Hakutulokset

1. M

Mitä sellaista et ole koskaan tehnyt mitä useimmat muut ovat tehneet?

- en ole koskaan maistanut kalaa, katkarapuja tai mitään niihin liittyvää - en ole koskaan nähnyt yhtään star warsia, austin powersia, indiana jonesia tai bondia - en ole koskaan lukenut yhtään aku ankkaa - en ole ikinä oksentanut alkoholin takia - en ole omistanut autoa/asuntoa
  2. M

Toimisikohan karppaus normaalipainoiselle, joka haluaa laihduttaa?

Hups.. unohdin mainita että imetin vielä tuolloin, joten varmaan vaikuttanut tuohon painon putoamiseen myös. Hurjaa vauhtia tippui.
  3. M

Mulla tippu hurjat 8 kg reilussa kuukaudessa kun alotin ja jouduinkin sit lisäämään hieman hiilareita ruokavalioon, kun se oli liikaa pudotusta. Mä syön aamupalaks reilun munakkaan, jossa on kaks kananmunaa, iso loraus kermaa ja juustoraastetta about desi. Jos se ei piisaa niin sit marjoja ja...
  4. M

Mulla karppaaminen toimi ja paino tippui vaikka olin alunperinkin hoikka. Alotin karppaamaan puhtaasti hyvän olon vuoksi, enkä toivonut laihtuvani, mutta laihduin silti. Normaalipainoisella se paino tippuu hitaammin kuin ylipainoisella karppaajalla, mutta tippuu kumminkin. Liikut niin paljon...
  5. M

Miten olette selvinneet avioerosta?

Mun aloitteesta erottiin kun mies oli sekoillut useamman kuukauden.. ryypännyt, valehdellut, pettänyt luottamuksen useasti. Elämä oli yhtä helvettiä ja mietin etten halua 4 kk ikäisen lapsen kanssa jäädä sellaista todistamaan. Muutin lapsen kanssa toiselle paikkakunnalle ja laitoin eron...
  6. M

.~ Heinäkuun Hellemasut 2012~. MARRASKUU

Mä en olekaan käynyt täällä puolella hetkeen, vaan tuolla kerho-puolella. Täällä tulee juttua niin vauhdilla et apua! Toivottavasti ehdin lukea kaikki läpi ennen kuin nukahdan pystyyn :D Vähän muutoksia tonne etusivulle mun kohtaan eli la 10.7. ja tyttöolo
  7. M

.~ Heinäkuun Hellemasut 2012~. MARRASKUU

Täällä kans yksi heinäkuun hellemasu.. Plussasin viime tiistaina (todellinen ylläriplussa) ja vieläkin on tosi epätodellinen olo :D eli siis: masuylläri/24v/toinen/kotona Oon laittanut tuonne suljettuun kerhoon pyyntöä, mutta ainakaan vielä en pääse siellä keskustelemaan.. toivottavasti...

Yhteistyössä