Hakutulokset

1. A

Helmikuiset 2021

Ihana kuulla, että teillä kaikki hyvin :)
  2. A

Helmikuiset 2021

Täällä oireet palaili ja tänään ollut niin poikki ja etonut koko päivän. Jatkuva nälkä ja ruokahaluttomuus ei ehkä oo paras yhdistelmä :D Varattiin vielä toinen ultra ens viikolle. Pakko päästä vielä tsekkaamaan, että kaikki edelleen hyvin
  3. A

Helmikuiset 2021

Mä aloin nyt kans miettimään, et pitäiskö mennä vielä yksityiselle ultraan ennen np-ultraa. Nyt yhtäkkiä oireet loppu ja tissitkään ei oo enää kipeät. Mitään vuotoa ei oo ollut, mut silti pelottaa, et onkohan mennyt kesken. Tää on mun ensimmäinen raskaus, niin miten nää oireet aina ensimmäisen...
  4. A

Helmikuiset 2021

mulla nt-ultra 12+2ja nyt 8+2, eli 4 viikkoa pitäis vielä jaksaa odotella :( mä sanoin kyllä itse valita sen ajan tietystä aikahaarukasta ja otin sitten heti niitä ensimmäisiä aikoja mitä oli tarjolla.
  5. A

Helmikuiset 2021

Mulla oli myös toi 6-7 viikot tosi pahaa huimausta. Jouduin olee töistäkin pois, kun seisomisesta ei tullut mitään. Nyt onneks kun 8 vko alkoi niin huimaus jäi pois. Neuvolassa kävikin ilme, et mulla on matala verenpaine.
  6. A

Helmikuiset 2021

Mä sain neuvolasta pari päivää sinne maisaan lähetteen. :) meni heinäkuun lopulle mulle (nyt 7+6)
  7. A

Helmikuiset 2021

Ähh hirvee morkkis täällä. Tilasin ruokaa ja otin siihen dipin kaveriksi. Niin keskittyneesti varmistelin kanamunan osuutta dipissä, et unohdin ihan kokonaan, et aurajuusto kiellettyä. Tyytyväisenä sitten söin dipit, kun ei ollut raakaa kanamunaa :( Toivottavasti tästä aurajuuston osuudesta ei...
  8. A

Helmikuiset 2021

Miten muilla tää kuumuus? Mä oon ennen raskautta rakastanut lämpöä ja aurinkoa, mut tällä hetkellä tuntuu et tää lämpötila vaan heikentää mun oloa lisää. Nyt ollut taas ihan veto pois, ja tää makaaminen varmaan myöskin vaan pahentaa oloa :(
  9. A

Helmikuiset 2021

moi! mulla myös nirsous ja tietyt ruuat vaan etoo. Tosiaan myös vaihtelee viikottain, et mitä tekee edes mieli ja mitä ei todellakaan :D AR-ultraa ennen mua pyydettiin käymään vielä paikan päällä pissalla ennen ultrausta. Muuten ei ollut mitään ihmeempää :)
  10. A

Helmikuiset 2021

Täällä tosiaan ensimmäistä lasta odotellaan (7+4) ja ensimmäinen neuvola takana. Jotenkin odotin siltä paljon enemmän, mut eipä juuri mitään uutta tietoa tullut :D Verenpaine oli matala, mut sekin oli jo oireiden perusteella tiedossa. Heinäkuussa verikokeisiin ja päätettiin osallistua...
  11. A

Helmikuiset 2021

Voi harmi :( Tsemppiä sinne nyt hirveesti.
  12. A

Helmikuiset 2021

Toivotaan, et mä pääsisin muutaman päivän päästä myös tohon, että hellittää :D Viime viikolla oli pahaa huimaamista ja nyt viikonloppuna se sitten vaihtui tähän nälkään. Ite en kans haluais hirveesti mitään epäterveellistä syödä, niin taidan kans kokeilla noita mitä sä :) Täällä nyt 7+2...
  13. A

Helmikuiset 2021

LOPUTON NÄLKÄ Kärsiikö joku muu? Mä herään yöllä nälkään ja aamulla tuntuu, et kuolen nälkään. Yritän hereillä ollessa syödä 1.5 h välein, mut silti nälkä iskee. Onko mitään vinkkejä mitä kannattaisi syödä, et pitäis nälkää? Proteiinia ja hiilareita yritän nyt joka aterialla syödä. Vaikka...
  14. A

Helmikuiset 2021

Tosi hyvä, että neuvolassa tartuttiin asiaan heti! Kaverilla oli raskauden aikana hemoglobiini normirajoissa ja joutui taistelemaan, et pääsi ferritiini testeihin. Siellä sit selvisikin, että rauta oli todella alhainen.
  15. A

Helmikuiset 2021

Tänään käyty ultrassa ja kaikki hyvin ❤️ Sydämen syke näkyi ja koko vastasi päiviä ❤️❤️
  16. A

Helmikuiset 2021

Onnea kaikille ihanista ultrauutisista ❤️ Itsellä aika huomenna ja jännittää nyt ihan hirveästi! Voi kun mekin saataisiin hyviä uutisia :love:
  17. A

Helmikuiset 2021

Mulla kans tota huimausta :( nopeesti noustessa päässä sumenee ja jos oon pitkään jaloillani, niin sama homma.
  18. A

Helmikuiset 2021

Kirosin kans alkuun, ettei mitään kunnon oireita, mut nyt kyl tuntuu et tän väsymyksen ja huimauksen olisin valmis jo antamaan pois :D
  19. A

Helmikuiset 2021

Mulla kans tää iltaturvotus :D Kiva juhannuksena, kun näytän siltä, että olisin jo kolmannella kuulla. :rolleyes: Mulla on nyt ollut aika paljon huimausta ja heikkoa oloa. Vähän tuntuu, et olis jatkuva krapula päällä. Heikottaa jos ei syö ja heikottaajos syö. Heikottaa jos lähden lenkille ja...
  20. A

Helmikuiset 2021

Muistaakseni niissä ohjeissa oli, et riippuu siitä hormonin määrästä. Et raskaus saattaa olla pidemmällä, mut jos hormonin määrä on vähäinen ni saattaa näyttää vähemmän viikkoja :unsure:

Yhteistyössä