Hakutulokset

1. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ihan selvä plussa munkin mielestä eli onnea!
  2. M

Miten sulla on tilanne edennyt? Ootko testannut uudestaan?
  3. M

No eiköhän toi ole ihan selvä plussa! Onnittelut ja toivotaan että pysyy kyydissä!
  4. M

Lallastiina: ei ollut tarkoitus varsinaisesti peukuttaa sun tilannetta vaan tsempata. Siitä toi tykkääminen. Meillä nyt tosiaan tilanne sama. Mullakin alkoi tuhru eli game over :cry: Ollaan tässä kevät enää oikeestaan tjottailtu ja nyt tuskin enää aiotaan tosissaan yrittää. Alkaa olemaan niin...
  5. M

Onpa sullakin eriskummallinen tilanne. Tosi ärsyttävää kun ei saa kunnon selvyyttä. Ainahan se tietty ajan kanssa selviää mutkun himotestaajana ei malta odottaa :oops: Oma "tilanteeni" on se että menkat alkanee tänään jos dpoita lasketaan. Mulla taitaa tästä kierrosta tulla poikkeavan lyhyt...
  6. M

Aika vahvaltahan tuokin näyttää mutta olen itse saanut just noihin CBn markettiversioihin tosi vahvoja haamuja jotka valitettavasti oli negoja. Toivottavasti sulla tarkoittaa plussaa!
  7. M

Kiitos kommentistasi mutta kyllä se viivanpaikka taitaa olla. :( Tein CBn testin vielä illalla ja tänä aamuna ja ihan negaa näyttivät molemmat. Taitaa olla joku viallinen satsi mulla niitä RFSU-testejä olla kun useampaan viiva tuli. Kyllähän tässä hölmö ehti jo vähän innostua.. Vuoto alkanee...
  8. M

Moikka hätähousuilijat. Oon jo pidemmän aikaa lueskellut palstaa ja vihdoin rohkaistuin itsekin kirjoittelemaan. Täällä on niin mahtavaa ja asiantunevaa porukkaa! Taustasta sen verran että vielä vanhoilla päivillä pieni haave pikkukakkosesta elää. Esikoinen on nyt 2v 9kk ja oli ihan...

Yhteistyössä