kevyitä ruokia?

http://www.reetta.net/www/_perusreseptit/perusreseptit/index0.htm täällä muutama painonvartijoiden resepti
  12. Eeyore

vesi kaakon ohje!

vähän vaniljasokeria sekaan,nam!
  13. Eeyore

Hassuja juttuja, kuulee tuon 2-vuotiaan suusta. =o)

Mun kohta 2,5v tyttö sano mulle yks päivä nyrkki ojossa että: äiti sä oot mörkö, taistele kuin mies! :laugh:
  14. Eeyore

Miks yh-äiti ei kelpaa....

taitaa olla liian vähän yh-isiä täällä meidän joukossa, ei riitä kaikille omaa ;) :D niin taitaa olla liian vähän mut mun päiviä saa kans piristää

Yhteistyössä