Kuumeilija porista
Kerokaa kokemuksia? Millanen paikka synnyttää ja millaiset hoitajat? Ym ym..??? Kertokaa kaikki joilla kokemuksia niin mielipiteenne!!! =)
Otan osaa suruunne... :hug: olen kuullut lähiaikoina useasta vastaavasta SATKS:ssa, enkä nyt halua mitenkään pelotella. Tiedän vaan ettette ole ainuita joille käynyt nimenomaan näin :/Alkuperäinen kirjoittaja 21.06.2005 klo 12:37 murtunut kirjoitti:Lapsemme kuoli Porissa synnytykseen. Jäi jumiin, eivät osanneet toimia oikein. Sanottiin Voi, voi ja annettiin rauhoittavat mukaan kotiinlähdössä sekä pari puhelinnumeroa, että näin... Aikaa tapahtuneesta on kohta kolme kuukautta. Jos tuntuu siltä, ettet jaksa synnytyksessä ponnistaa niin VAADI sektiota! Se olisi pelastanut rakkaan poikamme. Teimme lasta 1.5 vuotta, kannoin häntä 9 kuukautta, saimme pitää hänet 8 tuntia - joskus elämä on epäreilua,,,
Oon kanssa miettinyt tota Turkuun lähtöä... Se vaan olisi hankalaa siinä mielessä, että esikoisen kanssa on miehen kuitenkin oltava kotona, niin se matkustus... Seuraavalla neuvolakäynnillä kyllä juttelen asiasta.Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2005 klo 11:45 murtunut kirjoitti:Sinulla on mahdollisuus synnyttää Turussa! Siskoni synnytti Turussa, Poriin ei luottanut. Lähti vaan kylmästi miehensä kanssa Turkuun kun lapsivesi meni. Eivät voi lähettää enää sen jälkeen pois. Jos supistukset alkavat / tulevat säännöllisesti, ehdit kyllä Turkuun ja jos jotain kysyvät niin sano, että olette kyläilemässä...aina sitä keinot keksii, kunhan saa TERVEEN! ELÄVÄN! lapsen... onnea yritykselle!
Alkuperäinen kirjoittaja 21.06.2005 klo 12:37 murtunut kirjoitti:Lapsemme kuoli Porissa synnytykseen. Jäi jumiin, eivät osanneet toimia oikein. Sanottiin Voi, voi ja annettiin rauhoittavat mukaan kotiinlähdössä sekä pari puhelinnumeroa, että näin... Aikaa tapahtuneesta on kohta kolme kuukautta. Jos tuntuu siltä, ettet jaksa synnytyksessä ponnistaa niin VAADI sektiota! Se olisi pelastanut rakkaan poikamme. Teimme lasta 1.5 vuotta, kannoin häntä 9 kuukautta, saimme pitää hänet 8 tuntia - joskus elämä on epäreilua,,,
Alkuperäinen kirjoittaja 29.06.2005 klo 17:20 twister86 kirjoitti:voi ei.. mun ei olis kannattanu lukea tätä. rupes pelottaan. mun pitäis mennä poriin synnyttään ja lukemani jälkeen ei kyllä yhtään enää huvittais. apua.. :'(