Hakutulokset

1. M

30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

Anteeksi kun en ole nyt kirjotellu, oottako jo heittäny mut jengistä? :wave: :wave: :wave: Loppuraskaus oli melko tukalaa enkä saanut keskityttyä oikein mihinkään, mutta nyt alkoikin sitten kokonaan uusi luku elämässä; meille syntyi viime viikolla PIKKUINEN TYTTÖ! :heart: :heart: :heart...
  2. M

Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

Moro taas, tänäänkin kurkattiin vauvaa ultralla ja edelleen hän pitää sukupuolensa tiukasti omana tietonaan :D Jospas nyt sitten loppui tää mun sairaalalla ravaaminen toistaseksi, olen joutunu käymään joka viikko ja jo tympii. Nyt annettiin seuraava aika rv 36:lle, jolloin ultra ja...
  3. M

Iida-Liina :flower: :hug: onnea! Rva Denina, :flower: :hug: myös! Vaihtuiko nimesi? Mulla oli ens alkuun hirveä ongelma muistaa uusi nimeni. Mutta siitä se sitten lähti menemään kun kaikki kortit sain muutettua ja posti alkoi tulla uudella nimellä. Edelleen kyllä postiluukussa on kaksi...
  4. M

Kiitos kun jaoit kokemuksesi, Anjamarita. Ikävääkin olet joutunut kokemaan :hug: Annoitko palautetta, tai vietkö asiaa eteenpäin? Kerrotko, mulla kun on tässä kohti musta aukko, mikä on Saran kauniin ja erikoisen nimen tausta? Hienosti typyn kasvu käynnistynyt tälläkin puolen masua =)...
  5. M

Huikeasti tsemiä Iida-Liina mukaan! Voi kuina ihanaa, saat oman pienen ihan kohta viekkuun =) Kaikki menee varmasti hienosti. Ihanaa kun olet tehnyt hiki hatussa niitä sivuja, niinkuin muuta miettimistä ei olisi :D Mutta se ehkä onkin sinun tapasi tyhjentää mielesi muusta ja keskittyä...
  6. M

Raskauden aikasesta diabeteksestä..

Selvisi rv 28 tehdyllä rasituskokeella. Mistään en olis epäilly, jälkeenpäin miettien tulihan se ihan kauhea väsymyskohtaus aina kohta syömisen jälkeen--sokerit koholla. Mutta mua on väsyttäny vaihtelevasti koko raskausajan. Nyt rv 30+3. Ens viikolla lääkäri arvioi tarviinko insuliinihoitoa...
  7. M

Huomenta vaan kaikille täältä kaatosateen keskeltä :wave: Duudlari,kiva huomata että olin ollu mielessä, vaikka sitten rasitustestin yhteydessä :D Mun viime viikko on mennyt niitä hiton sokereita mittaillessa (joo ottaa edelleen pattiin...) ja kohollahan nuo ovat jonkun verran koko ajan...
  8. M

Tulethan kertomaan myöhemmin kuinka synnytys meni? Denina, kylläpä kuullostaa kadehdittavalta elämäsi..! Saat valita missä vietät aikaasi, Kreikassa vai Suomessa. Kreikka on se maa, jonne haluaisimme ukon kanssa matkustaa. Ehkä sitten kun vaavi on niin iso että voi viikoksi jättää mummon ja...
  9. M

No nyt sitten on punkka vauvalle haettu ikeasta. Ostin myös valkean "moskiittoverkon" josta tulee sievä katos sänkyyn. Sängyn yksi laita on myöhemmin irroitettavissa kun lapsi kasvaa niin isoksi että itse menee sinne ja pois. Sänky siis kelvannee niin kauan kunnes muksu on liian pitkä siihen...
  10. M

Mun odotusajan kirjassa lukee välilihan hieronnasta vapaasti suomennettunä näin: "Käyttäkää hierontaan oliiviöljyä tai välilihalle tarkoitettua erikoisöjyä (esim.Weleda). Hierokaa hieman öljyä emättimeen ja peräaukkoon:D Laittakaa keskisormi ja etusormi emättimeen ja levittäkää sormia toisistaan...
  11. M

Heips, olin muutaman päivän nettipimennossa sukuloimassa pohjanmaalla. Mukava reissu, oltiin rannalla perämerellä mökillä. Julmetusti sääskiä...! Automatka teki jo hiukan tukalaa, vauva tuntuu lukkiuttaneen päänsä oikean kylkikaareni alle ja pikku jalat viuhuvat tiuhaan virtsarakkoni...
  12. M

Juu elikkäs laskettu aikani on 15.10. Sarppa, mulla on tuota samaa vikaa. Valittelin eilen neuvolassa, ei kuulemma mitään vaarallista jos verenpaineet on kunnossa. Mulla on tosi alhaset paineet, eilen 100/80 (neuvolassa aina vähän jännittää vissiin) mut kotona kun mittailen iltaisin on...
  13. M

..messiin? Olen piakkoin 31v. ensiodottaja eteläisestä Suomesta. Uusioperheeseemme kuuluu myös aviomieheni 2 teinistä edellisestä liitosta sekä 2 isoa koiruutta. Kaikki on mulle ihan uutta ja jännää... pelottavaakin tosi usein, epävarmaa. Vauvelimme on kovasti toivottu. Asustamme vanhaa...

Yhteistyössä