Hakutulokset

1. L

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

@Annamaija 76 Joko olet itse testaillut?
  2. L

Apua, saimme soiton klinikalta, meille on löytynyt lahjoittaja :love: en edes puhelun aikana niin saanut tunne kuohua mutta puhelun jälkeen tuli itku ja mikä käsien tärinä :love: :giggle: Luovuttaja olisi valmis heti toimintaan, perjantaina on hoidonsuunniteluun menossa, me varataan aika...
  3. L

Hyvähän se on eri vaihtoehtoja puntaroida...me olemme tyytyväisiä jos saadaan 1 lapsi....minä olen aika loppu 13v hoitorupeamaan ja yrittämiseen ja mies on ehdoton että vain yksi lapsi...toki useammalla solulla mahdollisuudet kasvaa kyllä...mietitään yhdessä teillä ja meillä tätä vaihtoehtoa...
  4. L

Kysyin muuten onko heillä käynyt usein niin että ei ole saatu luovuttajalta munasoluja tai saatu vain huonoja, sanovat että todella harvoin käynyt niin heillä, mutta toki on mahdollista
  5. L

@Katinka<3 minä kans laskeskelin että n 7500e tulisi maksamaan pakastuksen ja blastoksi viljelyn kanssa, samaa hintaa kun dextra haluamme ehdottomasti blastoviljelyn... Minulle kyllä jakaminen sopii, jos Auraklinikka olisi tähän suostuvainen tämä olisi ainakin asia mistä voisi kysyä siellä...
  6. L

@Katinka<3 te olette Auraan menossa suunnittelukäynnille, saako kysyä minkä hinta arvion he hoidosta antavat? Minä varasin joulukuulle sinne myös ajan, jos ei Dextrasta kuulu niin mennään sinne. Olen saanut hyvää asiakaspalvelua kun sinne olen ollut yhteydessä
  7. L

Lisäätkö minutkin @lapsettomuutta10v, 36v, Dextra jonossa 01/20, 1.lapsi kummallekkin
  8. L

Heips, täällä taustalla olen lukenut vähän aikaan kuulumisia...joskus täällä esittäytynyt kun oli vielä omilla soluilla hoidot kesken..Nooh omilla soluilla hoidot taputeltu 05/2020. 4 ivf hoitoa takana, soluja tulee samoin alkioita mutta ne aina kuolee suurin osa 3-4 päivisinä..7 siirtoa, 1...
  9. L

@Aallotar19 eikä, olen todella pahoillani..paljon voimia :cry:
  10. L

@Silmu75 niin, en itsekkään käyttäisi omalla kohdallani sanaa pelottaa, ei se pelota, enkä olisi uteliaskaan häntä tietämään..toisaalta se mahdollisuus nähdä luovuttajan kuva riittää siihen.. Ei nämä ole kyllä mtn helppoja asioita ja se mikä sopii toiselle, ei taas sovi toiselle..:)

Yhteistyössä