Hakutulokset

1. N

.~ Heinäkuun Hellemasut 2012~. MARRASKUU

Meidän esikoinen on tosiaan vasta 11kk ikäinen joten en oikein usko että vielä ymmärtää mitä mahassa on, vaikka tietääkin jo mitä vauva-sana tarkoittaa ja osaa sen sanoakin :) Mäkin olen miettinyt että onko noista pahoinvointirannekkeista jonkinlaista apua.. Hirveetä ku ei meinaa pystyä...
  2. N

Oho oonpas mä tyhmä.. Punaisellahan nuo tiedot piti laittaakin :D No, tässä: Nipsuli91 / 20v / toinen / MHSO ja taas muokkausta.. eli se laskettu aika 3.7.
  3. N

Heippa! :) Mulla on ikää tällä hetkellä 20v ja meillä on tyttö joka täyttää joulukuussa vuoden, eli siis toinen lapsi tulossa :) Synnytyssairaala taitaa olla taas tuo Malmin terveydenhuoltoalue. Kävin tänään ultrassa ja 6+1 on viikkoja , siellä pieni sydän löi <3 Kuukautiset oli sen verran...
  4. N

Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

Hei, mun nimen voi ottaa pois täältä koska mä siirryn tonne heinäkuisten puolelle :D Ultrassa käyty ja 3.7. ois laskettu aika.
  5. N

Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

Hei... Saako tulla mukaan? Vaikken ihan varma olekaan kuusta jne :D Tein tuossa eilen raskaustestin. Menkkojen mukaan oisin jollain 11+ viikolla ja laskettuaika toukokuun lopulla, mutta uskon että se ei ihan pidä paikkaansa sillä mun kuukautiskierto on ollut niin epäsäännöllinen... Joten...

Yhteistyössä