Hakutulokset

1. M

Ohoh!Mä onnistuin

Meillä poika nukahti jo 18.30 :o Onkohan taas tulossa kipeeks :ashamed:
  2. M

Kuuluuko Radio KLF ainoastaan netissä?

pitäis kuulua radiostakin. http://www.klf.fi/
  3. M

Puuro-gallup

Aamuin illoin, ikää 8kk =)
  4. M

missä hemmetissä mun auton avaimet on :O

Joo'o... ehkä olis kannattanu noudattaa tuota neuvoa, tuolta laukustahan ne löyty! Oon kyllä 100% varma että ei ne siellä vielä aamulla eikä 10min sitten ollu :snotty:
  5. M

missä hemmetissä mun auton avaimet on :O

:attn: Kertokaa mulle missä mun kotiavaimet on :attn: Jossain ne täällä kotona on, mut ei mitn tietoo että missä... :headwall: :headwall:
  6. M

Kauanko itsetehty kaalilaatikko säilyy?

Siinäpä se kysymys :) Niin ja onko itsetehty yhdyssana? (anteeksi tyhmyyteni :ashamed: ) :D
  7. M

Jaah.

Oliko mies viihteellä? tänne ei enään mies tuu koliseen eikä haiseen krapulaansa =) Vaikka välillä kyllä on ikävä niitäkin aikoja kun edes joskus hän sattu tuleen kotiin..... :headwall:
  8. M

Jaah.

vähän meinaa olla sama fiilis :hug: odotan innolla sitä aikaa kun joskus saa nukuttua, siihen kyllä saattaa tovi mennä kun on toinenkin lapsukainen tulossa :)
  9. M

Jaah.

ei nuku :hug:
  10. M

Jaah.

Kiitos =) Tarvii huomena kysyä jos vaikka äiti jaksais tulla hetkeks että saisin levätä ees hetken... Olis ees mies apuna mutta kun ei :/
  11. M

Jaah.

minä oon ihan simmut ristissä, pakko valvoa kun pojalla on keuhkoputkentulehdus ja ihan tukkonen :( Itekkin oon flunssassa, pikkusen vie voimia...
  12. M

Jaah.

eikä nuku =)
  13. M

Testaan kuinka paljon sitä rahaa ruokaan meneekään kuukaudessa! Lähtiskö joku mukaan?

Löyty excel, mutta mitään en osaa tolle tehä :whistle:
  14. M

Testaan kuinka paljon sitä rahaa ruokaan meneekään kuukaudessa! Lähtiskö joku mukaan?

Miten sellasen ohjelman vois tehdä? :saint:
  15. M

Multitabs Raskaus?

Kokonaisena niellään. muoks. Piti vielä sanoa että mun mielestä ne on niin pahojakin että en ainakaan henk.koht pystyis pureskeleen =)
  16. M

Nettikysely, kirjaimellisesti.

1024 kbit/s Vanha p***a todella hidas pöytäkone on :snotty: HomePna Elokuun loppuun asti ilmainen, syyskuusta alk. 24,90/kk
  17. M

oonko mä täällä yksin????

|O
  18. M

oonko mä täällä yksin????

Joko menitte kaikki unille? =)

Yhteistyössä