Hakutulokset

1. A

Helmikuiset 2021

Ootko tehnyt sitä clearbluen digitaalista? Helpottaiskohan se, kun siinä lukee selkeesti se raskaana? :) Mulla kyllä oireita, mut silti vaikea kuvitella, että tuolla vatsassa joku olisi.Toivotaan, että ultrassa syke löytyy ja pääsisi nauttimaan ❤️
  2. A

Helmikuiset 2021

Mulla alkoi tissikivut ja niiden turvotus vasta viikolla neljä. Ja nyt siitä lähtien ovat olleetkin aika kipeät. Toivotaan, et teillä kaikki hyvin, eihän se oireettomuus tarkoita, että joku huonosti. Tsemppiä sinne ❤️
  3. A

Helmikuiset 2021

voi ei. Ootko sä menossa varhaisultraan? Mulla ei tietoisesti ainakaan oo stressiä asiasta, mut meillä ens viikolla varhaisultra 6+4, niin josko sen jälkeen sitten uni alkaisikin taas maistua. :)
  4. A

Helmikuiset 2021

Moi! Mulla ensimmäinen raskaus siis nyt meneillään, joten muutama asia ihmetyttää :) Nyt olis 6+0 mulla varmaan tosta viikosta 3 eteenpäin yöunet on jäänyt tosi katkinaiseksi (osittain WC-käyntien takia), näen ihan hirveesti ihmeellisiä unia ja herään ennen kuutta, vaikka vielä väsyttäiskin...
  5. A

Helmikuiset 2021

Mulla ensimmäinen raskaus ja iltaisin vatsa ihan pallona Aamupainoi pysynyt samana, et selkeästi on vaan turvotusta mikä iskee iltaan.
  6. A

Helmikuiset 2021

olisko max 50? :unsure:
  7. A

Helmikuiset 2021

Käsittääkseni sitä hormonia on aamupissassa enemmän, joten ens sinuna huolestuisi :)
  8. A

Helmikuiset 2021

Mulla oli kans neljännen viikon aikana koviakin menkkajomotuksia. Heräsin jopa yöllä siihen, et särki. Nyt oon rv 6 ja kivut jäi viikko sitten pois. :) Tsemppiä sinne!
  9. A

Helmikuiset 2021

Moi! Mulla tissit alkoi kipeytymään vasta viidennellä viikolla.Tsemppiä sinne ❤️
  10. A

Helmikuiset 2021

Mäkin oon miettinyt, et onko se nyt kumminkaan normaalia, jos ei oo pahoinvointia Etomistakin vain silloin tällöin. Nyt olis rv 6, niin saa nähdä mihin se tästä kehkeytyy.:unsure::unsure:
  11. A

Helmikuiset 2021

Mun tuttu oli ainakin saanut videopuhelun soittaa miehelleen ultran aikana :) Jännä miten käytännöt on eri, kun meillä taas mies pääsee ensi viikolla ultraan. Mahtaakohan sitten yksityisellä ja julkisella olla eri ohjeistukset. Mut toivottavasti teillä kaikki kunnossa ❤️
  12. A

Helmikuiset 2021

Oireista mulla varmaan väsymys tissikivun lisäksi pahin :sleep: Työpöivän jaksan hyvin, mut ilmeisesti siellä sitten se kaikki energia kuluu, kun kotiin tullessa veto ihan pois. Satunnaisesti etoo iltaisin, etenkin jos vähänkin rasvaisempaa ruokaa syönyt. Pissalla saa ravata alvariinsa ja...
  13. A

Helmikuiset 2021

Voi ei! Tsemppiä sinne, toivottavasti menee ohi oksetus! Mulla lähinnä syömisen jälkeen närästää ja välillä tulee pala kurkkuun. Etoo ja tuntuis et oksentaminen auttais, mut ei ainakaan vielä mennyt siihen pisteeseen asti. Mulla ei vielä muita himoja kuin tomaatti :D iltaisin odotan, että saan...
  14. A

Helmikuiset 2021

Mulle ainakin sanottiin varhaisultraa varatessa, et 6+4 pitäis jo suurella todennäköisyydellä syke löytyä :)
  15. A

Helmikuiset 2021

Eikä! no mut ihanaa, et pääsette mut menemään :) Joissakin keskusteluista oon bongannut, et vauvan syke kuulunut jo 5+ viikoilla, mut toki noissakin varmasti riippu, et onko oletetut raskausviikot täynnä. Toivottavasti teillä silloin kuuluu :love:
  16. A

Helmikuiset 2021

Mä soitin pari päivää menkkojen myöhästymisen jälkeen :)
  17. A

Helmikuiset 2021

Meilläkin ensi viikolla, mut torstaina! Mitenhän sitä pystyis olemaan jännittämättä, kun se päivä koittaa :) Meillä olis silloin 6+4, ja tuntuu et tosi aikaisin mennään, mut kuulemma tosi isolla todennäköisyydellä sydämen pitäisi silloin kuulua. Toivotaan näin ❤️
  18. A

Helmikuiset 2021

Mä asun pääkaupunkiseudulla, niin varasin ensin Mehiläiseen varhaisultran ja siellä oli 200€ hintaa. Sitten luin, että Helsingissä on Perhe-Arte niminen yksityinen neuvola, jossa varhaisultra vaan 80€! Tosi halpa tohon 200 euroon nähden :D
  19. A

Helmikuiset 2021

Mä voisin nyt uskaltaa kans liittyä listoille :) Elikäs 7.2/1 lapsi/HUS :) Linda

Yhteistyössä