Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2023

Juu sitä täällä kyllä kovasti toivotaan!❤ Huomenna uusi testi ja onneksi samoja testejä vielä kaksi jäljellä. Tai sit jos malttais pitää päivän välissä, mutta tunnen itseni että en malta.😊
  2. S

Haaveena vauva 2023

Nyt taitaa näkyä 😁👍🏻
  3. S

Haaveena vauva 2023

https://aijaa.com/kWMudL Toimiikohan nyt?
  4. S

Haaveena vauva 2023

No juu ei näy😒 en osaa käyttää tota kuvapalvelua siis..
  5. S

Haaveena vauva 2023

AD0A7012-BD45-4479-AD70-44CC0757A40E. Tämä on nyt testi että näkyykö toi edes.. en ehkä ihan osaa käyttää tota 🙈 Mutta jos näkyy niin onko haamu vai viivan paikka. 4h pidätyksellä dpo 10
  6. S

Haaveena vauva 2023

On: Mitähän tämä nyt on..?🙄 Viime yönä heräsin aivan jäätävään horkkaan ja vaan tärisin kippurassa peitto korvissa. No sitten tietenkin vähän ajan päästä hirveä hiki, mutta heti kun otti peittoa pois horkka alkoi taas. Nyt on koko päivän vähän huimannut varsinkin jos nousee yhtään nopeammin ylös...
  7. S

Haaveena vauva 2023

Olen niin pahoillani! Paljon voimia ❤️
  8. S

Haaveena vauva 2023

Näihin finneihin.. mulla tulee suht helposti hormoonien mukana finnejä ja nyt taas tullut.. onko enteilyä menkoista vai mahdollisesta raskaudesta.. hmm siinä taas pohdittavaa.😳😒 En millään muista miten viime raskaudessa oli alku vaiheessa, mutta raskauden aikana tuli kausia jolloin tuli enemmän...
  9. S

Haaveena vauva 2023

Tai siis ihanaa kun ON kevät!!😂✌🏻
  10. S

Haaveena vauva 2023

Tervehdyd pitkästä aikaa. Olikin tullut muutama (rapiat 20😂) sivu uutta tekstiä sitten viimisen käynnin kun piinailin yk1 tuolla maalis-huhtikuun vaihteessa. Täällä siis yk 2 nyt menossa ja dpo 7, kiertopäivä 34/39 eli aika pitkä kierto menossa jota jo uumoilinkin. Aivan mahtavia plussa uutisia...
  11. S

Haaveena vauva 2023

Juu kyllä ne menkat alkoi eli tänään nyt kp2. Nyt jännätään kuinka pitkä kierto tuleekaan, kun aina ollut todella pitkä. 😬😅🙄
  12. S

Haaveena vauva 2022

Vastaan itselleni, mutta kyllä. Täällä alkoi mankat eli kp 2 tänää.
  13. S

Haaveena vauva 2023

Täällä tosiaan myös taitaa menkat alkaa. Hyvin vähäistä vaaleanpunaista vuotoa tullut, mutta kai voi johtua myös ekoista synnytyksen jälkeen tulevista.. 🤷‍♀️
  14. S

Haaveena vauva 2022

Täällä taitaa nyt myös menkat alkaa.. hyvin hyvin väistä vaaleanpunaista vuotoa tosin vaan, mutta voi olla että nämä synnytyksen jälkeen tulevat ekat voi kai olla aika niukatkin.🤔 katsotaan nyt mihin tää lähtee.. 🤷‍♀️
  15. S

Haaveena vauva 2023

Täällä myös mahdollinen testaaja! Vähän on tuntunut, että ne menkat sieltä taitaa kuitenkin alkaa, mutta varmaksi ei pysty sanomaan. Ei ole ollut vielä menkkoja synnytyksen jälkeen.😅
  16. S

Haaveena vauva 2023

Yritän olla vielä testaamatta, mutta saas nähdä miten käy! Tiistaina viimeistään testaan!!✌🏻😁
  17. S

Haaveena vauva 2023

Voisin myös tulla listoille Ya 3/22, 4. Piinailija dpo 8
  18. S

Haaveena vauva 2022

No mutta kuitenkin siis mulla ei ole ollut vielä yksiäkään menkkoja tässä edellisen synnytyksen jälkeen. Niin nyt vaan olen tikutellut ovista ja nyt alkoi olemaan tuntemuksia niin sain myös plussan sieltä bongattua. Talletukset osui dpo -2 ja dpo 0. Toivotaan, että natsaa🙏🏻. Nyt alkaa siis ne...
  19. S

Haaveena vauva 2022

Haaveiija987 olin minä. En näköjään osaakkaan lisätä kuvaa 🙈

Yhteistyössä