Hakutulokset

1. P

KM jälkeen kuumeilevat

Kesäinen tervehdys kaikille! Ajattelin tulla kertomaan, että vaikka kovasti pelkäsin, että KU olisi uusiutunut, varhaisultra näytti toista. Eli pieni vauvanalku oli löytänyt perille oikeaan paikkaan ja sydänkin jo pamppaili. =) Viikkoja tällä hetkellä 6+3. Nyt vaan täytyy toivoa, että...
  2. P

KM jälkeen kuumeilevat

Miracle älä nyt liikaa murehdi. Muista, että KU on tosi harvinainen. Vain n. 2 % raskauksista on kohdunulkoisia. Ja yleensä KU alkaa oireilla vasta, kun se on kehittynyt pidemmälle. Yleensä se huomataan vasta viikoilla 6-7 ja joskus pääsee jopa 10 viikolle. Mutta jos kipu yltyy ja raskaustesti...
  3. P

KM jälkeen kuumeilevat

KIITOS ONNITTELUISTA! =) Tosiaan nyt kovasti toivon, että kaikki on ok... Jonkin verran on sellasia lieviä menkkamaisia kipuja ollu viikon ajan, mutta ilmeisesti ovat normaaleja? Miracle, mulla KU oireili viikolla 6. Sillon tuli aika kovat kivut vasemmalle puolelle. Ennen sitä ei ollut...
  4. P

KM jälkeen kuumeilevat

Tervehdys palstatauolta! Onpas taas plussalista kasvanut, onnea plussanneille! =) Mä olen vietellyt kesälomaa ja nauttinut pari viikkoa eteläeuroopan auringosta. Tultiin pari päivää sitten kotiin ja eilen tein testin, kun menkat pari päivää myöhässä. Ja kappas kappas, selkeä plussa pärähti...
  5. P

KM jälkeen kuumeilevat

Tervehdys kaikille! Ajattelinpa ilmoittaa, että taidan nyt kesäksi jäädä taustailemaan. Menkat tulivat ihan ajallaan (eli nyt kp5) ja harmitti tosi paljon. :( Oli nimittäin niin paljon kaikenmoisia oireita, mutta kun ei tärpännyt niin ei tärpännyt... Jotta tän open koko pitkä kesäloma ei...
  6. P

Km:n jälkeen kuumeilevat, toukokuu

Sussoo! Mulle ei tehty muuta, kuin KU:n aikana normaali ultra. Siinä näkyi sitten se kohdunulkoinen raskaus varjostumana vasemmassa munanjohtimessa. Munajohtimien aukiolotutkimusta mulle ei olla vielä tehty. Siis sehän on ilmeisesti se varjoainetutkimus. Lääkäri sanoi, että se tehdään, jos en...
  7. P

sori, tuli koko teksti lihavoituna....Täällä tekniikan ihmelapsi näpyttelemässä. :p
  8. P

[b]Sussoo! Mulla oli kohdunulkoinen raskaus, joka meni ittestään kesken joulukuussa. Viikkoja oli 6+. Mulla alkoi sillon ruskea vuoto, jota oli aluksi ihan vähän. En osannut siinä vaiheessa vielä juurikaan huolestua. Sitten pari päivää myöhemmin tulivat kivut, jotka vastasivat kuukautiskipuja...
  9. P

SUURET ONNITTELU DAIZZ!!!! =) Mahtava juttu, että plussa pärähti ja kunnolla. Ja ihana kuulla Katherine, että se pikkuinen sydän siellä pamppailee. On varmasti ihana tunne! =) Sitähän tässä itse kukin kovasti toivoo, että saman kokisí. :)
  10. P

Tervehdys kaikille! Nyt on vapun vietosta mökiltä kotiuduttu. Olipahan rentouttava vappu, kerrankin! Mulle voipi merkitä kiertopäiviksi 3/28-30. Täti tuli muutaman päivän myöhässä. JOten ei muuta, kuin uuteen kiertoon...
  11. P

Km:n jälkeen kuumeilevat, vol.6!

Heipsan! Onnittelut minunkin puolestani plussaneille! =) Olen täällä taustaillut ja lueskellut vaan teijän kuulumisianne. Mukavaa, että huhtikuu on ollut niin monelle oikea onnenkuu! =) Mulla on siis kp 29/28...Taitaa kierto vaan vähän venähtää...Testasin nimittäin aamusella...
  12. P

Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

Jep, jep...Täällä kp 1. Täti tuli sitten kyläileen kovien kipujen kanssa. Vuoto on kyllä tosi niukkaa, mutta raskaaksi en siis tässä kierrossa tullut. :( Uutta yritystä kehiin vaan! :p
  13. P

Huomenia kaikille! :) Ekaks, pahoittelut kaikille, joille täti tuli viikonloppukylään. Ois pysynyt vaan kotonaan. ;) Mä kanssa yritän pitää tädin loitolla, mutta kylläpä jo koputtelloo oveen. Nyt on siis kp 27 menossa ja kuukautiskivut alkoivan lievänä eilen. Noh, tänään aamulla ne...
  14. P

KIITOS kaikille tervetulotoivotuksista! Tällanen vertaistuki on kyllä ehdottoman tärkeetä, kun ei keskenmenon tuskaa voi ymmärtää kukaan muu kuin sen kokenut... Marza, kyselit ikää... Mulla napsahtaa piakkoin 27 mittariin. Pohdiskelen tässä justiinsa, minkälasia herkkuja leipoisin...
  15. P

Heippa hei kaikille! Olen seuraillut teijän keskusteluita tässä jonkin aikaa ja nyt on ajankohtaista liittyä mukaan. Jos vaan mukaan mahtuu? =) Mulla todettiin kohdunulkoinen raskaus joulukuun alussa. Ekaa siis yritetään ja KU tuli ensimmäisessä yrityskierrossa. Noh, siitä selvittiin ilman...
  16. P

Kohdunulkoisesta raskaudesta paraneminen

Heippa! Aiemmin kyselin tällä palstalla jo siitä, kuinka nopeasti HCG-arvon pitäisi laskea kohdulkoisessa. Eli mulla todettiin joulukuun puolessa välissä KU. Mulle ei tehty mitään toimenpiteitä, tilannetta on vaan seurailtu. Hcg oli nollassa kuukausi sitten, mutta munanjohtimessa näkyi vielä...
  17. P

Miten HCG-arvo laskee kohdunulkoisessa raskaudessa?

Kiitos vastauksista! :) Kävin tänään tosiaan taas labrassa ja arvo oli laskenut vaan 20 pykälää viikossa eli nyt se on vielä 110! Hoitsu ei puhelimessa osannut sanoa, että mitä seuraavaksi tehään, kuulemma kysyy lääkäriltä. Nyt jännittää, että mitä seuraavaksi... Kenties solumyrkkyä...
  18. P

Miten HCG-arvo laskee kohdunulkoisessa raskaudessa?

Hei! Minulla todettiin kohdunulkoinen raskaus reilu neljä viikkoa sitten. :'( Raskausviikkoja oli 7. Hcg-arvo oli ekassa mittauksessa 390 ja vasemmassa munanjohtimessa näkyi "jotain ylimääräistä". Lääkäri päätyi seuraamaan tilannetta alhaisen hcg arvon takia ja vähäisten kipujen vuoksi. Olen...

Yhteistyössä