Hakutulokset

1. pinky

Huhtikuiset 2020

Kylläpäs teillä on ollut nopeaa toimistaa Emiilie! Onnea. Itellä on jatkuneet tuntemukset vatsan seudulla, mutta hieman erilaisina... ehkä enemmän vihlontaa kuin poltetta. Lisäksi rinnat ovat tulleet kovin aroiksi, tai paremminkin nännit. Olen nukkunut viikon verran todella huonosti ja vähän...
  2. pinky

Huhtikuiset 2020

Ai niin varasin tänään ensimmäisen neuvola-ajan joka on 28.8. :geek: Taisi luurin toisessa päässä lopuksi todeta että ”siitä se lähtee” tjms. Niin siitä se taitaa sitten lähteä...
  3. pinky

Huhtikuiset 2020

No eikös se lämpöily ole ihan positiivinen juttu. Ite en ole koskaan käynyt varhaisultrassa... en siis osaa ottaa kantaa asiaan.
  4. pinky

Huhtikuiset 2020

Aikaisemmista raskauksista muistelisin että se meni juurikin niin että alun tuntemusten jälkeen ei oikein tuntunut missään. En usko että on aihetta huoleen josko ei enää kolottele paikkoja :) Meillä mies on melkein enemmän mukana hommassa kuin ite olen. Itellä nousee pelkoja lähinnä ikään...
  5. pinky

Huhtikuiset 2020

Mulla on jatkuvaa alavatsan juilintaa ja pientä poltetta. Se on jopa melko häiritsevää, etenkin kun istahtaa paikalleen/menee maate.
  6. pinky

Huhtikuiset 2020

Tein ekan testin rfsu erityisherkkä tms. Tämä oli päivänä jolloin kk olis pitänyt alkaa. Siinä ei juuri näkynyt mitään. Sitten tein toisen saman merkkisen mutta testaus kk odotettuna alkamispäivänä. Siitä tuli aika selkeä plussa. No tämän jälkeen testasin vielä molemmilla edellä mainituista ja...
  7. pinky

Missä vaiheessa ja miten kertoa

Tämä tuli itellekin mieleen tänään plussanneena. Taidan nyt ainakin odottaa ekaan ultraan ja sen jälkeen aikasintaan...
  8. pinky

Huhtikuiset 2020

Hei! Voisin kait tulla kurkistamaan tänne... plussasin tänään. Pää on totaalisen sekaisin enkä tiedä mitä ajatella. Olen jo 38v ja isommat kaksi lasta koulussa. Tuntuu tällä hetkellä siltä että mitä ihmettä tässä tapahtuu ja mihin ihmeeseen sitä on ryhtynyt! Toivottavasti nämä tunteet...
  9. pinky

Pohjanmaan odottajat

Hei kaikille! Yks pohjalaismamma ilmoittautuisi vielä joukkoonne. Palsta vaikuttaa jokseenkin elävältä moniin muihin verrattuna... Toista lasta odotellaan ja rv33+0 ollaan nyt menossa. Pinky

Yhteistyössä