Hakutulokset

1. L

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Laitoin klinikalle viestiä ja kysyin onko jonotusaika viikkoja vai kuukausia uudelle lahjoittajalle... sieltä sanottiin, että saattaa löytyä nyt hyvin piankin ja päästäisiin aloittamaan vielä tänä vuonna, mutta toki luvata ei voi...tämäkin tieto jo helpottaa ja auttaa jaksamaan odotusta :love:
  2. L

Nyt on pp5, siirto päivää ei lasketa :giggle:
  3. L

:ROFLMAO: Jännittävää :love: Monesko pp menossa nyt? :) Itse alan testaamaan aina pp 5koska Blasto kiinnittymiset on aina minulla alknut silloin näkymään...en vaan voi itselleni mitään :ROFLMAO: Tsemppiä sinne piinapäiviin :giggle: Itse pävät matelee ja odottelen koko ajan milloin saisin...
  4. L

Toivotaan ettei kipuilu ole mitään muuta kuin kohdun kasvu kipuja..tsemppiä sinne :) :love:
  5. L

Olen todella pahoillani, kaikki voima sinulle ja perheellesi <3
  6. L

Kiitos paljon @Pähkinä38 sinulle <3 Toivon kyllä että se lahjoittaja löytyisi ja hän myös olisi niin, että sieltä jotain saataisiin, hyviä alkioita siis :) En taida jaksaa enää toista suurta pettmystä ja vielä kolmatta lahjoittaa :cautious:
  7. L

Anteeksi että "valitan" tänne...en tiedä miten on niin vaikea päästä yli tästä, että lahjoittaja perui...ehdin jo laskea että jouluksi saataisiin alkio masuun kasvamaan ja kesävauva mahdollisesti saataisiin...nyt ei ole taas tietoa milloin on edes uusi mahdollisuus saada toivoa...ja jos joskus...
  8. L

Minä kävin tänään 0-ultrassa, jossa todettiin, että mun munasarjat on nyt lepotilassa. 11.11 aloitan Zumenonin ja 20.11 on seurantaultra. Siinä välissä meidän luovuttaja aloittaa pistokset. Onpa jännää. Hoitaja tuumaili, että ehditään hyvin ennen joulutaukoa tekemään siirto, joulukuun ekalla tai...
  9. L

Onnea <3
  10. L

Soittahan sieltä tuli...kuuli jo äänestä..eli luovuttaja ei voi aloittaa..nyt sitten odotellaan taas ties kuinka kauaan...seuraava luovuttaja olisi meille, jos vaan sopii meidän toiveisiin luovuttajasta...yllättävän koville tämä kyllä otti ja ottaa....
  11. L

1-2 viikkoa on ihan normaali tulos vielä..tiedän että pelot ottaa vallan, mutta nyt ei voi kun yrittää jaksaa pari päivää <3 itse olen myös useita kemiallisia kokenut, joten tiedän näiden viikkojen kunnes ultraa pääsee olevan tuskallisia, tsemppiä kovasti <3
  12. L

No huh huh, kyllä teilläkin on jännittävää...toivottavasti ne kaikki 5 hedelmöityy ja jatkaa kehittymistä...kasvatetaanko ne loput blastoiksi ennen pakastusta?
  13. L

Itse taisin eilen jo kaiken toivon menettää ja valmistaudun odottelemaan uutta lahjoittajaa .. :giggle: Harmittaa kyllä todella paljon, koska tämä olisi ollut kaikilta ominaisuuksiltaankin minua vastaava....tiedä sitten millainen uusi lahjoittaja taas on, vastaako yhtään sitä mitä itse olen...
  14. L

Huomenna hoitaja soittelee, peruuntui luovuttajan kohdalta kokonaan vai hiukan myöhemmin...en ymmärrä kun kaiken piti olla ok ja hän itse halusi luovuttaa nopealla aikataululla...ja nyt näin...täytyy myöntää että aika pakkaseksi vetää...taas jatkaa odottelua ja ties kuinka pitkään :cry:
  15. L

Ihana kuulla että usealla hoidot etenee... itse sain tänään huonoja uutisia...luovuttaja ei kai pysty aloittamaan hoitoja, huomenna viimeistään selviää...eli joudumme ilmeisesti taas odottamaan uutta luovuttajaa...ehdin jo innostua aivan liikaa...:cry:
  16. L

Hui, mahtavaa :love:
  17. L

En kyllä ymmärrä miten pystyt, itse en kykene ..testaan pp5 lähtien joka päivä :ROFLMAO:
  18. L

Oletko tehnyt testiä nyt alkuviikon jälkeen? Onko tummunut? :love:
  19. L

Kysymys: kuinka nopeaa kun hommat alkaa etenemään niin ne menee eteenpäin? Jos lyhyt kaava lahjoittamalla niin ei kauaan mene...miten meidän kropat saa synkattua ns yhteen? Ps.malttamaton :sneaky::ROFLMAO:
  20. L

Voi kun jännää, toivottavasti siellä pieni jaksaa matkassa :love:

Yhteistyössä