Hakutulokset

1. Nyytti88

Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Vuoto loppui sitten kuin seinään ton vihlaisun jälkeen. Ja selkäsärky ja pääkipu tipotiessään..
  2. Nyytti88

Vauva Haaveissa 2013

Juup,koskaan ei vaan ole tuolla lailla tullut...vihlaisu,erite ja nyt ei enää vuotoa ollenkaan..
  3. Nyytti88

Vauva Haaveissa 2013

Jaahas..Tänään siis kp 3/32 ja aamulla heräsin hirveään vatsakipuun,joka kohdistui oikealle puolelle,ja vessakäynnin yhteydessä oli housuihin tullut pieni määrä rusehtavan punaista limaa/eritettä...Mitä kummaa :)
  4. Nyytti88

Jaahas..Tänään siis kp 3/32 ja aamulla heräsin hirveään vatsakipuun,joka kohdistui oikealle puolelle,ja vessakäynnin yhteydessä oli housuihin tullut pieni määrä rusehtavan punaista limaa/eritettä...Mitä kummaa
  5. Nyytti88

<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Jaahas..Tänään siis kp 3/32 ja aamulla heräsin hirveään vatsakipuun,joka kohdistui oikealle puolelle,ja vessakäynnin yhteydessä oli housuihin tullut pieni määrä rusehtavan punaista limaa/eritettä...Mitä kummaa :)
  6. Nyytti88

Vauva Haaveissa 2013

ilmottaudun minäkin kuumeilijoihin! :) Toinen lapsonen haaveissa. Ehkäisy jätetty pois viime kesänä,6/12 Esikoispoitsu on 3,5vuotias. Yhdessä miehen kanssa ollaan oltu 7 vuotta :) Hän "tulee jos on tullakseen" mielellä liikkeellä,ja minä TÄRPPÄISPÄ JO! :) elikkäs 24v,YK 8,3/32,2 lapsi haaveissa
  7. Nyytti88

Ihana päästä vihdoin koneelle,kun on joutunut puhelimella lueskelemaan teidän viestejä jo pitkään..netti päätti irtisanoa itsensä pari viikkoa sitten..ärrr. Kaikille mukavaa keskiviikkoa ja paljon iloista mieltä!
  8. Nyytti88

heips! Täällä myös yksi pikku kakkosen haaveilija :) Yritystä takana viime kesästä. Esikoinen on jo 3,5 vuotias poitsu. Ja tällä hetkellä kierrossa mennään jo. 2/32 ja YK.9 ..
  9. Nyytti88

äiti-07,tiedän tunteen! 3 Kuukautta takaperin mies rikkoi polvestaan nivelsiteet ja polvikierukan(?) osittain,hyvä että pystyi edes sohvalla olemaan,pupuilut jäi siltä,sekä seuraavalta kuukaudelta ERITTÄIN vähiin :\ Aina tulee seuraavakin kierto..mieheni sanoin -.- Ja listaan voi lisätä...
  10. Nyytti88

hepsis! Täälläkin yksi kuumeilija ilmoittautuu mukaan! elikkäs toiveissa olisi toinen pikkuinen,sillä esikoinen on jo reipas 3,5vuotta :) itse olen pian 25 vuotias ja mieheni pian 24,yhdessä ollaan oltu reipas 7 vuotta. Menossa olisi Yk 9 ja kp 2\32..
  11. Nyytti88

Voisinko olla raskaana?

Voi kumpa olisi käynyt niin hyvä tuuri että nyt olisi tärpännyt :) koitin googletella tuota kiinnittymisvuotoa ja juuri sellaista minulla on :D Ja tänään vihlaissut oikealle puolelle alavatsaa ku on vaikka noussut sohvalta nopeasti ylös.
  12. Nyytti88

Raskaanako?

Totta tuokin. Ehkä ensi kuussa sitten... Jännä vaan että kuukautiset on nyt tuollaiset,jos niitä voi edes kuukautisiksi kutsua..
  13. Nyytti88

Oireet ennen positiivista testiä

Täälläkin odotellaan plussaa,vielä ainakin viikko ennen kuin voi testailla :) Oireina,kova väsymys päivisin,yskiessä vihlaisee oikealle puolelle alavatsaa,kamala nälkä koko ajan ja "flunssa" aamuisin,sekä pissalla saa käydä esim.töissä tunnin/puolentoista välein.. Kiukuttaa vaan ku pari päivää...
  14. Nyytti88

Voisinko olla raskaana?

Testi tehty pari päivää sitten,ja oli negatiivinen..mutta eihän se sitä raskautta vielä kai edes näyttäisi :) täytyy jaksaa odottaa vielä viikko tai kaksi ja tehdä sitten testi uudestaan jossei menkat ole alkaneet :/
  15. Nyytti88

Raskaanako?

Noniin,eli mahdollista se siis on :) ihanaa! Mutta ei vielä voi iloita liikaa,kai se on odotettava vielä viikko tai kaksi ja sitten tehtävä testi uudestaan :) tuolla kaapissahan se jo odottelee :)
  16. Nyytti88

Raskaanako?

Kiitoksia!
  17. Nyytti88

Raskaanako?

Tein testin 4päivää sitten,se oli negatiivinen,mutta asia jäi vaivaamaan...
  18. Nyytti88

Raskaanako?

Hei! Harrastin suojaamatonta seksiä avopuolisoni kanssa 18.1.2011,viimeiset kuukautiseni olivat 24.12.2011-28.12.2011. Kiertoni on yleensä 27-29 päivää,nyt minulla on tullut muutaman päivän todella vähän limaista verta paperiin käydessäni vessassa. Minulla ei ole normaaleita kuukautiskipuja,ja...
  19. Nyytti88

Voisinko olla raskaana?

Hei! Harrastin suojaamatonta seksiä avopuolisoni kanssa 18.1.2011,viimeiset kuukautiseni olivat 24.12.2011-28.12.2011. Kiertoni on yleensä 27-29 päivää,nyt minulla on tullut muutaman päivän todella vähän limaista verta paperiin käydessäni vessassa. Minulla ei ole normaaleita kuukautiskipuja,ja...

Yhteistyössä