Hakutulokset

1. T

LIHAVASTA LAIHAKSI Vko2

tytöt2: pituus: 165cm aloituspaino 81,2kg paino nyt 79,5kg pudotus tällä viikolla: -1,7kg pudotus yhteensä: -1,7kg ensimmäinen tavoite: 70kg lopullinen tavoite: 62-64kg BMI: 29.2 Eli se olis eka viikko takana ja tyytyväinen olen!! Matka jatkukoon... :flower:
  2. T

LIHAVASTA LAIHAKSI Vko2

Huomenta ja ihanaa maanantaita kaikille! :flower: Mä meen vasta illalla klo 19 ryhmään, joten saan sit painon vasta sitte. Ehdin koneelle joskus kahdeksan jälkeen, joten ilmoittelen vasta silloin tietoni. Hienoja tuloksia!! :flower:
  3. T

lihavasta laihaksi ( höpinää painosta ja sen pudottamisesta )

Mulle sopii oikein hyvin, että aina maanantaisin laitetaan painot yms jutut ja aloitetaan uusi viikko ja pino. Mulla on nyt vaan se ongelma, että mulla ei edelleenkään ole sitä uutta puntaria, mutta enköhän mä saa hankittua sen ens viikon aikana. Laitan jotain lukemia kuitenkin huomenna! On...
  4. T

Heippa timangi ja muut! Vappu vietetty ja suht mallikkaasti mennyt! Syöty on, mutta huomattavasti vähemmän mitä ennen olis tullut! Munkit ja simat olen jättänyt väliin, eilen vaan maistoin jäätelöä, kun lapsille tuli ostettua. Pepsi maxia vaan saunajuomaksi, light siiderit vielä jääkaapissa...
  5. T

Kyllä meillä ollaan koko perhe samoilla ruuilla. Just sen takia painonvartioista tykkäänkin, kun kaikki ruuat on sallittuja. Ei tarvii sit itelle omia ruokia kokkailla. Tänään syötiin makaroonilaatikkoa, mutta ite otin vain sen n. 2dl eli se oli sit sen 5pistettä. Tänään menny kyllä aika hyvin...
  6. T

Heippa kaikille! Täällä olis yksi uusi joukkoonne! Eilen sitten viimeinkin lähdin painonvartioiden ryhmään.. Puntari näytti tylyt lukemat: 81,2kg!! Voi järkytys.. Kun pituutta on 165cm niin kyllähän tuo paino alkaa oleen jo melkoinen! Loppu ilta menikin lievässä shokkitilassa ja miettiessä sitä...
  7. T

Puheen viivästymä (poika 2 v 7 kk)

Meidän tyttö ei ole käynyt aivosähkökäyrässä, ei siitä ole kyllä koskaan ollut puhettakaan minkään lääkärin tai terapeutin kanssa. Ennen foniatrille menoa käydään yleensä puheterapeutin testeissä, viimeksi eli toisella käynnillä meillä oli puheterapeutin testin lisäksi myös toimintaterapeutin ja...
  8. T

Kyllä nuo päiväkotiryhmät on älyttömän suuria! Paljonhan niistä on mediassakin ollut nyt puhetta, mutta eipä asialle taideta kuitenkaan mitään tehdä.. :/ Meidän tyttö on ryhmässä , jossa 26 lasta ja 5 hoitajaa. On siinäkin ryhmällä kokoa! Me ei saatu henkilökohtaista avustajaa, puhetta siitä...
  9. T

Onpa mahtava kuulla mandi111, että teillä pojalla on tapahtunut kehitystä ja uusia sanojakin tullut! =) Me täällä edelleen odotetaan kromosomitutkimusten tuloksia. 6 viikkoa sitten otettu, toivottavasti jo ens viikolla olisi vastaukset tulleet. Meillä tyttö nyt 4v 4kk ja nyt uusia sanoja tulee...
  10. T

Hei mandi111 ja muut! Tuosta synnytyksestä haluaisin kertoa vielä. Meillä tytöllä oli napanuora kans kaulan ympäri. Sydänäänet laski aina jokaisen supistuksen aikana. Tämä oli mun eka synnytys, joten kauanhan se kesti. Ponnistusvaihe kesti 1 tunti 15 minuuttia. Lopussa kätilöille tuli tosi kiire...
  11. T

Meillä 4-vuotias dysfasia tyttö. 2½ vuotiaana aloin huolestua, kun sanoja ei alkanut tulla. Muutama sana vain (mm. äiti, ei, joo). Neuvolassa aloin sanomaan, että haluan tytön tutkimuksiin, siellä tietysti vähäteltiin asiaa, mutta suostuivat laittamaan eteenpäin. Puheterapeutille päästiin 7kk...

Yhteistyössä