Hakutulokset

1. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@stindepinde ja @Iiduliinu nään teillä molemmilla jotain mutta en osaa sanoa onko viivanpaikkoja vai esihaamuja... @babygreen valitettavasti sulla en näe mitään. Mutta teillä kaikilla on niin pienet dpot että vielä on mahkuja vaikka mihin! Itse olen jo 100% varma negasta ja silti kiusaisin...
  2. M

Onko teille käynyt niin että testissä se väri kulkee kahteen kertaa eli kun se on jo kulkenut koko liuskan läpi tulee ns. toinen aalto hetken päästä? Mulla kävi eilen niin ja aiheutti aikamoiset sydämen välilyönnit... kirotut rfsut!
  3. M

Toi CB plussa on siinä mielessä ärsyttävä että se usein antaa haaleeta sinistä viivanpaikkaa vaikka olis nega. Toisaalta se on näyttänyt mulla varmimmin varhaiset plussat...
  4. M

Ihan kuin tossa jotain olisi! Toivottavasti lähtee kunnon viivaksi kehittymään. Mustakin toi pinkki vuoto voi noilla dpoilla liittyä just siihen kiinnittymisen pikemmin kuin vuodon alkamiseen.
  5. M

No testasinhan mä :love: ja nega se tietty oli. Kuten myös tänään. Oireita ei erityiseen ole, joten vähän luovutusmeininki alkaa nostaa päätään... :( Noi sun oireet kuulostaa lupaavilta mutta dpo 8 voi hyvin olla ettei edes ovistesti näytä erityisen vahvaa. Ei ole ainakaan mulla näyttänyt...
  6. M

@Minni-83 Ootko testannut uudestaan? Mulle tuli samanlainen viiva rfsu:hun, mutta en luota siihen viime kierron kokemusten perusteella. Nyt siis dpo10 eli kohta voisi alkaa näkymään mahd. tärppi. @stindepinde Mä en tosta sun kuvasta kovin hyvin selvää sää, mutta vois siellä jotain näkyäkin...
  7. M

@Minni-83 Onko tilanteeseesi tullut selvyyttä? @babygreen Mulla dpo 7 ja alan kuvitella oireita. En mäkään malttais millään oottaa. Saas nähdä "sorrunko" jo viikonloppuna :ROFLMAO:
  8. M

@janskusdff Tsemppiä uuteen kiertoon! @Pikkanen Noi kaksi ylintä on ihan selvät haamuplussat, mut toi alin vähän epäselvä. Ootko tehnyt muita testejä vielä? Ainakin kemiallinen on sulla vähintään ollut ja testaisin itse vielä jos imetyskipu jatkuu..
  9. M

Ootko tehnyt jo aamutestin? Täällä jännäilen kun itellä vasta dpo4.... :ROFLMAO:
  10. M

Onpas turhauttava tilanne sulla. Noi viivanpaikat saa aina innostumaan ja valitettavasti usein turhaan.. mut toivotaan että sulla vielä ne muuttuis kunnon viivoiksi.
  11. M

Lupaavilta kuulostaa sun oireet. Kyllä varmasti on mahdollista että osalla näkyy vasta myöhempään testissä eli jatkaisin testailua kunnes /jos menkat alkaa.
  12. M

Musta tuo on selvä haamu :)
  13. M

Tutut merkit piti taas paikkansa eli ovulaatiohan se sieltä on tulossa. Mutta nyt kyllä ihmetyttää kun mennään vasta kp 11. Jos tuhrusta laskee niin sitten ehkä just kp13. Mulla siis ovulaatio on aina kp14. Näinköhän ne vaihdevuodet tekis tuloaan jos kierto on lyhentämään päin....(n)
  14. M

Onko sulla kuvaa siitä viivanpaikasta?
  15. M

Momon: ootko testannut vielä?
  16. M

Kyllä dpo 10 jälkeen on vielä kaikki mahdollista! Itse en ole lämpöjä erityiseen mittaillut joten siihen en osaa kommentoida. Mutta olen yleensä ekat haamut saanut aikaisintaan dpo11. Ja esikoisesta plussasin vasta dpo 16. Tosin en testannut dpo 14-15 kun uskoin negaa dpo 13.
  17. M

Kiva kuulla että olet päässyt uuteen kiertoon heti. :) Itselläkin alkaa pikkuhiljaa ovisoireita tulemaan... Näinköhän vielä yhden kierron yritettäisiin.
  18. M

Minni: Kyllähän tuossakin viiva näkyy. Toivotaan että olisi haamun alkua. Ainakin oireesi kuulostavat lupaavilta. Mulla meni luotto tohon testiin viime viikolla kun antoi niin vahvat viivat muiden testien ollessa ihan negoja. Ja menkathan ne sieltä tuli ihan ajallaan.
  19. M

Aika vahvalta tuo viivanpaikaksi näyttää eli veikkaisin että on haamu. Omien kokemusten mukaan ei ole kovin herkkä testi kun esikoisesta antoi ihan selvän negan dpo13.

Yhteistyössä