Hakutulokset

1. coffeehouse

ystävän tueksi synnytykseen. Kokemuksia!

Ystäväni ja hänen miehensä pyysivät minua mukaan heidän toisen lapsensa synnytykseen. Heidän esikoisensa syntymä oli hyvinkin tramaattinen, ja heistä tuntuisi hyvältä että olisin mukana. Tottakai lupasin mennä, mutta nyt jänskättää. Itse olen kaksi lasta synnyttänyt, mutta tuntuu, että vieressä...
  2. coffeehouse

Atoopikkolapsen paha ihottuma kesällä...

ite atoopikkona kehotan pysymään merivedestä kaukana jos iho on rikki!:| se sattuu, ja mulla ainaki koko kroppa punottaa meressä uinnin jälkeen.
  3. coffeehouse

MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

Ilmoittautuisin myös listalle :) Välillä käynyt täällä lukemassa kirjoituksia. Meillä on tosiaan 20.11.07 syntynyt esikoistyttö :heart: ja poikasen laskettuaika 23.11.10 :heart: MUKAVAA ALKANUTTA VIIKKOA TEILLE KAIKILLE :flower:
  4. coffeehouse

kantoliinoista

=) kiitos =)
  5. coffeehouse

kantoliinoista

Ajattelin hankkia kantoliinan, mitä asioita kannattaa huomioida? Onko koolla väliä? mitä eroa käytännössä on viistoilla päillä tai suorilla päillä? Oletteko te liinaa käyttäneet kokeneet sen hyödylliseksi? Itse ajattelin että nyt vauvan synnyttyä esikoinen on kolmevee, niin ehkä arki helpottuis...
  6. coffeehouse

Minkäikäiset lapset leikkii vielä leluilla?

miehet läpi elämänsä :D
  7. coffeehouse

Äitiyslomalla ja töihin. Miten hoito järjestyy?

soitat kuntaan et nyt hopi hopi päiväkoti paikka, työt alkaa.
  8. coffeehouse

3-vuotiaiden painosta..

Mun mielestä teidän lapsi kuulostaa ihan normaalipainoiselta. Joku on joskus sanonut että ei kannata huolehtia niistä kiloista vaan seurata kasvukäyrää.Lapset ovat erilaisia, that´s it!

Yhteistyössä