Hakutulokset

1. N

ÄP:n kestovaipat!!

Hei onko kellään jäänyt turhaksi äitiyspakkauksessa tulevia kestovaippoja? Ottaisin niitä mieluusti vastaan postareiden hinnalla, jos haluaisit niistä luopua..
  2. N

ÄP:n kestovaipat

Ihanaa!! :hug: laitoin sulle YV:n..
  3. N

ÄP:n kestovaipat

Hei onko kellään jäänyt turhaksi äitiyspakkauksessa tulevia kestovaippoja? Ottaisin niitä mieluusti vastaan postareiden hinnalla, jos haluaisit niistä luopua..
  4. N

IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

Ninnu Valtavan paljon onnea!! :heart: Neulatyyny , Felinae ja Mangu Tervetuloa, mahtava nikki neulatyynyllä, sellaisia kyllä taidetaan jokainen vuorollaan olla.. Ööpö ja Aliaana Voimahalit!! :hug: Jadekivi huh huh, rankoista kokemuksista huolimatta, nyt piinailemassa jo.. täällä on...
  5. N

Rowan Puregonilla meilläkin hoito jatkuu sumujen jälkeen, tais olla 12.9 ensimmäinen ultra ja pistosten aloitus.. aika ihme tosiaan, että näinkin paljon eroa siihen punktioon.. viikko pitäis jaksaa vielä odottaa, et sumut pääsee aloittamaan, mikäli ei sitä ennen tuu mitään "huonoja uutisia"...
  6. N

Huomenta taasen!! Jännitys kasvaa päivä päivältä, tasan viikko, ja synarela sumutteet alkaa. Kuinka viikko voikaan tuntua näin kamalan pitkälle ajalle..? Tervetuloa Nuppu jännittämään ja odottamaan odottamista.. Susirouva :hug: aika turhaa taitaa olla sanoa mitään, tyhjiltä tuntuvat...
  7. N

pikkusiskoni synnytys käynnistyi tänään.. huh. Joo joo, olen ihan aidosti onnellinen heidän puolestaan, ja olen iloinen, että minusta tulee täti, mutta silti jossakin sisällä on se kateus, ja kysymys, että koskas minä.. Jotenkin tää arki ei tahdo pyöriä ollenkaan, joka toinen ajatus on vauva...
  8. N

Heippa! Tännehän on tullut tekstiä paljon, kivaa kun on luettavaa, kun muutaman päivän on poissa koneelta, ihanaa kuulla etten todellakaan ole ainoa kuka jännittää ja odottaa odottamista.. Ei olla mieheni kanssa puhuttu asiasta kenellekkään vielä, jottei sitten tarvitse vastailla niihin...
  9. N

huh huh!! kylläpäs jännitti tänään, vaikkakin aika lailla turhaan.. Ensimmäinen käynti siis lääkärillä takana IVF:n suhteen.. Oikeella munasarjat ultran mukaan aika pikkuiset, eivät ehkä toimi niinkuin pitäisi, vasemmalla kuulemma ihan normaalit. ja sitten niitä IHANIA päivämääriä, pitkällä...
  10. N

Heipsis taas!! Ensimmäistä kertaa minäkin olen lähdössä tähän rumbaan mukaan, aiemmat ovat luomuja, kolmatta tosin tehtiin melkein kymmenen vuotta, vain sillä yhdellä johtimella, mutta yritys kannatti.. Huomenna on ensimmäinen aika, ja voi että jännittää.. kaikesta googlaamisesta huolimatta...
  11. N

Heippa kaikille!! Joskohan minäkin kuuluisin tähän ketjuun mukaan.. Olen 35 vuotias kolmen lapsen (poika 17, tytöt 14 ja 2) äiti. Läpikäynyt myös kaksi kohdunulkoista raskautta, joiden seurauksena molemmat munajohtimet on poistettu. Haaveilemme nyt uuden mieheni kanssa lapsesta...

Yhteistyössä