Yksi ikuinen laihduttaja täälläkin. Tosin laihdutus on tainnut olla nurinkurista, koska kiloja on tullut vain koko ajan lisää
Kävin aamulla reilun tunnin sauvakävelylenkillä. Ostin sauvat keväällä niska/hartiaongelmien vuoksi. Enpä niitä ole kuin koeillut, mutta nyt päätin vakaasti, että useamman kerran viikossa aioin niiden kanssa käydä kävelemässä. Me asutaan ihan maaseudulla, ja täällä metsän/vähäisen asutuksen on ihan mukava niiden käyttöä harjoitella. On mulla edelleen vähän hönttä olo siinä sauvoessani, mutta en kai minä ainoa sauvakävelevä suomalainen ole... Selvennyksenä tähän oloon vielä tunnustan, että moneen otteeseen olen aiemmin julistanut, etten
ikinä sauvoja kävellessä käytä :snotty:
Onko teillä mitään välitavoitteita ennen lopullista tavoitetta? Ensimmäinen tavoite mulla on viisi kiloa juhannukseen mennessä, ei pitäisi olla ihan mahdoton saavutettava. Alkuun kuitenkin lähtee nesteet liikkeelle, joten eihän se kuitenkaan kokonaan rasvaa ole. Otatin miehellä myös motivointikuvat. Olen etsinyt kaapista tavoitehousut, joihin olisi tarkoitus mahtua viimeistään vuoden kuluttua. Mahtuivat puoleen reiteen asti! Noloa.
Muksulle jos lähtisi laittamaan lounasta, sen jälkeen kasvimaankaivuu hommiin(perinteisesti talikolla). Energistä sunnuntaina kaikille!