:hug: Voimahali sulle!!Alkuperäinen kirjoittaja 11.06.2005 klo 09:45 äiti jo kerran kirjoitti:Mun mies on pettäny mua ´kaks kertaa tän raskauden aikana..Molemmat sattu ennen viikkoa 25.Ensimmäisestä kerrasta sain klamydian..Ja oli kuulkaas järkytys kuulla lääkäriltä se ku vielä olin monta kertaa sanonu ettei tarvi ottaa ku vasta on otettu..Se pisti eniten v..tuttaan ku riskeeraa vielä vauvan tollasilla toilailuillaan..Ja varmaaan yks syy tähän jatkuviin supisteluihin ja lääkäreissä käyntiin on just toi henkinen paine minkä sai mulle aikaiseksi..
:'(
Ja eipä oo kuulkaas sen jälkeen haluttanu samalla tavalla ku ennen..(olin jakuvasti kiinni miehen vehkeessä)Pidän itteeni jotenki rumana näin raskaana ollessa..Eli syytän itteeni siitä mitä teki mulle!
Et kai?Alkuperäinen kirjoittaja 11.06.2005 klo 09:45 äiti jo kerran kirjoitti:..Eli syytän itteeni siitä mitä teki mulle!
Turha vetää herneitä nenuun jos täällä sattuu joku olemaan 'väärää' sukupuolta. Miks naiset eivät voisi tuoda omaa näkemystä tänne isien palstalle, ihan samoin tuolla muualla naisten seassa pyörii muutamia isiäkin ja ihan tervetulleina kaikenlisäksi! Vai pitäiskö teille einareille perustaa ihan oma nurkkakunta, jonne ei tosiaan naiset PÄÄSIS sisään edes lukemaan teidän suuria salaisuuksia? Alapas järjestämään sellasta mahdollisuutta. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2005 klo 00:16 Minä vaan kirjoitti:tämä pitäisi olla miesten keskustelu, mutta aina jonkun naisen pitää tulla sanomaan jotain väliin. Menkää naiset omalle osiollenne puhumaan. Itselleni ei edes tullut mieleenikään pettää avovaimoani, kun odotimme tytärtämme.
Taidat ite ettii omaa miestäs tältä palstalta, kun NIIN haluat päästä lukemaan miesten salaisuuksia. Älä vedä hernettä omaan reikääs, vaan mee sinne naisten puolelle jutteleen. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2005 klo 08:32 kukkis kirjoitti:\Turha vetää herneitä nenuun jos täällä sattuu joku olemaan 'väärää' sukupuolta. Miks naiset eivät voisi tuoda omaa näkemystä tänne isien palstalle, ihan samoin tuolla muualla naisten seassa pyörii muutamia isiäkin ja ihan tervetulleina kaikenlisäksi! Vai pitäiskö teille einareille perustaa ihan oma nurkkakunta, jonne ei tosiaan naiset PÄÄSIS sisään edes lukemaan teidän suuria salaisuuksia? Alapas järjestämään sellasta mahdollisuutta. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2005 klo 00:16 Minä vaan kirjoitti:tämä pitäisi olla miesten keskustelu, mutta aina jonkun naisen pitää tulla sanomaan jotain väliin. Menkää naiset omalle osiollenne puhumaan. Itselleni ei edes tullut mieleenikään pettää avovaimoani, kun odotimme tytärtämme.
Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2005 klo 23:54 Minä vaan kirjoitti:\Taidat ite ettii omaa miestäs tältä palstalta, kun NIIN haluat päästä lukemaan miesten salaisuuksia. Älä vedä hernettä omaan reikääs, vaan mee sinne naisten puolelle jutteleen. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2005 klo 08:32 kukkis kirjoitti:\Turha vetää herneitä nenuun jos täällä sattuu joku olemaan 'väärää' sukupuolta. Miks naiset eivät voisi tuoda omaa näkemystä tänne isien palstalle, ihan samoin tuolla muualla naisten seassa pyörii muutamia isiäkin ja ihan tervetulleina kaikenlisäksi! Vai pitäiskö teille einareille perustaa ihan oma nurkkakunta, jonne ei tosiaan naiset PÄÄSIS sisään edes lukemaan teidän suuria salaisuuksia? Alapas järjestämään sellasta mahdollisuutta. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2005 klo 00:16 Minä vaan kirjoitti:tämä pitäisi olla miesten keskustelu, mutta aina jonkun naisen pitää tulla sanomaan jotain väliin. Menkää naiset omalle osiollenne puhumaan. Itselleni ei edes tullut mieleenikään pettää avovaimoani, kun odotimme tytärtämme.