Hakutulokset

1. T

Mistäköhän löytyisi jotain listaa närästystä aiheuttavista ruuista?

En tiiä, mistä löytyisi listaa, mutta minusta tuntuu, että kalaruuat närästää myös (kahvin, makkaran ym. rasvaisen lisäksi).
  2. T

HÄH?! :O

\ Siksi kyselen kun tuttavani sai hepuli kohtauksen nähdessäni kenkäkaappini jossa vain minun omat kengät. :/
  3. T

\ No ei minustakaan. Ihan iki omia. Tuttavani vain sai sätkyn kun näki. :o
  4. T

Jos kaapissa on kenkiä 50 paria niin onko se teidän mielestänne paljon?
  5. T

piinistelya,taas....

huurrjaaa piinistelyä !! ei ole vaikutusta onko mikäkin solunen, jos se ottaa kiinnittyäkseen niin se ottaa. joissakin paikoissa laitetaan jo 2solusia, huono on se et ei tiedä tuleeko sen jälkeen kupruja yleisemmin laitetaan 4- ja 8solusia, 8-solusesta jo näkee aikas pitkälti miten tulee...
  6. T

Te jotka olette kokeneet sektion ja normaalin synnytyksen...

Olen kokenut sekä sektion että alatiesynnytyksen. Molemat olivat hyviä kokemuksia,mutta voin sanoa silti alatiesynnytyksen olleen miellyttävämpi... Ei toki helpompi mutta silti miellyttävämpi ja luonnollisempi tapa synnyttää.
  7. T

Neuvoja kivunlievitykseen?

Minulla on kokemusta sekä spinaalista että kohdunkaulan puudutuksesta (PCB), kumpikin oli tosi hyviä! Spinaali laitetaan yleensä vain kerran (eli ei vaikuta niin kauan kuin epiduraali) ja vaikutus kestää 1-2h, itselläni 1,5h. Kohdunkaulan puudutuksen vaikutus kesti saman verran. Spinaalipuudutus...
  8. T

Poika!!!

Kiitos onnitteluista!!! Poika syntyi 2 viikkoa lasketun ajan jälkeen, oli siinä odottaminen... :whistle: Kyselin tällä palstalla, et milloin lähden sairaalan, kun supisteli ja taas supistukset lopahti... Tuntui, että lähtö ei tule ikinä! Mut loppu hyvin kaikki hyvin! =)
  9. T

poikahan se!

Voi onnea onnea!!! Meidän poika syntyi päivää myöhemmin. ;)
  10. T

Poika!!!

Poika syntyi viikko sitten! Olo on niin onnellinen ja helpottunut, että välillä ihan itku pääsee... :'(

Yhteistyössä