Hakutulokset

1. M

// Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

Tsemppi rutistus! :)
  2. M

Mä aluks kans mietin tuota kissa juttua, mutta tultiin siihen tulokseen et mies siivoaa laatikon(jess jess) niin ei tarvitse huolehtia turhaan. Tänään on ollut kamala oksetus ja kuvotus päällä, mut toistaseks en onneks ole vielä yrjöillyt. Olin vähän epävarmalla fiiliksellä pari päivää kun...
  3. M

Tähän ryhmään liittyminen oli paras idea, helpottaa huomata et niin moni muukin miettii samoja juttuja. Mun ahdistus on valitettavasti kasvanut, koska mullakin on tuntemukset ruvenneet vähenemään vaikka viikkoja tuli tänään täyteen vasta 6. :( Huolestuttaa ja tekis kyl mieli varata aika...
  4. M

Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

Moikka! Olen juuri kirjautunut toiv.tuleva mamma, jolla on henk.koht kokemusta monikkona olemisesta. Olen itse yksi tyttö kolmosista ja suvussamme on useita kolmosia. Nyt minua mietityttää että onkohan itselläni kuinka kohonnut mahdollisuus kolmosiin vai periytyykö se enempi pojille? Tsemppiä...
  5. M

Itse odotan meidän esikoista ja eilen iski hirveet pelot, että kesken menee. Tänään olen pelännyt miehen ajavan kolarin jne..Hyvä tietää etten ole ainut joka saa pelkotiloja, jospa ne helpottas pian, eihän tässä hätää oo. KM on tällä hetkellä oma kauhistus, hirveitä ahistuksia.
  6. M

Taidanpa liittyä porukkaan, vaikka vielä on aika epäuskoinen fiilis helmivauvasta. Olen 28-vuotias lastenhoitaja ja olen toivonut esikoista jo pitkään. Nyt aika kova menettämisen pelko päällä, vaikka ihan ensimmäisestä raskaudesta kyse. Ihana lukea muiden fiiliksiä ja juttuja täältä. Hirveesti...

Yhteistyössä