Hakutulokset

1. J

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

No niin, oli pakko tehä ovistesti nii joo, ovisoireita nämä on. Kaksi tasavahvaa viivaa tikussa :) (En ottanu kuvaa ku oon säästelly ja leikannu puoliksi osan nii on aika ohuita suikaleita :ROFLMAO:) Ja mies ei nyt innostunu...kerkiääköhän vielä, jos huomenna tallettelee? (n) Perjantai-iltana on...
  2. J

Joo ja nyt turvottaa mahaa ihan silminnähtävästi o_O Semmonen kunnon turvonnut tankki olo :ROFLMAO: Vieläkin juilii alamahaa ja vähän niinku emättimen sisältäkin (?!), mutta ei kyllä haluja oo...mieskin antoi suorat pakit ku yritin ehdotella :LOL: Ei kuulemma jaksa tänään...huomenna katsotaan...
  3. J

En oo kertonut, kun muutamalle hyvälle ystävälle, että yritetään :) Yks kaveri kovasti oottaa, että tulisin raskaaksi nii sais mammakaverin ku hänen lähipiirissä ei kukaan yritä, ku on vielä niin nuori :) Yks miehen kaveri arvasi siitä ku en enää polta :LOL: Kysyi suoraan, että oonko raskaana...
  4. J

@Kumiankka1 toivotaan, että ois alkuraskauden oireita tuo paise :) Tympiän paikan vaan kyllä löytänyt, mutta eiköhän siihen hoito löydy :) @Bluebelle mää niin mielellään tulisin sun kans toukokuisiin, mutta vielä pitää odotella :LOL: Kp 16 ja ovistesti edelleen negaa. Eli flo ei mun kohdalla...
  5. J

Meillä menee niin, että minä jään kotiin ja mies jatkaa töissä :) Täytyy vielä miettiä se hoitovapaa lähempänä, että jos sais pinnisteltyä ja oltua kotona siihen asti edes, että lapsi on 1,5 v. Jos menee kauemmin tässä yrityksessä (esim. vuosi tai enemmän), niin tilanne on aivan toinen :)...
  6. J

@Karla89 testasitko vain kerran päivässä ovista? Ei ku mietin vaan ku en itse vielä ole saanut plussaa testiin ja kp 15 nyt menossa. @tilliina minullakin olisi järkevämpi odottaa vielä pari vuotta, kun yhden jutun saan silloin päätökseen, mutta en enää uskalla enkä halua lykätä lasten tekoa...
  7. J

Muuten vaan hereillä ku nukuin päikkärit nii ei väsytä :ROFLMAO: Onneksi iltavuoroon huomenna, niin ei paha vaikka valvoo ;) Mieskin lähti pubiin nii pitää varmaan hakea se kohta kans kotiin :LOL:
  8. J

Joo, yk 2 tärppäsi :) Nyt en oo käyttäny vielä mitään hormonaalista ehkäisyäkään (viimeksi olin käyttäny pillereitä muutaman kuukauden). Tympeä paineen tunne alavatsassa ja välillä juilii. Pelottaa, että endo levinnyt, mutta en mene valittamaan vielä, kun pärjää ihan hyvin tavallisilla...
  9. J

@Jennipä voi höh :( Toivottavasti ens kierrossa alkais tapahtumaan, ku nostaa clomifenin annostusta (y) Tsemppiä @Kumiankka1 ja paranemisia kummallekkin! :) Mulla oli viime syksynä/alkutalvena lievä keuhokuume, niin olipa hirveä olo vaikkei pahimmasta päästä läheskään ollut :unsure...
  10. J

Pahimmat nikotiinin vieroitusoireet on jo loppuneet, mutta näköjään tuo tapa istuu tiukassa :unsure: Jos saa ohitettua ajatuksen ja sen himotuksen tupakalle menosta, niin se menee ohi :) Oliko muilla muuten lemmikkejä kotona? Meiltä löytyy 2 kissaherraa, 4 v ja 4,5 v :) Vanhempi tuossa...
  11. J

@Jennipä minä tilasin 14 kpl ku ei nyt enempää raskinut tilata :LOL: Yllärilaskuja tuli tässä kuussa plus palkaton viikko, niin pitää vähän rauhottua tilailujen kanssa :) Ei nuo kestä kyllä kovin montaa päivää näköjään, niin jos ei nappaa nyt tässä kierrossa nii tilaan ens kerralla enemmän...
  12. J

Samaa miettinyt, että se 9-10 kuukauden ikäinen vielä liian pieni tarhaan :unsure: Mulla vaan on varmaan se edessä, että pakko laittaa hoitoon heti vanhempainvapaan jälkeen...tietenkin täytyy laskea sitten, että jos pystyisi edes puoli vuotta olemaan kotona ja tekis keikkatyötä, niin saisi...
  13. J

http://aijaa.com/5B958s Tuossa mun ovistestit. Vielä ei plussaa, mutta testailen joka päivä, niin kauan kuin testejä riittää (tilasin 14 kpl eli pitäis vielä olla joksikin aikaa :LOL:) Tervetuloa kuumeilemaan @miimape :)
  14. J

Voi elämä mikä päivä takana. Oon vapaalla, mutta tänään on koko päivän tehnyt mieli tupakkaa :unsure: Ihan ku ois ensimmäistä päivää polttamatta ollut. No, purin sitten ärsytystä kaverille juttelemalla ja kahvia juomalla :LOL: Kerroin myös, että yritetään nyt lasta. Hänkin on halunnut lapsia...
  15. J

Päivän piristys tuo " suorituskeskeinen perussetti" @tilliina :ROFLMAO: Pitää laittaa korvan taakse, jos meinaa piiputtaa. Meillä on ollu puhetta siemennyksestä ja välillä vitsaillut astumisesta yms. :LOL: Meillä on aika ronskiakin huumoria välillä keskenämme :D Nyt eilen tosiaa sanoin sen...
  16. J

@Karvakorvat onko terkkareille miten töitä sitten valmistumisen jälkeen? Ei kun miettinyt itsekin tuota terveydenhoitajaksi opiskelua, kun haluaisin päivätyöhön joku päivä :) Siinä on vielä hyvä, kun saa sh:n pätevyydenkin. Vuorotyöt rasittaa mua niin henkisesti, että fyysisesti...plus mies saa...
  17. J

@Mimpsu93 minä oon sen verran kärkäs sanomaan, jos ilkeästi mulle puhutaan. Kaveri just kommentoi tuossa kesällä yhdillä festareilla, että mulle on tullut luonnetta :LOL: mitä vertaa nuoruusvuosiin siis. Tykkään enemmän itsestäni tällaisena mieluummin kuin liian mukailevana tyyppinä :) En usko...
  18. J

Tsemppiä teille @N93 ! Nykyään kaikki hoidot lapsettomuuteen on niin kehittyneitä, että hyvät mahdollisuudet onnistua. Saattaa olla ihan pienikin "vika" esim. ovulaatiossa ja kun sitä lääkkeillä tuetaan, niin raskaus alkaa ja kestää :) Ystävälläni oli juuri tämmöinen ongelma ja oli nuori, kun...
  19. J

Onnittelut @Bluebelle vielä täältäkin! Itellä on kyllä samanlainen olo kuin sulla @tilliina :) Jotenkin semmonen rennon mukava olo nyt, kun pahimmat tupakasta johtuvat viekkarit on haihtuneet. Mulla on muuten omassa "jemmassa" yksi tupakka, jos tulee tiukka paikka, mutta niin tiukkaa paikkaa ei...
  20. J

Joo, tuon BMI:n mukaan olen ylipainoinen. Kyllä sen tiedänkin, että karistettavaa olis jonkin verran. En nyt tarkotuksella ala laihduttamaan, mutta pikku hiljaa muutan ruokavaliota ja lisään liikuntaa (nyt on hyvä lenkkeillä ku henki kulkee paremmin (y)). Kunhan en ihan + 20 kg liho raskauden...

Yhteistyössä