Hakutulokset

1. M

kuinka meni tiesi km:sta vasta...

Soita ihmeessä naistenklinikalle jasanot mikä on tilanne. Minut ottivat erittäin lämpimästi vastaan ja sitten aktsosttiin tapahtuuko siellä mitään. Mutta lopulta se oli km mullakin.
  2. M

Jälkitarkastus

Tässä kun olen lueskellut keskenmenoista ja useat mainitsevat jälkitarkastuksen niin ihmettelen kun mulle ei sanottu mitään siitä? Mulla km tuli siis itsestään,lääkäri vaan katsoi että näkyy tulevan hyvin vuotoa että annetaa vaan vuotaa rauhassa. En vuotanut mitään sen suuremmin kuin...
  3. M

Oma nimesi?

Tyypilinen -77,Hanna-Mari :\|
  4. M

maistuuko arki karkilta?

Maistuuhan tuo asteittain todella nannalle. Joskus huomaan kun istun ja tuijotan vaan sitä ihanaista,rakkaus nostaa päätään entistä uhkeampana. Nyt on vielä esikoinen tulosa niin kyllähän se varmasti lujittaa vielä tätä tunnetta. Vaikka välillä pänniikin sen olemassa olo :laugh: mut onneks...
  5. M

Oletko pettänyt vaimoasi hänen ollessaan

\ Et kai? Kyllä se on miehellä vikaa päässä jos pitää mennä naistaan pettämään raskauden aikana. Silloin siltä puuttuu jo naisen kunnioitus kokonaan.
  6. M

Miehesi nimi?

:heart: Hannu Juhani :heart:
  7. M

Synnytys porissa??????

Olen kans kuullut kauhutarinoita porista,toinen ystäväni menetti lapsensa ja toinen repesi pahasti. Itsellä ei pahemmin tekis mieli mennä sinne,olenkin suunnitellut lähteväni sukuloimaan jonnekkipäin suomea maaliskuun alussa ;) Mutta jos sitten kuitenkin päädyn synnyttämään sinne niin pidän...
  8. M

tää taitaa olla ainut oikea paikka mulle

Kaikkialla äitejä ja isiä, isoja vatsoja,lapsia Kohtuni itkee verikyyneleitään: mun sylini tyhjä Mulla on kanssa sama itku;sylini huutaa tyhjyyttään. Ollaan oltu 3 vuotta ilman ehkäsyä ja mitään ei tunnu tapahtuvan. Meidän paikkakunnnalla on nainen jolla on 5 lasta ja taas ilmeisesti...
  9. M

ketä -77?

Syksyn muksu täälläkin.Minä siis :) Ökkömönkiäinen tulee sit maaliskuussa jos plussaan ensviikolla :heart:
  10. M

paikkakunta gallup

Luvialta. MInä vaan tuppaudun tänne seuraan vaikka en edes vielä tiedä olenko raskaana...antakee anteeksi :whistle:

Yhteistyössä